حمل و نقل دریایی حمل دریایی حمل و نقل بین المللی خط سبز جهان | transemartlogistics

تحویل بدون تاخیر و به موقع و ارایه سرویس مطلوب به مشتریان از اولویت های کاری ما به حساب می رود. افزایش هزینه‌های حمل و نقل دریایی در برخی کشور‌ها بیش از بقیه به تورم وابسته است. تحقیقات نشان می‌دهد که ویژگی‌های ساختاری یک اقتصاد بر هزینه‌های حمل ونقل دریایی تأثیر‌گذار است.

انواع کشتی‌های کاربردی در حمل ونقل دریایی

استفاده از لوگو و نام مرکز به عنوان حامی و همکار علمی، بدون اخذ مجوز کتبی از “پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی” پیگرد قانونی دارد. به دلیل وجود تحریم ها بازرگانان این روش را نسبت به سایر روش ها ترجیح می دهند. کشتی ها با توجه به مسیر حرکتی که طی می کنند به دو دسته تقسیم می شوند. کارشناسان باراد با آمادگی کامل پذیرای هرگونه سوالات شما هستند، تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند. برخی از سنگ‌ها یا فلزات پس از استخراج از معادن به این نحو جابه‌جا می‌شوند.

حمل و نقل دریایی حمل دریایی حمل و نقل بین المللی خط سبز جهان | transemartlogistics

در این روش حمل و نقل به دلیل شرایط آب و هوایی، اثر گذاری بیشتر حوادث طبیعی و دزدان دریایی، کالاها و محموله ها بیشتر دچار آسیب دیدگی و خسارت خواهند شد. بنابراین برای جبران خسارت در صورت آسیب دیدگی و ضرر، بیمه دریایی الزامی می باشد. در ادامه به اختصار با انواع بیمه نامه های دریایی آشنا خواهید شد. به انتقال کالاها و محموله ها از یک کشتی به کشتی دیگر حمل و نقل کراس استافینگ گفته می شود. در شرایط تحریم یا انتقال کالا در بنادر کوچک که قابلیت پهلو گرفتن در بنادر را ندارند، از این روش حمل و نقل استفاده می شود. خوب است بدانیم حمل و نقل دریایی سابقه طولانی در تاریخ تجارت جهانی دارد.

برنامه ریزی ساخت کشتی درکارخانه های کشتی سازی ایران

شرکت نمایندگی کشتیرانی هنزا ناو دریا با نام تجاری «هانزا» یک مجموعه باتجربه در زمینه امور حمل و نقل است. یکی از موارد لازم و اجباری برای جابه‌جایی کالا با استفاده از روش حمل و نقل دریایی، بیمه است. در این بیمه کلیه خطرات تصادفات، اتفاقات و موارد غیرقابل پیش‌بینی دیگر پوشش داده می‌شوند تا خسارت وارده به شرکت‌ها و مؤسسات توسط شرکت بیمه جبران شود. در این نوع بیمه پستی، شرکت بیمه‌گر متعهد می‌شود که خسارات وارده به کالا با توجه به شرایط بیمه‌نامه را پرداخت کند. بسیاری از شرکت‌های جهان و شرکت‌هایی که در ایران فعالیت می‌کنند، شرایط بیمه را بر اساس شرایط بیمه‌نامه‌های انستیتوی بیمه‌گران لندن تهیه و تنظیم می‌کنند. حمل و نقل دریایی کالا از طریق تغییر کشتی می باشد, برای بنادری که امکان حمل دریایی کالا از آنجا به صورت مستقیم نمی باشد , http://www. transemartlogistics.com دارا می باشد.

در برخی مواقع بنا به دلایل متفاوتی مانند حجم زیاد کالا، عدم وجود بسته‌بندی خاص یا بسیاری موارد دیگر، نیاز است که کشتی باربری را به صورت کامل اجاره کنند. در این مواقع باید از روش چارترینگ یا اجاره کامل کشتی استفاده کرد. در ادامه این مطلب مروری می کنیم بر اصطلاحات خاص در حوزه حمل و نقل دریایی تا مخاطب به خوبی با این اصطلاحات آشنا شود.

  • حمل دریایی و اقیانوسی با نرخ باربری متفاوت دریا می تواند به چند دسته مختلف تقسیم شود ، که در زیر توضیح داده شده است.
  • ارتباطات تجاری دریایی بین کشورهای مختلف، باعث ایجاد مسیرهای خاص آبی در دریاها و اقیانوس‌ها شده است.
  • با توجه به گوناگونی محموله‌هایی که در روش های حمل و نقل دریایی با کشتی فله‌بر قابل حمل هستند، این کشتی‌ها با طراحی‌های متنوعی تولید می‌شوند.
  • حمل دریایی به مقصدهای مهم تجاری و واردات کالا از شرکت‌های مختلف توسط شبکه بزرگی از خطوط کشتیرانی انجام می‌شود.
  • برخی کشور‌ها دارای شرایط جغرافیایی خاصی هستند که نحوه ورود کالا به آن‌ها صرفا از طریق مرز آبی صورت می‌گیرد.