انواع دستگاه تصفیه آب

فیلترهای شماره 2 و 3 بر پایه کربن هستند . برخی دیگر از دستگاه های تصفیه آب که ایرانی هستند نیز دارای فیلترهای ایرانی می باشند و شما به راحتی می توانید آنها را تهیه کرده و روی دستگاه نصب نمایید. دستگاه تصفیه آب دارای انواع گوناگونی است. دستگاه تصفیه آب انواع مختلفی دارد که معروف ترین و پرکاربردترین آن ها، دستگاههای آب شیرین کن با روش اسمز معکوس RO میباشد. دستگاه های آب شیرین کن انواع مختلف با کاربردهای متفاوت دارند که معمولترین آنها دستگاه تصفیه آب خانگی است. چه دستگاه تصفیه آبی بخریم و دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ دستگاه تصفیه آب به سیستم هایی اطلاق میگردد که با بهره گیری از بهترین روشهای تصفیه، به جداسازی ذرات معلق، آلودگی ها و آلاینده های شیمیایی میپردازد. این فیلتر، آلایندههای فیزیکی آب را دفع میکند، به حذف گل و لای موجود در آب میپردازد و جداسازی شن و ماسه و آلودگیهای معلق در آب را انجام خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب میدهد.

خرید فیلتر تصفیه آب

بی شک یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل در تصفیه آب، شامل همین مرحله می شود. در مدل های غیر اصلی میزان سرب بکار رفته به مراتب بیشتر از ۷ درصد می باشد که برای سلامتی مضر است. کیفیت فیلتر مرحله دوم و سوم و پنجم به هم وابسته اند. البته با توجه به اینکه هر کدام از دستگاههای آب شیرین کن طی ۴ الی ۶ مرحله آب را تصفیه میکنند، تعداد فیلتر های هر دستگاه متفاوت است. بنابراین شما اگر می خواهید بهترین دستگاه تصفیه آب را خریداری کنید. فیلترهای کربنی سوفیلتر، دارای کربن فعال گرانول با کیفیت و قدرت جذب سطحی بسیار بالایی هستند که برای از بین بردن طعم و بوی نامطبوع و بسیاری از آلودگی های ناشی از مواد آلی موجود در آب چاه، بهترین گزینه محسوب می شوند. گوناگونی فیلترهای تصفیه آب بسیار زیاد است و در هنگام خرید آنها باید به کیفیت آب خود توجه داشته باشید.

بهترین دستگاه تصفیه آب

آب های تصفیه شده به دو روش فوق (امز معکوس و تقطیر) عاری از مواد معدنی نظیر کلسیم، پتاسیم، k، کلرید، منیزیم، مس، روی، کروم، آهن و غیره هستند. بیشتر فروشندگانی که فروش دستگاه تصفیه آب را بر عهده دارند هر یک از نکات و فاکتورهایی که روی قیمت دستگاه تاثیر می گذارد را به شما معرفی می کنند. اگر شما به دنبال بهترین قیمت به روز دستگاه تصفیه آب در بازار هستید می توانید به نمایندگی هایی که فروش دستگاه تصفیه آب را بر عهده دارند مراجعه کنید. پیش از اینکه اقدام به خریداری دستگاه تصفیه آب نمایید باید به خوبی برند تولیدی هر یک از آنها را بشناسید. برای اطلاع از لیست آخرین قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب آکوا میتوان به نمایندگی ها یا فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه نمود.

اما چه اتفاقی می افتد که آلاینده های آب از ممبران عبور نمی کنند؟ به دلیل استفاده دستگاه های تصفیه اب خانگی از سیستم اسمز معکوس، باید یک فشاری برای عبور مولکول های آب از غشای نیمه تراوا وحود داشته باشد . با این حال برای تعویض فیلتر تصفیه آب دستگاه خود با هر برندی میتوانید از کارشناسان فنی شرکت تصفیه آسا درخواست خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن دستگاه شما سرویس گردد. فیلم تک یک کمپانی آمریکایی میباشد که زیر مجموعه شرکت بزرگ DOW میباشد. برای خرید فیلتر اصل دستگاه تصفیه آب تایوانی با کیفیت بالا می توان به شرکت های وارد کننده و عرضه کننده این دستگاه مراجعه کرد، این شرکت ها به طور مستقیم و بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب این دستگاه را به مشتریان عرضه می کنند. عمل تصفیه آب، توسط سیستم های کوچک خانگی و همچنین سیستمهایی با ابعاد بزرگتر همانند دستگاه های صنعتی و تصفیه خانه های آب شهری، انجام میگیرد.

لیست دستگاه های تصفیه آب

این دستگاه تصفیه آب که نام دیگر آن پارچ تصفیه آب است یکی از دستگاه های ارزان قیمت در حوزه دستگاه تصفیه آب به حساب می آید که دارای ابعاد مختلفی همچون 3، 5 و 9 لیتر بوده و تقریبا پس از گذشت 4 ماه و یا تصفیه 350 لیتر آب باید مجددا فیلتر آن را تعویض کرد. چون در این مرحله آب به صورت قطره ای و آهسته تصفیه می شود و زمان زیادی در مخزن باقی می ماند. برخی از مهمترین فاکتورهایی که روی قیمت هر یک از انواع دستگاه های تصفیه آب تاثیر می گذارد را در ادامه معرفی می کنیم. دستگاه های تصفیه آب در ابعاد و اشکال مختلف و متفاوتی تولید و عرضه می شود. برخی از دستگاه های تصفیه آب هزینه خریداری بیشتری دارند و برخی دیگر از آنها هزینه خریداری شان مناسب تر و به صرفه تر می باشد.

بررسی فیلتر تصفیه آب

استفاده از 8 الی 9 فیلتر بسیار قوی و مفید در این تصفیه اب خانگی ، آب خارج شده از آن را کاملا تمیز و گوارا می کند . در این صورت مشتریان می توانند همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب را خریداری نمایند. اگر می خواهید مشکلات احتمالی پس از خرید را به راحتی برطرف کنید، لازم است دستگاه شما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. فیلتر ها و قطعات آن ها به راحتی در بازار قابل دسترس هستند.. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که دستگاه تصفیه آب خارجی دارای قطعات خاصی می باشد و هزینه خریداری قطعات آن هم تا حدودی بالا است. تعداد فیلترهای تعبیه شده در دستگاه های تصفیه آب خانگی به تنهایی نشان دهنده کیفیت بالای آب خروجی از دستگاه تصفیه آب نمی باشد بلکه علاوه بر تعداد و مراحل تصفیه ، نوع فیلترهاو تکنولوژی به کار رفته در آنها هم اهمیت زیادی در بهبود کیفیت آب خروجی از دستگاه تصفیه آب دارد.

این فیلتر ها، آب خروجی از شیر برداشت را عاری از هر گونه ناخالصی خواهند کرد. این دستگاه، تقریبا ۹۰ درصد آلودگیهای آب اعم از میکروبها، رسوب، انواع پاتوژن ها، کلر و مواد معدنی را از بین میبرد و در نتیجه آب سالمی که برای نوشیدن ضرری ندارد؛ آماده استفاده میگردد. 6- فیلتر دوم فیلتر کربن گرانول نام دارد که عهده دار حذف کلر آزاد، تری هالومتان ها، سموم کشاورزی، رنگ، طعم وبوی نامطبوع آب می باشد. این چالشها را میتوان با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی بهخوبی برطرف کرد. بنابراین تعداد فیلترهای درون دستگاه تصفیه آب از دیگر نکاتی می باشد که شما زمان پرداخت هزینه دستگاه باید به آنها توجه نمایید. فیلترهای قرار داده شده درون دستگاه تصفیه آب از دیگر نکاتی است که شما زمان خریداری دستگاه و پرداخت قیمت باید به آن دقت داشته باشید.

کیفیت فیلتر مرحله دوم و سوم و پنجم به هم وابسته اند. تایوان را می توان قطب تولید دستگاه های تصفیه آب در جهان دانست که در آن برند های زیادی دستگاه های تولید آب تولید می کنند و رقابت سنگینی در تکنولوژی با یکدیگر دارند و همین باعث شده تایوان پیشگام در صنعت دستگاه تصفیه آب خانگی باشد و c.c.k هم یکی از همین برند های معروف است. برخی از دستگاه های تصفیه آب که ویژگی ها و قابلیت های بیشتری دارند هزینه خریداری بالاتری را به خود اختصاص داده اند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

به طور کلی اگر شما به خوبی تمامی فاکتورهای مربوط به خریداری دستگاه تصفیه آب را بشناسید می توانید با بهترین قیمت این دستگاه را خریداری کنید. این دستگاه رسوبات و املاح درشتی که به خوبی دیده می شوند و اندازه آن ها از 5 میکرون بیشتر است را از آب جدا می کند. اما تمامی این مواد از آب حذف نشده و در طول مسیر خود به دلایل مختلف از جمله سیستم های لوله کشی قدیمی و زنگ زده مقداری ناخالصی به خود جذب می کند. این شبکه ها باعث می شوند که آب آشامیدنی،دارای زنگ آهن و رسوبات جدا شده از سیستم های قدیمی باشد.

بسیاری از افرادی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارند مایل هستند که در بازار بین نمونه های متنوع دستگاه یکی از آنها که کاربردی تر می باشد و هزینه خرید مناسب تری دارد را خریداری نمایند. هنگامی که مایعات اسیدی موجود در بدن شما به نسبت مایعات قلیایی بیشتر باشد، رادیکال های آزاد بیشتر ی تولید می شوند که خطر ابتلا به سرطان را افزایش میدهند چرا که سلول های سرطانی در محیط های اسیدی تر تولید و رشد پیدا می کنند. هر یک از نمایندگی دستگاه تصفیه آب که برندهای متنوع دستگاه تصویری آب را به فروش می رسانند قیمت مناسب و به صرفه ای را به مشتری نیز اعلام می کنند. این دستگاه ها علاوه بر حذف همه ناخالصی های موجود در آب توسط فیلتر های تصفیه، تمام مواد معدنی و مفید را از آب حذف می کنند. برای هرگونه سوال در رابطه با این مطلب یا هر مشکل دیگری در زمینه نرم افزارهای موبایل، با شماره پشتیبانی ۹۰۹۹۰۷۱۰۱۵ از خط تلفن ثابت تماس بگیرید.

دستگاه تصفیه آب دارای انواع گوناگونی است.