خرید و فروش اسب فروشگاه اسب و لوازم سوارکاری | RoyalHorse

بعد از مطالعه ی موارد بالا و در نظر گرفتن ویژگی های اسبی که به نظرتان برایتان مناسب است، نوبت به گشت و جستجو برای اسب مناسب می رسد. در قسمت سوم از راهنمای کامل خرید اسب، به مواردی می پردازیم که باید در ملاقات اسب های فروشی مختلف برای پیدا کردن اسب مناسب توجه کرد. علاوه بر این شما را از برخی از حقه هایی که ممکن است فروشندگان اسب به کار ببرند آگاه می کنیم.

کلاه و گتر و کفش اسب سواری

اگر اسبی سند و شناسنامه ای که اصالت نژادی او را مشخص کند را دارا باشد اسبی گران محسوب می شود و می توان گفت که دارای آموزش مناسبی بوده است. این اسب فروشی اراک است که نام آن ویونا می باشد ونام پدر سلطان و نام مادرش ونوس است. از نژاد پونی (فلابلا) می باشد و تاریخ تولدش 2019 و جنس آن مادیان است. این اسب با داشتن اندامی کوچک و قدرتی، که محل زندگی آن در خطه شمال است و استان های مازندران و گیلان است. از بهترین نژاد اسب در شیراز می توان به مادیان، ترکمن، کردی نر و ماده اشاره کرد. میانگین قد آنها 162 سانتی متر است و از توان بدنی مناسبی برخوردار هستند.

از طرف دیگر اسب های مادیان آرام تر هستند و رفتار های خشن و هیجانی زیادی از خود نشان نمی دهند . البته اسب های مادیان نیز در زمان هایی به خصوص در فصل جفت گیری ، می توانند بد خلق شوند و کنترل آن ها سخت تر از مواقع عادی باشد . در مورد اسب های مادیان ، سلامت رحم و توانایی باروری و به دنیا آوردن کره های سالم ، امتیازی است که در زمان مشخص کردن هزینه خرید اسب ، در نظر گرفته می شود . BWP مخفف Belgian Warmblood است که یک نژاد اسب ورزشی است که منشا آن بلژیک است. اسب‌های BWP به دلیل ورزش‌کاری، تطبیق پذیری و زیبایی‌شان شناخته می‌شوند، که باعث محبوبیت آن‌ها در رشته‌های پرش از روی نمایش، درساژ، مراسم و سوارکاری می‌شود. هلشتاین‌ها به خاطر خلق و خوی آرام، مشتاق و توانایی‌شان برای عملکرد خوب تحت فشار معروف هستند.

خرید و فروش اسب فروشگاه اسب و لوازم سوارکاری | RoyalHorse

اسب کاسپین نژادی از اسب های کوچک و استخوان ریز است که اعتقاد بر این است که یکی از قدیمی ترین نژادهای جهان است. اسب کاسپین به زیبایی، سرعت و استقامت معروف است و از آن برای سوارکاری، ارابه رانی و تمام مسابقات ورزشی استفاده می شده است. اسب یموت یکی از نژادهای اسب است که در ترکمنستان به ویژه در منطقه قره قالپاقستان تا دشت گرگان منشا گرفته است.

قیمت اسب کاسپین چقدر است؟

حتی شرایط نگهداری نژاد های مختلف اسب ها نیز با هم متفاوت است ولی به طور کل بعضی اسب ها ارزشمند تر از خرید اسب ایرانی دیگران هستند . اسب های قوی هیکل و قدرتمند ورزشی ، اسب های کوچک مینیاتوری مانند پونی ها و اسب های خارجی با نژاد ها و ویژگی های ظاهری مانند رنگ های خاص ، معمولا از اسب های دو خون یا محلی و مخصوص باربری گران تر هستند . طول عمر طبیعی اسب ها معمولا بین بیست و پنج تا سی سال است اما این عدد بسته به شرایط نگهداری ، وضعیت سلامتی ، قدرت بدنی و درصد خلوص اسب می تواند تغییر کند و کمتر یا بیشتر شود . اسب ها معمولا در سن چهار سالگی بالغ می شوند و در همین سن توانایی جفتگیری پیدا می کنند .

  • این نژاد به دلیل ظرافت، ظرافت و قدرت خود شناخته شده است و اغلب در درساژ، رانندگی و سواری لذت استفاده می شود.
  • این نژاد دارای تاریخچه طولانی است و شواهدی از اسب های مشابه به بیش از 3000 سال پیش می رسد.
  • نژاد اسب عرب در طول تاریخ به دست مردم عرب کوچ نشین پرورش و تکامل یافت تا آن جا که به‌طور معمول این اسب با صاحب خویش در یک چادر می‌زیسته است.
  • قیمت مادیان عرب خالص ایرانی بر اساس شجره و تولیدات از مبلغ دویست و پنجاه ملیون تومان شروع میشود.