خرید و نقد و بررسی کتاب عمومی، کمک‌درسی، زبان از کتابچی

در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظه‌ای بخرید. برای ثبت، مشاهده و پیگیری سفارش کتابهای درسی خود روی دکمه “ورود دانش‌آموزان” کلیک نمایید. حداکثر تا 24 ساعت کاری بعد از زمان ثبت، وضعیت سفارش شما مشخص خواهد شد و از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. در صورتی که سفارش نیاز به تغییر در قیمت و یا تعداد داشته باشد، سفارش با تغییر آماده پرداخت شده و تغییرات به اطلاع شما خواهد رسید. در صورتی که از طریق تلفن سفارش داده باشید و کتاب مدنظر مربوط به کتاب های کمک درسی، کنکوری و زبان باشد، کاملاً رایگان می باشند.

در صورتی که پاسخ شما در سؤالات متداول وجود ندارد، در ساعات اداری با یکی از شماره های زیر تماس حاصل نمایید. © تمامی حقوق محفوظ است و استفاده از اطلاعات سایت تنها با ذکر نام منبع آزاد می باشد. رمان های انگیسی که محبوب بسیاری از خوانندگان می باشند بر اساس نوع محتوا دسته بندی شده اند. بیداری صبح زود یا سحرخیزی، به معنی بیدار شدن انسان، همزمان با شروع طلوع خورشید که منبع حیات و بیداری همه زندگان عالم است. ساعت فیزیولوژیکی بدن به طور طبیعی در این زمان انسان را بیدار می‌کند و بدن را آماده فعالیت می‌کند.

برای ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی ویژه معلمان و دانش‌آموزان و یا پیگیری سفارش خود، روی دکمه زیر کلیک نمایید. پرداخت آنلاین از طریق پایانه پرداخت بانک سامان و یا به پرداخت ملت انجام می‌شود. هنگام ثبت سفارش با در دست داشتن اطلاعات کارت خود شامل شماره 16 رقمی، شماره 3 یا چهار رقمی CVV، تاریخ انقضا و رمز دوم هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

کتاب آلمانی شریته اینترنشنال Schritte International Neu A1.2 یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین کتاب ها برای اموزش زبان آلمانی در سطح جهان میباشد. کتاب اموزگار شریته اینترنشنال دارای تمرینات اضافی برای کلاس درس و ازمون های مرتبط با هردرس , فراکتاب فایل های صوتی و پاسخ نامه تمامی تمرین های کتاب دانش اموز و کتاب کار میباشد. تمرین های بسیار فوق العاده ی برای تقویت مهارت شنیداری و درک مطلب در در کتاب Schritte international استفاده شده است. بسیاری از زبان‌آموزان از مبتدی تا حرفه‌ای، برای تقویت مهارت درک مطلب و ریدینگ به سراغ خواندن رمان های ساده برای آموزش زبان انگلیسی می‌‌روند. مزیت رمان‌های ساده نسبت به دیگر رمان‌ها، استفاده از کلمات و گرامرهای ساده و قابل فهم است.

در صورتی که محدودیت زمانی برای دریافت سفارش خود دارید، حتما در بخش توضیحات سفارش درج نمایید. کارشناسان تلکتاب ، تمام تلاش خود را برای ارسال سفارش در محدوده زمانی مورد نظر شما انجام خواهند داد. همچنین کاربران می توانند با پرداخت اندکی مبلغ، زودتر از موعد مقرر دریافت کنند که کافی است با مجموعه تلکتاب تماس گرفته تا هماهنگی لازم صورت پذیرد. در پایان گروه تلکتاب با سابقه درخشان 22 ساله و کادری مجرب تمامی تلاش خود را جهت سهولت دسترسی کتابخوانان عزیز در حداقل زمان و با قیمت مناسب به کار بسته است. درود بر همه‌ی همراهان سایت خرید کتاب سراج بوک، اینبار با جمع‌آوری مطالبی در رابطه با معرفی خلاصه کتاب هنر ظریف بی‌خیالی در خدمتتان هستیم.

متأسفانه در موارد استثنایی به دلیل اشکال در سیستم پایانه پرداخت، ارتباط بین سرور بانک و سرور تلکتاب و یا دیگر حالت‌های پیش‌بینی نشده امکان کسر وجه از حساب شما و عدم تأیید پرداخت وجود دارد. در حالت عادی پایانه‌های پرداخت بانک این گونه تراکنش‌ها را به صورت خودکار مسترد کرده و وجه ظرف مدت چند دقیقه تا حداکثر چند روز به حساب بانکی شما متسرد می‌گردد. برای رهگیری مرسولات پستی می توانید به سیستم رهگیری مرسولات پستی مراجعه کنید. کد رهگیری بسته ارسالی برای شما از طریق مراجعه به بخش کاربری کد را بدست آورید.

  • کافی است بعد انتخاب کتب مورنظر در بخش تعیین نحوهپرداخت و ارسالگزینهپرداخت درب محلرا انتخاب کنید تا هزینه کتاب را درب منزل و پس از دریافت کتابتان پرداخت نمایید.
  • بسیاری از برندهای معتبر در زمینه‌ی تولید کتاب کمک درسی، فعال بوده و دائما در حال تولید و چاپ جدید کتب خود هستند اما مرجعی که بتواند به صورت کامل و پویا این کتاب‌ها را در اختیار دانش آموزان بگذارد، کمتر مشاهده می‌شود.
  • گاج‌مارکت؛ مرکز خرید و فروش انواع کتاب‌های کمک درسی، آموزشی، دانشگاهی، زبان‌های خارجی، عمومی، کودک و نوجوان می‌باشد و مرجعی برای تهیه انواع لوازم‌التحریر مورد نیاز برای دانش‌آموزان و دانشجویان، لوازم اداری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها و بازی‌های آموزشی برای تمامی سنین است.

تیم تولید محتوای سراج‌بوک در این مطلب به بخش‌های مختلف کتاب ورود می‌کند. بخش های متشکل از متن کتاب، خلاصه کتاب، نکات منفی و مثبت، بهترین ترجمه، انتقادات وارد شده و …. دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) می‌باشد؛ لذا، دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، براساس سفارش های (فردی یا گروهی) پرداخت شده در سامانه خواهد بود. پس از ارسال بسته، مسئولیت آن بر عهده اداره پست جمهوری اسلامی ایران بوده و تلکتاب هیچ اقدامی روی آن نمی‌تواند انجام دهد.

کتاب زبان آلمانی 650 لغت امتحان اشتارت دویچ 1 (واژه نامه آزمون زبان آلمانی مقطع A

به فروشگاه زبان تک خوش امدید.محصولات این فروشگاه جامع شامل انواع کتاب های زبان انگلیسی , المانی , فرانسوی , اسپانیایی , ترکی استانبولی و دیگر زبان های زنده دنیا برای تمامی سنین از بزرگسالان تا کودکان میباشد. هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه ی تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم و کنکور میباشد. به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد. بانک کتاب تلکتابباارسال رایگان کتابو ارتباط مستقیم با بزرگترین ناشران کشور در تمامی زمینه ها، کتاب های مورد علاقه شما را در سریعترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد. با انتخاب کتاب های خود از وبگاه اینترنتی تلکتاب و یا تماس تلفنی و بهره گیری از طرحارسال رایگان کتاب، سفارش مورد نظر شما توسط گروه مجربتلکتابتهیه و از طریق گزینه های متنوعارسال کتاببه صورت پیک در کمترین زمان ممکن در شهر تهران و شبکه مرسولات پستی اعم از تیپاکس، پست پیشتاز، پست سفارشی یا باربری و …

کتاب آموزش الفبای انگلیسی (همراه رنگ آمیزی)

خرید و نقد و بررسی کتاب عمومی، کمک‌درسی، زبان از کتابچی