بهترین لپ تاپ تا قیمت 30 میلیون + 19 مدل قدرتمند و پرفروش 2022 هلورین | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ تا قیمت 30 میلیون + 19 مدل قدرتمند و پرفروش 2022 هلورین | behtarin-laptop این قضیه به خصوص در بازی‌های رقابتی و آنلاین اهمیت دوچندانی دارد و می‌تواند یکی از عواملِ تصمیم‌گیری سریع و برتری بر حریفان محسوب شود. پردازنده های این لپ تاپ ها عمدتا سری Core i7 & Core i9 یا سری Ryzen 7 و Ryzen 9 است. اطلاعات بیشتر را می‌توانید در بنچمارک CPU و بنچمارک GPU دریافت کنید. در محدوده ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان، همان «ذن‌بوک ۱۴ ایسوس» مدل UM3402YA را به‌ شما پیشنهاد می‌کنیم. این اولترابوک با پردازنده‌های مختلفی تولید می‌شود که تا ۴۵ میلیون تومان، می‌توان این مدل را با تراشه‌ی سریع‌تر Ryzen U خریداری کرد. با پرداخت مبلغی بیشتر از ۴۰ میلیون تومان می‌توان صاحب «مک‌بوک ایر M1» شد که برای کاربری‌های روزمره، بهترین گزینه‌ی موجود است.

  • این لپ تاپ از پردازنده اینتل سری H و کارت گرافیک انویدیا GTX بهترین لپ تاپ تا 6 میلیون 1650 قدرت می‌گیرد.
  • این لپ تاپ ایسر با طراحی منحصر به فرد خودش برای گیمینگ طراحی شده است.
  • استفاده از ۱۶ گیگابایت رم هم باعث شده که این لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس از سرعت بالایی برخوردار باشد.

در صورت امکان سیستم عامل نصب شده و در صورت نیاز قابلیت ارتقاء داشته باشد ،چه گزینه هایی معرفی مینمایید ( در صورت امکان چند مدل خوب از ایسوز،دل،لنوو).درضمن gaiming اصلا برای من مهم نیست. علاوه بر این با توجه به میزان بودجه ، توصیه می کنم مدل های Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL-i5 B و Msi modern 15 a11mu-C و Lenovo IdeaPad 3-ZE-NB را هم مد نظر قرار دهید. این صفحه به صورت 24 ساعته کنترل و بروز رسانی می شود.ما همواره بازار را رصد کرده و در صورت وجود محصولات برتر ، آن ها را جایگزین می کنیم.

۴۰ مدل بهترین لپ تاپ دل ۲۰۲۲ [با قیمت مناسب]

افزون‌بر این مجموعه‌ای از سخت‌افزار به‌روز از جمله گرافیک مجزای MX550 انویدیا، هشت گیگابایت رم، نمایشگر Full-HD IPS LCD و یک باتری حجیم ۵۰ وات‌ساعتی این لپ‌تاپ را به یک گزینه‌ی کاملاً مناسب برای کاربری روزمره تبدیل می‌کند. لپ تاپ­های گیمینگ به دلیل نوع کاربری باید دارای قدرت سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری باشند. بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون مناسب گیمینگ باید کارت گرافیک قدرتمندی داشته باشد. حافظۀ داخلی با ظرفیت بالا از نوع HHD و پردازندۀ مرکزی قدرتمند از مشخصات مهم لپ تاپ ­های گیمینگ است. تقریباً تمام لپ تاپ‌هایی که در بازۀ 30 میلیون تومان قرار دارند در دستۀ بهترین لپ تاپ ­ها تا 30 میلیون تقسیم بندی می­شوند.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل ProBook 455 G7 – A

در بین لپ تاپ های ویندوزی نیز HP Pavilion x360 Convertible و LENOVO IdeaPad Gaming 3 15IHU6 و Lenovo ThinkBook 15-GJ گزینه های مناسبی برای نیاز های شما در این بازه قیمتی هستند. یکی از بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون همین لنوو IdeaPad gaming 3 15IHU6 است. این دستگاه وزنی 2.25 کیلوگرمی دارد و از پنلی 15.6 اینچی از نوع IPS استفاده می‌کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره‌مند است و رزولوشن FHD را در اختیار قرار می‌دهد.