این ۸ برنامه اندرویدی را فورا از موبایل خود حذف کنید!

با بهینه سازی کمپین تبلیغاتی توسط متخصصین این حوزه، امکان کاهش قیمت گوگل ادوردز به یک دهم وجود دارد. دو روش اصلی برای تبلیغات در گوگل وجود دارد که روش اول و مقرون به صرفه تر سئو و بهینه سازی وب سایت و روش دوم گوگل ادوردز می باشد. از سال 81 تا کنون در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت فعالیت داریم و تجربه نشان داده شرکت هایی که بودجه تبلیغات اینترنتی خود را بر مبنای سئو و بهینه سازی سایت می گذارند موفق تر از شرکت هایی هستند که بازاریابی اینترنتی خود را از طریق گوگل ادوردز انجام می دهند. با توجه به نوع کسب و کار شما و رقابتی که روی کلمات کلیدی می باشد و باتوجه به میزان بهینه بودن لندینگ پیج که برای تبلیغات انتخاب می شود و خواست شما برای قرار گرفتن در جایگاه بالاتر هزینه ها متفاوت هست. Freeglow Camera یک برنامه عکاسی است که به صورت رایگان در اختیا ر کاربران قرار گرفته است. همچنین گوگل ادوردز برای مشاغل موفقی که می خواهند به هر دلیل، نتایج آنها در گوگل قبل از رقبایشان نمایش داده شود نیز بسیار مناسب است.

لایه دوم یعنی کمپینها با توجه به بودجه ای که تنظیم می کنید و تنظیمات دیگری که در ادامه آموزش گوگل ادوردز با جزئیات کامل به آنها میپردازیم، مشخص میکند که تبلیغات شما چگونه نمایش داده شود. به عنوان مثال اگر شما کلمه ” مهاجرت به کانادا ” را جستجو کنید، خواهید دید که پشت عنوان تعدادی از نتایح کلمه Ad قرار گرفته که این به معنای این است که سایت مورد نظر بابت کلیک روی این تبلیغات به گوگل هزینه پرداخت میکند و این یک متن تبلیغاتی است. همانطور که قبلتر هم به آن اشاره کردیم، گوگل جلسات آموزشی متعددی را برای پارتنرها برگزار میکند تا به آنها کمک کند کمپینهای تبلیغات گوگل خود را بهبود بخشند. ما مجری و متخصص تبلیغ در گوگل هستیم و به شما کمک میکنیم تا با کمترین هزینه، بهترین نتیجه را از تبلیغات گوگلی خود بگیرید.

Google Ads به شما این امکان را میدهد که هم از طریق تلفن همراه و هم دسکتاپ، تبلیغات خود را به موقع به مخاطبانِ هدف نشان دهید. برای استفاده از این روش تبلیغاتی، قبل از هرکاری باید اپلیکیشن خود را در پلی استور گوگل بارگذاری کنید. می توان گفت از مهم ترین و پرکاربرد ترین روش ممکن برای تبلیغ استفاده شده است . در این مرحله دقت کنید، چون گوگل حداکثر هزینه ممکن را در نظر میگیرد تا بتوانید با سایر وبسایتهای معتبر رقابت کنید. مثلا اگر با واحد پولی درهم در گوگل تبلیغ کنید، 440 درهم دریافت خواهید کرد. از آنجایی که در ابتدای ساخت اکانت گوگل، واحد ارز را دلار انتخاب کرده بودیم، در این قسمت نیز فقط می توانیم بر اساس واحد دلار، هزینه هر کلیک را تخمین بزنیم. اخیرا شماره تماس ها در تبلیغ در نظر گرفته می شوند تا زمانی که کاربری قصد تماس با مجموعه را داشت بتواند با رویت شماره تماس های شرکت در تبلیغات Adwords با شرکت تماس برقرار نماید. برای اینکه گوگل بتواند تشخیص دهد که آگهی شما به چه صنف و کسب و کاری مربوط می شود باید از کلمات کلیدی مشابهی که در تبلیغ خود در نظر دارید استفاده کنید.

همان گونه که ترجمه گستره وسیعی از فعالیت ها را پوشش می دهد حوزه عمل دارالترجمه نیز روز به روز گسترده تر شده است. به احتمال زیاد جواب این سوال بله است. اگر جواب هر دو سؤال بله است، بدون تردید باید کاتالوگ های تان به زبان فارسی یا زبان بومی تمام بازارهای جهانی تان ترجمه شوند. بله تا چندی پیش این قضیه واقعیت داشت و وقتی روی لینک های آگهی کلیک میکردیم به صفحه پیوندها هدایت میشدیم. چرا که اگر تبلیغات گوگل به روشی غیر استاندارد انجام شود فقط و فقط هدر رفت هزینه را برای شما به دنبال خواهد داشت. این در حالیست که بازدید کنندگان تبلیغات پولی به خوبی می دانند که بر روی تبلیغ کلیک می کنند و به دنبال خرید محصول یا خدمات موردنیاز خود هستند.

در این روش مالک وب سایت می بایست به طور مستمر مطالب جدید در زمینه فعالیت خود و مورد نیاز مشتریان خود در وب سایت خود بارگذاری نماید و سایت می بایست فعال باشد. به این ترتیب آماده اید که اکانت خود را با فشردن دکمه Submit ذخیره کرده و وارد مرحله ساخت کمپین شوید. به عناوین و توضیحات یا افزونهها نیز مربوط میشود که نقش مهمی در انتخاب کاربر ایفا میکنند. لایه اول یعنی حساب کاربری شما با یک آدرس ایمیل منحصر به فرد، یک پسورد و اطلاعات مربوط به پرداخت ساخته می شود. گزینه جالب دیگری که در قسمت پایین می بینید، مربوط به بخش Bidding می شود. نکته: با توجه با پایین آمدن بازدهی Google Adwords با توجه به بالا رفتن تعداد رقبا و سیاست های جدید گوگل مبنی بر آنکه نمی توانید فقط محدوده ایران را برای تبلیغ خود مشخص نمایید این روش فعلا توصیه نمی گردد. اگر فروشگاه اینترنتی خود را اداره می کنید ، یک حساب کاربری Google Merchant ایجاد کرده و فید محصول خود را ارسال کنید. اگر خرده فروش هستید و میخواهید محصولات خود را بهتر بفروشید، کمپین Shopping برای شما ایده آل است. البته به این شرط که کشورهای فارسی زبان دیگر را از لیست هدفگیری خود حذف کرده باشیم.

با توجه به تنظیمات موجود در کمپین یونیورسال می توانید برای اپلیکیشن خود تعداد نصب و یا بازدید کننده اضافه کنید. شما می توانید با گوگل ادز هدف گذاری کنید، به این معنی که کاربران چه تبلیغاتی را دنبال می کنند، که باعث بهبود تبدیل و کاهش هزینه برای هر کلیک می شود. امروزه با رشد کسب و کارهای آنلاین و رو آوردن کسب و کارهای آفلاین به سمت آنلاین، باعث شده تاثیر تبلیغات گوگل بیش از پیش حس شود. اگر یاد بگیرید که چگونه از این پلتفرم استفاده کنید و کمپین مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب نمایید می توانید بهتر تصمیم گیری کنید. در واقع گوگل ادوردز جایی است که شرکت های مختلف سعی میکنند توسط آن برای کلمه کلیدی مورد نظر خود در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرند البته با پرداخت هزینه. برای عرضه خدمات بزرگتر زمان بیشتری لازم است تا مشتریان تصمیم نهایی بگیرند و در این زمان کسب و کار شما باید در ذهن مشتری حفظ شود و لازمه آن بازدیدهای متعدد از وب سایت شما، بارگیری یک یا دو محتوا، شرکت در یک وبینار و غیره است. همه کارهایی که برای سئو انجام میدین، از جمله متا تگ، بهینه سازی تصاویر، پیدا کردن بهترین کلید واژه و غیره رو باید برای گوگل ادز هم انجام بدین که البته اگه تو سئو کردن سایت حرفهای باشین قطعاً هزینه کمتری برای تبلیغات گوگل شما لازم میشه!

هرچقدر Ad Rank تبلیغات شما بیشتر باشد احتمال به دست آوردن جایگاه بالاتر در نتایج جستجو نیز بیشتر می شود. استفاده از افزونهها مانند سایت لینک، Callout می تواند به جذب کاربر و دریافت کلیک تبلیغاتی بیشتر منجر شود. تبلیغات در گوگل یکی از خدمات است که توسط تیم بازاریابی شرکت سایت کار انجام می گردد. تیم امنیتی Maxime Ingrao، درباره ۸ برنامه مخرب به کاربران گوشیهای هوشمند اندرویدی هشدار داده است. با تبلیغات گوگل ادوردز توسط تیم متخصص ساناسل به ماورای موفقیت در کسب و کار خود برسید و اهداف تجاری و اقتصادی خود را تحقق بخشید. به عبارتی دیگر، شما میتوانید مخاطبان خود را در هر دو شبکۀ جستجو و نمایش گوگل هدفگیری کنید. به عنوان مثال، شما میتوانید با استفاده از افزونه Sitelink، چند لینک مرتبط به تبلیغ گوگل خود اضافه نمائید. میتوانید این تبلیغات را از طریق گوگل ادوردز انجام دهید. مهمترین فعالیتی که می توانید انجام دهید تا کیفیت آگهی گوگل خود را افزایش دهید، انجام فعالیتهای بهینهسازی است. اما بعضی از تبلیغ کنندگان برای بالا بردن فروش محصولات خود تبلیغ می کنند . اما برخی کلمات هستند که قابلیت جادویی دارند.

با افتخار؛ پارتنر رسمی گوگل هستیم! گوگل از آژانسهای پارتنر میخواهد که روشهای جدید را برای همگامشدن با تغییرات، تمرین و آزمایش کنند. در صورتی که می خواهید در گوگل تبلیغ کنید و مشکلی در پرداخت هزینه شارژ آن از طریق خرید ارز های بین المللی مانند وب مانی دارید می توانید از خدماتی که سایت های واسطه در این زمینه ارائه می دهند استفاده نمایید و به راحتی این فرآیند را طی کنید. به همین دلیل تبلیغ کنندگان می توانند با استفاده از گوگل ادوردز، ترافیک هدفمندی را از هر جایی که مخاطبشان در آن حضور دارد، به وب سایت خود هدایت کنند و به این ترتیب شاهد افزایش نرخ تبدیل و فروش خود باشند. به طور کلی شما بابت نمایش تبلیغات خود در گوگل مبلغی پرداخت نمیکنید، بلکه بابت کلیک روی تبلیغات خود هزینه پرداخت میکنید. تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز Google Adwords به این صورت می باشد که مبلغی در ازای نمایش و یا کلیک سایت شما برای عبارات کلیدی مورد نظر شما به گوگل پرداخت می گردد که این نتایج در گوگل با عبارت Ad مشخص می گردند. فامین ادز با در نظر داشتن کمترین نرخ کلیک سعی بر این دارد تا شما به نتیجه مورد نظر خود در کسب و کار خود برسید.

پس از مشخص شدن رتبه بندی و جایگاه تبلیغتان، هزینه واقعی که به ازای هر کلیک پرداخت خواهید کرد (CPC) بر اساس هزینه پیشنهادی تبلیغی که پس از تبلیغ شما قرار دارد، مشخص میشود. شاید به جرات به توان گفت که هیچ ابزاری به شما این امکان را نمیدهد تا انقدر سریع به جامع هدف دسترسی داشته باشید و خریداران واقعی محصولات و خدمات خود را پیدا کنید. گاهی اوقات ترجمه مانند آهنگ سازی و نقاشی، به شدت وابسته به خصیصه های ذاتی و شهود مترجم است و مترجمان اغلب خلق وخو و شخصیت خود را در کارشان منعکس می کنند. بالاترین سطح اکانت های گوگل ادوردز، اکانتی است که تبلیغکنندهها میتوانند اطلاعات صورتحساب (billing) و زمان محلی (time zone) را برای هر کمپین تنظیم کنند. امکان نمایش آگهی از همان زمانی که ساخته می شود.

این کمپین همزمان برای فعال کردن آگهی در جی میل، یوتیوب و سایت های طرف قرارداد گوگل کاربرد دارد که بسته به هدف خود می توانید یکی از موارد یا هرسه را همزمان فعال کنید. از دیگر مزایای تبلیغات در گوگل این است که شما این امکان را دارید روز و ساعات نمایش تبلیغ خود را تعیین نمایید. در سال 2006، گوگل ترنسلیت بر مبنای آمار بود و از متون سازمان ملل و پارلمان اروپا استفاده میکرد تا پایگاه داده خود را ایجاد کند. گوگل ادوردز سیستم تبلیغاتی گوگل است که در اون بازاریابان برای ارائه تبلیغات قابل کلیک در نتایج جستجوی Google بر روی کلمات کلیدی خاصی مزایده میکنن. اگه بخوام در مورد این که آیا استفاده از گوگل اد وردز نتیجه هم داره یا نه براتون صحبت کنم باید بگم که خیلی قطعی نمیشه جواب این سوال رو با یه آره یا نه خشک و خالی داد، ببینین بسته به این که شما چه کلمات کلیدی دارین و رقابت تو اون کلمات کلیدی به چه صورته، یا این که چقدر میخواین برای شرکت یا سایت خودتون تبدیل یا Conversion بگیرن، گوگل ادز میتونه براتون مناسب باشه یا این که اصلاً به دردتون نخوره.

معمولا تبلیغات در بالا و پایین نتایج جستجوی طبیعی انواع تبلیغ در گوگل ظاهر خواهد شد. در تصویر بالا مکان نمایش ادوردز نیز در نتایج جستجوی گوگل مشخص است البته گوگل تبلیغات سمت راست Adwords را حذف نموده است و هم اکنون ادوردز در بالای نتایج طبیعی و پایین آن نمایش داده می شود. نقشهای که اگر به دست کار یک کارشناس گوگل ادز انجام شود علاوه بر موفقیت کمترین هزینهها را بر جیب شما تحمیل میکند، چرا که اساس تبلیغات گوگل بر اساس همین کاهش هزینهها و افزایش درآمدها طراحی شده است. با برخی از راهکارها ، می توانید کمپین را شروع یا متوقف کنید، برخلاف تبلیغات سنتی که به صورت رندوم مخاطب را به دست می آورید، در گوگل ادوردز با قیمت مناسب می توانید به افراد مناسب برسید. شما می توانید اکانت گوگل ادوردز و کمپین خود را در عرض چند دقیقه تنظیم و راه اندازی کنید، اما بدون مدیریت درست قادر نخواهید بود از بودجه خود به خوبی استفاده کنید و نتایج خوبی به دست آورید. در ابتدای ساخت اکانت باید تنظیمات زمان محلی (time zone) و نحوه پرداختهای خود (billing details) را مشخص کنید. در ضمن، خوب است که این سایت را در حالت noindex قرار دهید تا در نتایج طبیعی گوگل نمایش داده نشود و تداخلی با سایت اصلی شما ایجاد نکند.

از این رو محقق Ingrao میگوید: کلاهبرداران صفحات فیسبوک و اینستاگرام زیادی را ایجاد کردهاند تا از طریق آنها به تبلیغ برنامههای اندرویدی خود پردازند. مهمترین مزیت این کمپینها این است که شما درست در همان لحظهای که کاربر به دنبال خدمات و محصولات شما است، تبلیغ خودتان را به آنها نمایش میدهید و این یک فرصت استثنایی برای افزایش فروش شما است. این ویژگی به تبلیغ کنندگان این امکان را میدهد که محدوده آدرسهای IP مشخصی را حذف کنند تا تبلیغات آنها در آنجا ظاهر نشود. دانش و تجربه ما نشان داده که کیفیت خوب یک تبلیغ میتواند تاثیری بینظیر برای شما داشته باشد. تبلیغات با کیفیت بهتر که مربوط به کاربر باشد دارای CPC کمتری است. گوگل به عنوان پربازدید ترین سایت موجود یکی از بهترین سایت هایی می باشد که می توانید توسط آن تبلیغات وب سایت خود را انجام دهید که در این روش تبلیغات وب سایت شما برای کلمات جستجو شده و مربوط به زمینه فعالیت شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. مشاغلی که به طور مداوم در مراحل 2 و 3 کار می کنند ، در نهایت اعتماد گوگل را به دست می آورند و بدون هزینه کردن در تبلیغات پرداخت شده ، سهم خود را در ترافیک گوگل به دست می آورند.