بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-خرید بک لینک گلدلینک

بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-خرید بک لینک گلدلینک

اگر نحوه نوشتن یک متن برای رپورتاژ آگهی را بلد نیستید، مطلب ” نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی ” را مطالعه کنید. در صورتیکه سئو سایت برایتان اهمیت دارد باید بک لینک‌های سایت را آنالیز نمایید و از بک لینک‌ با کیفیت در سایت استفاده نمایید. با رعایت این موضوع میتوانید به بهینه سازی سایت و بالا بردن رتبه سئو سایت کمک شایانی نمایید. در این مقاله در مورد بک لینک و تأثیر آن در سئوی وبسایت، صحبت خواهیم کرد.

گوگل تاکید می‌کند که اگر برای دریافت لینک، پول، خدمات یا کالایی دریافت شد، لینک مورد نظر باید شامل کد زیر باشد. اگر محصولی فیزیکی، دوره آموزشی، کالا، خدمات یا هر ارزشی را تولید می‌کنید، می‌توانید آن را به بک لینک سایت خود تبدیل کنید. به طور مثال، فهرستی از مطالب را در سایت‌هایی منتشر کنید که به طور رایگان، فضایی برای تولید محتوا در اختیارتان قرار می‌دهند. به این ترتیب، با استفاده از این فضا، فهرست مطالب را در این سایت منتشر کنید و بک‌لینک‌های مورد نظر خود را در آن قرار دهید. در این مطالعه، صفحات با رتبه‌های برتر گوگل حاصل بیش از ۴۴ هزار کلمه کلیدی استخراج شدند و ترافیک طبیعی لینک‌های موجود در آن‌ها مورد خرید backlink گلدلینک بررسی قرار گرفتند. در نمودار زیر به خوبی میزان همبستگی اسپیرمن رتبه گوگل با رتبه URL نشان داده شده است.

هنگام اجرای این تکنیک‌ها حتماً توجه داشته باشید همه بک لینک‌ها از هر سایتی و از هر نوعی که باشند با هم برابری نمی‌کنند. بعضی بک لینک‌ها با بعضی شرایط می‌توانند سایت شما را به اندازه چند جایگاه جابه‌جا کنند و در مقابل بعضی دیگر حتی شاید باعث افت رتبه سایتتان بشوند. به همین دلیل قبل از شروع به کار باید با فوت‌وفن‌های آن آشنا شوید.

رپورتاژ آگهی یکی از روش های متداول و قدرتمند لینک سازی می باشد که شما در ازای پداخت مبلغی می توانید یک مقاله یا خبر در یک وب سایت معتبر درج کنید و لینک های خود را درون متن آن قرار دهید. این نوع از لینک سازی با توجه به قدرت و اعتبار بالای سایت میزبان و همچنین قرارگرفتن لینک داخل متن و فالو بودن آن ارزش بسیار زسادی دارد. این روش هم رایج بوده اما رعایت نکات مربوط به ارتباط محتوای دو وبسایت و تعداد یا تنوع هدف‌های بک ‌لینک می‌ تواند باعث کاهش تاثیر آن گردد. تولید محتوای با کیفیت یکی از بهترین روش‌های دریافت بک لینک از سایر وبسایت‌ها در دراز مدت است.

بیشتر کسب و کار ها روابطی با تامین کنندگان، فروشندگان، مشتریان و همکارانشان دارند. اگر شما در همچین جا هایی لیست شوید، برای کسب و کار شما بسیار مناسب خواهد بود. برای پیدا کردن این نوع لیست ها باید بفهمید که رقبای شما در کجا لیست شده اند، به پروفایل لینک آنها نگاهی بیاندازید و جاهایی را پیدا کنید که بفهمید جای شما در ان خالی است.