آیا سایبرتراک تسلا می تواند در اعماق آب حرکت کند؟ حالت Wade تست شد

Can The Tesla Cybertruck Drive In Deep Water? Wade Mode Tested

صاحبان کامیون‌های سایبری می‌توانند هنگام نزدیک شدن به آب راحت باشند، اما ممکن است بخواهند پس از آن کنترل‌های درب عقب خود را بررسی کنند.

  آیا سایبرتراک تسلا می تواند در اعماق آب حرکت کند؟  حالت Wade تست شد

تسلا Cybertruck تقریباً همانقدر قطبی است که یک وسیله نقلیه می تواند داشته باشد، اما در عین حال، به نظر می رسد که مردم از آن لذت نمی برند. بخشی از این توجه ناشی از ادعاهای مختلف پیرامون آن است که اغلب توسط خود ایلان ماسک آغاز شده است. در حال حاضر، یک شخص ثالث در حال آزمایش این است که چگونه می تواند در آب های بسیار عمیق رانندگی کند. جواب تقریباً کاملاً مثبت است.

این آزمایش جالب است زیرا رئیس تسلا زمانی پیشنهاد کرد که Cybertruck می‌تواند برای مدت کوتاهی یک «قایق» باشد. به گفته ماسک، باید بتواند از رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و «حتی دریاهایی که خیلی متلاطم نیستند» عبور کند. بنابراین، یک جاده آبگرفته به هیچ وجه نباید مشکلی ایجاد کند. درست؟

از این گذشته، Cybertruck یک “حالت Wade” اختصاصی دارد که تنها پس از قرار دادن کامیون در حالت خارج از جاده قابل دسترسی است. سپس، ممکن است تا 10 دقیقه طول بکشد تا وانت برقی بسته باتری را برای آب عمیق تحت فشار قرار دهد. پس از درگیر شدن، حداکثر 30 دقیقه قبل از جدا شدن خودکار، دوام می آورد. علاوه بر این، آسیب وارد شده در حالت Wade تحت پوشش ضمانت تسلا نیست.

برای ادامه، تبلیغات را اسکرول کنید

بیشتر: مهندس تسلا به بحث Cybertruck Rust می پردازد

همانطور که گفته شد، به نظر می رسد که Cybertruck به طور قابل تحسینی از آب های عمیق عبور می کند، همانطور که افرادی که در کانال YouTube TechRax متوجه شدند. موفق شد چندین گذرگاه آبی را در اعماق مختلف بدون هیچ گونه از دست دادن یا مبارزه ای انجام دهد. حداقل در یک مورد، آب به اندازه‌ای بالا می‌آید که بالای جلوی کاپوت باشد.

برخی مسائل پیش آمد

با این حال، آزمون موفقیت کاملی نداشت. مجریان ابتدا اشاره کردند که دو قطعه پلاستیکی از موقعیت مورد نظر خود جابجا شدند. در ابتدا، پوشش داخلی گلگیر در یک چرخ به خوبی به سمت بیرون چرخید اما به راحتی اصلاح شد. ثانیاً، بخشی از پوشش سپر عقب نیز در حین آزمایش کنده شد. هیچ به روز رسانی در مورد اینکه آیا به راحتی قابل تعمیر بود یا نه به عنوان آستر وجود دارد. در نهایت، و شاید مهم‌تر، کنترل‌های دکمه‌ای برای پوشش تونیو و درب عقب پس از آزمایش از کار افتادند.

امیدواریم ویدیوهای آینده (که با توجه به محبوبیت هر چیزی تسلا، به ویژه Cybertruck، به طور قطعی منتشر می‌شوند) روشن کنند که آیا این یک حادثه منفرد یا یک مسئله گسترده بوده است.

اعتبار تصویر: TechRax



منبع: https://www.carscoops.com/2024/02/tesla-cybertruck-wade-mode-tested-takes-to-the-challenge-like-a-duck-to-water-bar-a-couple-of-issues/