خرید و قیمت دریچه کولر کلاسیک از غرفه گروه صنعتی تهویه اورانوس باسلام

دبی هوای ورودی توسط این دریچه ها نیز کاملا قابل تنظیم و حتی مسدود کردن میباشد. یکی دیگر از عوامل مهمی که در زمان ارزیابی قیمت مورد بررسی قرار می گیرد دستمزد متخصصین کارخانه می باشد. شرکت صنعتی رحمتی محصولات خود را با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب به بازار ارائه میکند. برای دریافت هرگونه مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نکات مهم در انتخاب دریچه کولر لاکچری

خرید و قیمت دریچه کولر کلاسیک از غرفه گروه صنعتی تهویه اورانوس باسلام

به طور کلی می توان دریچه هوای کولری را به 4 دسته آلومینیومی، آهنی، چوبی و پلاستیکی تقسیم کرد. کانال کشی و تعبیه دریچه کولر در داخل ساختمان های مختلف، یکی از برنامه های اجرایی ضروری مهندسین و پیمانکاران ساختمان ها در جهت افزایش میزان آسایش افراد است. در بسیاری از نقاط ایران، سیستم سرمایشی و گرمایشی به عنوان یکی از تجهیزات اصلی و مهم در خانه ها معرفی دریچه کولر می شود. این‌گونه است که دریچه های کولر با قابلیت ها و کارایی های منحصر به فرد خود، یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین دریچه هوای مورد استفاده در ایران به شمار می آید.

ویژگی های دریچه های کولری آلومینیومی

می‌توان گفت که این نوع دریچه‌ها بر اساس جنس ساخت به انواع مختلفی تقسیم می شود. توصیه می‌ شود اگر قصد نصب دریچه کولر در محیط کار یا منزل خود را دارید به ادامه مطالب توجه فرمایید تا بهترین جنس را انتخاب کنید. پیشنهاد می شود پیش از تهیه دریچه کولر آبی مورد نیاز خود حتما با شرکت تماس حاصل فرموده و از قیمت های ما و تنوع در رنگ و جنس دریچه ها مطلع گردید. برای رنگ کردن مدل های آلومینیومی از رنگ معمولی استفاده می‌شود. در صورت استفاده از دریچه‌های چوبی و یا پلاستیک برای کانال کولر نیازی به رنگ کردن آن نخواهد بود.

بیشتر ساختمان‌های بزرگ دارای دستگاه‌های هوا رسانی برای ایجاد تهویه مناسب ساختمان هستند. در بخش پایانی سیستم هوا رسانی نوع خاصی از دریچه‌های هوا با عنوان دریچه هوا کولر نصب می‌شود. دریچه کولر یکی از انواع دریچه‌هاست که در ساختمان‌های بزرگ کاربرد دارد. همان‌طور که از نام این دریچه مشخص است از آن برای تنظیم هوای مطبوع ورودی به داخل محیط ساختمان از دهانه انشعاب کانال هوا استفاده می‌شود. در این مطلب به معرفی انواع دریچه کولر و بررسی فاکتورهای مهم هنگام خرید دریچه کولر می‌پردازیم. کولرهای آبی در دو صورت مستقیم و کانال‌کشی شده هوای خنک را وارد محیط داخلی مجموعه خواهند نمود.

ویژگی های دریچه های کولر آلومینیومی

اهرمی که روی دریچه نصب شده است قابلیت تمام این تنظیمات را به‌طور دستی دارا می‌باشد. با افزایش شهرنشینی، تراکم ساختمان‌ها و همچنین ایجاد مشکلاتی همچون آلودگی‌های شهری قطعاً استفاده از پنجره‌ها محدود شده است. به واقع از مهم‌ترین اقدامات مهندسان ساختمان و طراحان این حوزه، کانال‌کشی و تعبیه دریچه کولر در ساختمان می‌باشد. دریچه کولر از مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین انواع دریچه در ساختمان است.

  • تهران دما این محصول را با توجه به سایز و اندازه های دلخواه مشتریان خود تولید می نماید.
  • محصولات دریچه کولر چوبی نقش مهم و بسزایی را در زیباتر شدن چیدمان دکوراسیون داخلی منازل مسکونی ایفا می کنند.
  • پس از آن به اندازه طول و عرض داحلی کانال کولر توری را برش می زنیم.
  • در اطراف این محصول باید به اندازه 0.5 سانتی‌متر از اطراف فضا جهت بادخور موجود باشد.
  • با توجه به تنوع این محصول، قیمت تمام‌شده دریچه‌های چوبی به طرح، رنگ و اندازه آن‌ها بستگی دارد.
  • این مطالب به منظور سهولت مشتریان تهران دما در انتخاب محصول مورد نظرشان تهیه و ثبت شده است.