قطعات لیفتراک کوماتسو قطعات کوماتسو_کاترپیلار قطعات لیفتراک کوماتسو | توکو لیفتراک

ما حمایت خود را از طیف گسترده ای از مشتریان در سراسر ایران، در مشاغل کوچک، متوسط و همچنین بزرگ که در صنایع مختلف فعالیت می کنند، گسترش می دهیم. آنچه به ما برتری رقابتی نسبت به رقبایمان می دهد، صلاحیت ما برای مدیریت تمام نیازهای مختلف لوازم به شیوه ای قابل اعتماد است. تمام اجزای اصلی و قطعات لیفتراک از جمله دکل، وزنه تعادل، منبع تغذیه، محافظ بالای سر و لاستیک ها به قاب کامیون متصل می شوند. این بسیار مهم است زیرا سیگنال ها به عابرین پیاده در مورد نزدیک شدن یک بالابر هشدار می دهند و بنابراین از برخورد عابر پیاده جلوگیری می کنند. چراغ های چشمک زن به عنوان یکی از این سیگنال های هشدار دهنده عمل می کنند. بوق یکی دیگر از تجهیزاتی است که می توان از آن برای هشدار دادن به عابران استفاده کرد.

  • برای این که از حد اکثر عمر لوازم یدکی لیفتراک استفاده کنید باید آن ها را در فواصل معین و منظمی سرویس و نگهداری کنید تا در صورت خرابی یکی از قطعات لیفتراک سایر قطعات لیفتراک نیز دچار خرابی و مشکل نشوند.
  • آبراه ها
    استفاده های اولیه از انرژی آب به بین النهرین و مصر باستان باز می گردد ، جایی که از هزاره ششم قبل از میلاد از آبیاری استفاده شده است و از اوایل هزاره دوم قبل از میلاد از ساعت های آب استفاده شده است.
  • دپارتمان تأمین و فروش قطعات یدکی شرکت پارت ماشین ضمن تعیین اهداف و استراتژی های خود به شرح ذیل ، بصورت مجدانه درصدد تأمین نیاز و پشتیبانی کامل از مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن است.
  • سرویس و یا تعمیر شدن لیفتراک ها مستلزم استفاده از لوازم یدکی لیفتراک میباشد.
  • خروجی گیرنده از طریق میلگرد به یک یا چند دیفرانسیل منتقل می شود ، که چرخ ها را به حرکت در می آورد.

قطعات لیفتراک کوماتسو قطعات کوماتسو_کاترپیلار قطعات لیفتراک کوماتسو | توکو لیفتراک

از ترانسمیشن ها نیز در ت قطعات لیفتراک کوماتسو جهیزات کشاورزی ، صنعتی ، ساختمانی ، معدن و خودرو استفاده می شود. علاوه بر گیربکس معمولی مجهز به چرخ دنده ها ، چنین تجهیزات باعث استفاده گسترده ای از درایو هیدرواستاتیک و درایوهای با سرعت قابل تنظیم برقی می شود. سرانجام ، سایر نگرانی ها ممکن است بر طراحی سیستم خنک کننده حاکم باشند. به عنوان مثال ، هوا یک خنک کنند قطعات لیفتراک کوماتسو ه نسبتاً ضعیف است ، اما سیستم های خنک کننده هوا ساده هستند و معمولاً نرخ خرابی به عنوان مربع تعداد نقاط شکست افزایش می یابد.

جعبه اورینگ کاترپیلار (396 عددی)

از این توان می توان برای کار با هر بار الکتریکی در وسیله نقلیه ، شارژ مجدد باتری ها ، برق گرفتن سیستم سرگرمی یا اجرای سیستم تهویه هوا استفاده کرد. سپس هر قدرت باقیمانده دوباره به موتور دوم تغذیه می شود که مستقیماً قدرت خروجی آن را هدایت می کند. با سرعت زیاد در این بزرگراه ، این مسیر ژنراتور / موتور اضافی کارایی کمتری نسبت به برق مستقیم چرخها دارد. با این حال ، در هنگام شتاب ، مسیر الکتریکی بسیار مؤثرتر از موتور است که تاکنون از نقطه گشتاور خود کار می کند.

سوپاپ دود و هوا کوماتسو

این دکل به صورت هیدرولیکی هدایت می شود و توسط یک یا چند سیلندر هیدرولیک به طور مستقیم یا با استفاده از زنجیره هایی از سیلندر / ثانیه کار می کند. تغییر “دکل ظرف” به چنگالها اجازه می دهد تا بدون افزایش ارتفاع کل لیفتراک ، چند متر بلند شوند. این کار هنگام پالت های دو بار در یک ظرف یا زیر یک کف مزانزنی مفید است. به وسیله زنجیر یا با اتصال مستقیم به سیلندر هیدرولیک ، به داخل ریل های دکل دنده بالا و پایین می رود.

شاخک لیفتراک و انواع آن

قطعات یدکی لیفتراک را می توانید با استاندارد بالا و قیمت تجاری از شرکت فراز ماشین تهیه فرمایید. لیفتراک ها جزو ماشین آلات مهم از کارخانه ها و انبار ها میباشند و به وسیله این دستگاه حجم بالایی ازکالاها جابجا میشود. بدون استفاده از لیفتراک امکان جابجایی بار بسیار زمانبر خواهد بود .