• به گفته منابع ما، نیسان در حال توسعه نسخه محدود Z برای جشن 55 سالگی این خودرو است.
  • اعتقاد بر این است که نسخه ویژه در پاییز امسال وارد بازار می شود و می تواند از Fairlady Z Customized Edition با الهام از سبک های قدیمی خود الهام بگیرد.
  • تولید احتمالاً محدود خواهد بود و تخصیص‌ها به طور بالقوه توسط عملکرد فروش فروشنده تعیین می‌شود.

فورد موستانگ تنها خودروی اسپرتی نیست که در سال 2024 نقطه عطفی را جشن می گیرد، زیرا نیسان Z 55 سال پیش در اکتبر 1969 به تولید رسید. اکنون، ما متوجه شدیم که این شرکت قصد دارد این مناسبت را با یک نسخه ویژه جدید جشن بگیرد. .

جزئیات تا حدودی مبهم هستند، اما منبع ما، که در گذشته بسیار قابل اعتماد بوده است، به ما اطلاع می دهد که نسخه ویژه باید پاییز امسال برای مدل سال 2024 وارد بازار شود. این نشان می دهد که این خودرو می تواند نسبتاً به زودی رونمایی شود.

موارد بیشتر: 2024 Nissan Fairlady Z Lineup جزئیات در ژاپن، شامل نسخه سفارشی جدید

هیچ صحبتی در مورد تغییرات ظاهری یا تجهیزات وجود ندارد، اما به ما گفته می شود که این خودرو می تواند ردپای Fairlady Z Customized Edition که تابستان گذشته در ژاپن معرفی شد را دنبال کند. آن مدل خاص به دلیل داشتن سپر جلو الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل، جلوپنجره اصلاح شده و اسپویلر عقب فیبر کربنی قابل توجه است. این شرکت همچنین نسخه‌ای با نوارهای جانبی، برگردان کاپوت و چرخ‌های 19 اینچی منحصربه‌فرد ارائه می‌کند.

در حالی که مشخص نیست که آیا این خودرو بر اساس Fairlady Z Customized Edition ساخته خواهد شد، به نظر می رسد که تغییرات نسبتاً گسترده خواهد بود زیرا منبع ما ذکر کرده است که نمونه های اولیه قبلاً وارد ایالات متحده شده اند. احتمالاً آنها تحت آزمایش قرار خواهند گرفت، که اگر دارای سپر و جلوپنجره اصلاح شده باشند، منطقی خواهد بود.

نیسان Fairlady Z نسخه سفارشی

می‌توانیم در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری را پیش‌بینی کنیم، اما به نظر می‌رسد که تولید محدود خواهد بود و تخصیص‌ها با فروش فروشنده تعیین می‌شود. به طور خاص، فروشندگانی که حداقل ده Z فروخته اند، طبق گزارش ها، سه نسخه ویژه دریافت خواهند کرد.

مدل استاندارد از 42970 دلار شروع می شود و دارای یک موتور 3 لیتری V6 توئین توربو با قدرت 400 اسب بخار (298 کیلووات / 406 اسب بخار) و 350 پوند فوت (474 ​​نیوتن متر) گشتاور است. این می تواند به یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک متصل شود که هر دو چرخ های عقب را به حرکت در می آورند.