خرید و قیمت شیر پروانه ای چدنی و فولادی ، باترفلای ولو ولوسند | kasrasaran

زیرا اصطکاک وارده (به صورت تقریبی در حدود 10 درجه) فقط در چند درجه اول و آخر زمان باز شدن و بسته شدن شیر اعمال می­شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. با سلام اینجانب پریسا السادات نوابی، در 3 شهریور ماه در شهر اهواز متولد شدم. به مدت یک سال در زمینه طراحی صفحات وب و تولید محتوا در شرکت طراحی سایت مشغول به کار بودم و در حال حاضر در حوزه تولید محتوا در شرکت آهن ملل اصفهان در حال فعالیت هستم. باید خاطرنشان کرد که استفاده از عملگر برقی زمان بیشتری برای باز و بسته شدن شیر نسبت به عملگر پنوماتیکی احتیاج خواهد داشت.

شیر پروانه‌ ای چدنی چیست؟

باترفلای ولو اولین بار در قرن هجدهم توسط جیمز وات در ماشین بخار استفاده شد؛ بعد از رشد فناوری، ابعاد این شیرها کوچک تر شد و دوام این شیر صنعتی هم در مقابل دما و… مقاوم تر شد. شیر پروانه ای فولادی در برنامه‌ های دو حالته و تعدیل کننده استفاده می ‌شوند و قابلیت آنها برای ایجاد حباب محکم است. هر دوی این مدل ها از سایز 25 تا 102 با متریال استیل ضد زنگ 304 و 316 عرضه می‌گردد. تفاوت این دو در دسته انهاست که در مدل کلاج دار معمولی دسته با مواد فلزی و روکش پلاستکی است، اما مدل تمام استیل ان دسته شیر تماما از فلز میباشد. غیر هم مرکز سه گانه دارای سه شافت غیر هم مرکز در پایین و وسط وبالای دیسک می باشد که نسبت به راستای مرکز دیسک غیر دارای انحراف بوده و در اصطلاح شیر پروانه ای غیر هم مرکز می باشد.

مزایای استفاده از شیر پروانه ای چیست؟

شیر پروانه ای برقی نسبت به نوع پنوماتیک، زمان بسته و باز شدن طولانی تری دارد. در صورتی که بخواهید خطوط لوله کشی اتوماتیک شود، می توانید از این نوع شیرها استفاده کنید. شیرپروانه ای با عملگر هیدرولیکی، در سایز های بسیار بزرگ که عملگرهای دستی، بادی یا برقی جوابگو نبوده و گشتاور لازم جهت چرخاندن دیسک شیر پروانه ای را نتوانند تامین کند مورد استفاده قرار میگیرند. شیرپروانه ای با اکچویتور گیربکسی برای سایز های بالاتر از 8 اینچ مورد استفاده قرار میگیرد. مکانیزم عملکرد در آن به گونه ای میباشد که در آن شفت شیر پروانه ای که دیسک حول آن میچرخد، توسط یک سری چرخدنده به یک فلکه کوپل شده است. مکانیزم عملکرد در این نوع از عملگرها به این صورت میباشد که با فشار دادن اهرم و چرخاندن آن، میتوان زاویه دیسک شیر را طبق زاویه دلخواه تغییر داد و مسیر جریان سیال را کنترل کرد.

شیر پروانه‌ای UPVC :

شیرهای پروانه ای فولادی در انواع فلنج دار ویفر تیپ و لاگ نیز موجود است که بسته به نوع مصرف و سیال ورودی منبع متفاوتند. شیر پروانه ای فولادی از پرکاربرد ترین اتصالاتی است که در صنایع فلزی نفت و گازی و  برخی صنایع مهم کشور مورد استفاده قرار دارد. برای خرید شیر پروانه ای صنایع غذایی و شیر پروانه ای با جنس استیل برای کاربری صنعتی و صنایع غذایی با شرکت ولوسند تماس بگیرید. فروش شیر پروانه ای با جنس استیل   از سایز ۲ اینچ تا ۲۴ اینچ با دو گرید صنعتی و صنایع غذایی برای فشار کاری ۱۶ بار عرضه می گردد.

خرید و قیمت شیر پروانه ای چدنی و فولادی ، باترفلای ولو ولوسند | kasrasaran

این نوع از عملگرها در بازار به عنوان عملگرهای اهرمی یا کلاچ دار نیز معروف هستند. در این مدل ولو عملکرد باز و بست شیر توسط موتوری که بر روی شفت نصب می‌گردد صورت می‌گیرد. در این روش با فرمان برق دیسک شیر باز و بسته می‌گردد و با این روش جریان سیال کنترل می‌گردد. این نوع شیرهای پروانه ای به علت بدنه سازه فولادی مقاومت مكانیكی فوق العاده در مقابل فشار و ضربه را دارند.

  • چرا که با یک چرخش 90 درجه ای دیسک یا مجرابند آن، کاملآ باز یا کاملا بسته خواهد شد و مسیر جریان سیال را قطع یا وصل میکند.
  • شیرهای پروانه ای هم مرکز در ایستگاه های تسویه آب و فاضلاب، سیستم های حفاظتی و انتقال گاز استفاده می شوند.
  • شیر پروانه چدنی با برندهای مختلفی عرضه می‌گردد که لیست قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است شما می‌توانید برای دریافت لیست قیمت به‌روز انواع شیر پروانه‌ای چدنی با مشاورین فولاد پارسه در ارتباط باشید.
  • تنها در یک ربع چرخش اهرم، شیر از حالت کاملا بسته به حالت کاملا باز و بر عکس تغییر وضعیت می‌دهد.
  • مواد تشکیل دهنده بدنه برنز آلومینیوم نیکل، 10 درصد آلومینیوم، 5 درصد آهن و 5 درصد نیکل است که ترکیب این مواد، باعث تولید یک آلیاژ مسی می شود.