آموزش ثبت نام کوینکس Coinex کوینکس کوینکس فارسی

بعد از اینکه پوستر را دانلود کردید، به تبلیغ خود در رسانه‌های اجتماعی هدایت می‌شوید. هنگامی که دوستان شما کد QR را برای ثبت حساب‌های خود اسکن ‌کنند، به شما معرفی خواهند شد. این مشکل فقط به صرافی کوینکس مربوط نیست و در همه صرافی‌ها وجود دارد. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. البته نمی‌توان اسم آن را مشکل گذاشت اما در برخی شرایط مشکل‌ساز می‌شود.

صرافی کوینکس بخشی رو برای دعوت دوستان طراحی کرده که با دعوت دوستان و آشنایان با کد رفرال میتونید 20 درصد از هزینه معاملات رو کسب کنین. بعد وارد صفحه معاملات فیوچرز می‌شوید حال برای شما قسمت های مهم فیو چرز را توضیح می دهند تا با آن آشنا شوید. برویم به محیط فیلتر و اینکه چگونه به محیط فیوچرز وارد بشویم ابتدا وارد سایت شوید و در صفحه اصلی روی گزینه perpetual کلیک کنید. حالا بگذریم از این مسئله که پیشنهاد ما کار کردن و ترید کردن در فارکس است نه ارزهای دیجیتالی که قانون مشخصی ندارد. وارد اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور بشوید و طبق تصویر زیر روی علامت + کلیک کنید .

آموزش ثبت نام کوینکس Coinex کوینکس کوینکس فارسی

این نوع بازار ها حاوی یک نوع قرار داد می باشد که بین دو نفر در زمان حال یا گذشته منعقد شده ولی زمان انقضای آن در آینده می باشد. تریدر هایی که ضرر می‌کنند از معاملات خود سود نمی کند مطمئنا از آن دسترسی در هایی هستند که مدیریت سرمایه و ریسک خود را انجام نمی دهند و هیچ توجهی به این امر ندارند. جناب مهدی تات که حدود ۸ سال است در بازارهای مالی مشغول به معامله هست به شما در زیر هشت علت را که موجب شکست شما می شود را بازگو میکند.

با استفاده از سوآپ ویاولت، کاربران کوینکس می توانند یک دارایی رمزنگاری شده را به دیگری در کیف پول خود تبدیل کنند، بدون اینکه نیازی به سپرده گذاری در یک پلت فرم معاملاتی از قبل داشته باشند. علاوه بر این، برخلاف بسیاری از DEX های موجود، swap ViaWallet از تبدیل دارایی های زنجیره ای پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، می توانید ETH را از طریق مبادله در کسری از ثانیه با کارمزد % 0.3 (سه هزارم) به BTC تبدیل کنید. 🔵 پشتوانه صرافی Coinex ، استخر ماینینگViaBTC‌است که یکی از بزرگ‌ترین استخرهای دنیاست. این استخر دومین استخر بزرگ بیت کوین و بزرگ‌ترین استخر استخراج بیتکوین کش است. بنیانگذار و مدیرعامل استخر ViaBTC و صرافی Coinex، یانگ هایپو است.

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های احراز هویت، بالابردن امنیت حساب کاربری است. در نظر داشته باشید که صرافی کوینکس تنها صرافی است که از طریق پاسپورت برای ایرانیان احراز هویت می‌کند. حتما تا به حال به واژه استیکینگ Staking روبه‌رو شده‌اید. فرایندی که به عنوان یکی از روش‌های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. استیکینگ در واقع نوعی استخراج رمز ارز است و افرادی که اقدام به استیکینگ می‌کنند در واقع با برقراری ارتباط محکم بین تایید تراکنش‌ها و بلوک‌ها پاداش دریافت می‌کنند. میزان سود تعلق گرفته به افراد دعوت‌کننده بر اساس مقدار واریزی افراد دعوت‌شده توسط آنها بین ۲۰ تا ۴۰ درصد است.

این لینک به شما امکان می‌دهد مشخص کنید چه نوع کوینی و به چه مقدار در سفارش شما قفل شده است. پس از اموزش فیوچرز coinex در قسمت قبل حالا میخوایم به بحث حساب کاربری بپردازیم و ببینیم صفحه حساب کاربری چه قسمت هایی داره و این قسمت ها به چه دردی میخوره. با نگه داشتن موس بر روی قسمت حساب در بالای صفحه و انتخاب تنظیمات حساب به قسمتی که در عکس زیر قرار داره وارد میشید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که در صرافی کوینکس احراز هویت نکنید شما قادر هستید که بدون احراز هویت در روز ۱۰ هزار دلار واریز و برداشت انجام دهید.

حتما تا به حال به واژه استیکینگ Staking روبه‌رو شده‌اید.

آیا صرافی کوینکس ایرانیان را تحریم کرده است؟خیر هنوز بدون هیچ مشکلی کاربران ایرانی در این سایت به راحتی خرید و فروش می‌کنند. در سمت چپ این صفحه، شما جفت ارزهای مختلف را مشاهده می‌کنید. که کافیه برای خرید ارز دیجیتال موردنظر خود در کادر قرمز رنگ، نماد اختصاری آن را جستجو کنید. مثلاً برای خرید رمزارز ترون باید TRX را جستجو کنید و مارکت (بازار فعال) موردنظر خود را انتخاب کنید. آدرس کیف پول‌های تتر روی شبکه اتریوم با 0X آغاز می‌شوند و از ۴۲ کاراکتر تشکیل می‌شوند. بهترین راه‌حل، استفاده از VPS یا همان کامپیوتر مجازی می‌باشد.

با توجه به اعلام اطلاعیه های رسمیصرافی ارز دیجیتال کوینکس که میزبان هزاران معامله‌ گر ایرانی است، در ایران فیلتر شده است. در این گام تب هایی را مشاهده می کنید که شما باید تب Security را انتخاب کرده و بر روی آن ضربه بزنید. جال مشاهده خواهید کرد به همین سادگی تنظیمات امنیتی حساب کاربری شما در کوینکس بارگذاری شده است. این بخش از به تنظیمات صفحه کاربری شما مرتبط است و می توانید امنیت آن را مشخص نمایید. در این مرحله از ثبت نام در coinex، براساس تصویر ذیل که مشاهده می فرمایید نخست گزینه send cod را انتخاب کرده تا یک کد به پست الکترونیکی شما فرستاده شود.

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت همراهان عزیز مجموعه آموزشی بورس‌فا، امیدوارم سالم… مقدار BTC را که می‌خواهید مبادله کنید و یا مقدار ETC که می‌خواهید بخرید را مشخص کرده و در نهایت بر روی گزینه Buy ETC بزنید. الان بازار رو ببینید ریزش ارزها چند ده درصد هست اما cet فقط چند درصد هست….. در حال حاظر کوینکس از چندین زبان مانند چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، روسی و غیره پشتیبانی می کند و خدمات تجارت جهانی را در بیش از 100 کشور ارائه می دهد. مهم ترین نکته برای استفاده از فضای یک پلتفرم سادگی و کارایی فضای آن است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. کادر سوم، دارای (۳ انتخاب) است که باید شما روی (USDT-TRC20) کلیک کنید.

آموزش جامع صرافی کوینکس

بخش فیوچرز کوینکس فقط از قراردادهای Perpetual یا قراردادهای بدون تاریخ انقضا استفاده می کند. یعنی قرارداد آتی که در این قسمت اجرا می کنیم تا وقتی خودمان آن را نبندیم به هیچ عنوان بسته نمی شود و تاریخ انقضای مشخصی ندارد. کارمزد تیکر (فروش یا برداشت) کارمزدی است که از طریق اضافه کردن هر نوع سفارشی در دفتر سفارش باعث خروج لیکوئیدیتی از آن می‌شوید. گوشی من به تنظیمات کارخانه برگشت.حالا میخام وارد بشم میگه ایمیل شما درست نیست.لطفا راهنمایی کنید. تتر روی شبکه ترون انتخاب کنید برای انتقال که کارمزد کمتری دهید. ۱-ببخشید یادتون هست با چه لینکی و از چه سایتی در کوینکس ثبت نام کردید؟ مثلا از تلگرام، از اینستاگرام، از گوگل و..

آموزش واریز و برداشت از بروکر آلپاری