دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان

برای پوشاندن تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت با گریل ۹ و ۱۸ سانتی نیز از رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک بهره می‌گیریم. درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان با توجه به نیاز دستگاه و سفارش کارفرما شیار دار و یا ساده تولید کرد. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت که به صورت وزنه‌ای باز و بسته می‌شود با نشستن در نشیمنگاه فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت بسته و با بلند کردن آن باز می‌گردد. پس از پاشیدن رنگ پودری روی تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت با ورق آهنی آن را درون کوره قرار می‌دهند و در اصطلاح پخته می‌شود. این عمل باعث می‌شود تا دریچه بازدید از هرگونه آسیب و ضربه‌ای در امان بماند و طول عمر مفید این محصول بالا رود. جای پیچ را می‌توان هم روی نما و هم روی دیواره داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه کرد.

دریچه بازدید داکت اسپیلت با درب مشبک لولایی

در نتیجه اطلاع دقیق از مزایا و معایب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌تواند به انتخاب شما در هنگام خرید کمک کند. این دریچه بازدید تاسیسات در پایین دستگاه داکت اسپلیت بر روی کلافی که برای آن در نظر گرفته شده تعبیه و استفاده میشود. با توجه به اینکه این دستگاه هواساز بوسیله ی سقف کاذب پوشانده می شود، بنابراین برای دسترسی آسان به دستگاه، وجود این دریچه لازم و ضروری می باشد. بعد از نصب و شروع به کار دستگاه داکت اسپلیت برای اینکه تجهیزات و قطعات آن پوشش و کاور داده شوند از این مدل استفاده می‌شود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان

از جمله نکات بارزِ دیگرِ این دریچه داکت اسپلیت این است که هیچ شیار،سوراخ و منفذی بر روی درب دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده ی وزنه ای نباید وجود داشته باشد. پس از برشِ قطعه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به گوشه زنیِ تمام این قطعات اقدام می نماییم.پس از عملیات گوشه زنی باید به وسیله‌ی کرنرهای فلزی به صورت پِرسی این قطعات را به صورت قائم الزاویه به ‌یکدیگر متصل نماییم. پس از این مرحله با اتصال لولا به درب و فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت مراحل تولید اولیه دریچه بازدید داکت اسپلیت کامل شده و دریچه برای اجرای عملیات رنگ آماده می‌گردد. نوع رنگ دریچه بازدید داکت اسپلیت از جنس پودری الکتروستاتیک است که در کدهای مختلف و متنوع می‌تواند بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت از آن استفاده کرد. با انجام و اتمام عملیات رنگ برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی نسبت به آسیب دیدگیِ ساختار و رنگ دریجه بازدید داکت اسپلیت،باید آن را در کاورهای ضربه گیر بسته بندی کرد. با جانماییِ این دریچه مشبک بر روی ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به عملیات رنگ آمیزی بر سطوح دریچه داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای می‌رسد.این رنگ آمیزی با استفاده از رنگ پودری الکتروستاتیک صورت می گیرد که پس از پاشیدن رنگ پودری بر سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت و قرار دادن آن در کوره رنگ، پس از زمان معین رنگ پخته شده و با این کار پوشش دریچه بازدید داکت اسپلیت با رنگ دلخواه انجام یافته و مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به اتمام می‌رسد.

برای زیباتر شدن و افزایش قابلیت دکوراتیو نمای دریچه زیر داکت اسپلیت، بر روی کلیه ی سطوح از پوشش رنگ کوره ای پودری استاتیک استفاده می شود. این نوع از دریچه تاسیسات بر اساس نیاز مشتری تولید شده و جهت ایجاد هارمونی بیشتر با محیط قابلیت ساخت در رنگ و مدل‌های متنوع را دارا است. جهت بهبود جریان هوا قابلیت تعبیه فیلتر در قسمت پشتی دریچه بازدید نیز وجود دارد.

دریچه زیر داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیار دار وزنه ای:

یک مزیت دیگر این است که نیازی به پرداخت هزینه برای این فیلترها ندارید، زیرا به سادگی قابل شستشو هستند. جریان هوای سرد یا هوای گرم کاملا به طور متوازن به وسیله کانال‌های انتقال هوا در محیط‌های تهویه شونده پخش می‌شود. این امر باعث می‌شود تمامی فضای واحد مسکونی یا تجاری به طور کامل تحت پوشش هوای مطبوع داکت اسپلیت‌ها قرار بگیرند. دریچه بازدید یا دریچه دسترسی در ساختمان ها برای پوشاندن تجهیزات داکت اسپلیت و دسترسی به نقاط و محل هایی که باید مورد بازدید و بررسی قرار بگیرند، ساخته شده است.

ساخت انواع غلطک ها

با تعبیه ی قفل های زیمنسی در سوراخ های مربوطه همزمان باید جای پیچ های نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی بدنه فریم انجام گیرد. ساخت ونصب انواع کانال هوا(گالوانیزه،فلکسی بل،عایق پیش ساخته)عمده و خرده کاری ساخت… دریچه هوا و دریچه بازدید در مدل های مختلف و جنس های مختلف(آلومینیومی،آهنی،چوبی) ساخت ونصب هود صنعتی(استیل… داکت اسپیلیت وفن کوئل وهود اجرای فلاشینگ نما و دور پشت بام وحیاط از ورق روغنی ساخت ونصب… هنگامی که محفظه دستگاه داکت اسپلیت به هوای زیادی نیاز داشته باشد، از این مدل دریچه استفاده میشود.سوراخ های مشبک بر روی این دریچه، امکان تردد هوای بیشتری را فراهم میکند.درب این دریچه به وسیله لولا به فریم متصل میشود. پس از بررسی مزایا و معایب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌توانید با خیال راحت برای واحد مسکونی، تجاری یا اداری خود یک خرید مطمئن داشته باشید.

برای نصب دریچه فلزی هوا , دریچه بازدید داکت اسپلیت دریچه بازدید و یا هر نوع دریچه دیگری باید از افراد با تجربه و کار کرده کمک بگیرید. هر کدام از انواع لوله فلکسیبل خصوصیات ویژه خود را داشته و وزن سبک، انعطاف بالا، نصب آسان و متناسب با شرایط متغیر از ویژگیهای مشترک آنها است. دریچه هوا ی پلاستیکی محصولی ست که جهت هوارسانی در سیستم های هواساز مثل کولر ، داکت اسپلیت ، فنکویل و انواع دمنده ها و مکنده ها به کا می رود . دریچه بازدید چوبی یکی از انواع دریچه داکت اسپلیت و دریچه بازدید تاسیسات می باشد که به منظور پوشش شیرآلات تاسیسات، فن کویل و رایزرهای ساختمان نصب می شود و دسترسی سرویسکار به این بخش ها امکان پذیر می سازد. با توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود. جهت اطلاع از قیمت دقیق دریچه بازدید چوبی ابعاد طول و عرض دریچه را اندازه گیری کنید و با کارشناس تهویه نو تماس بگیرید.

  • به‌کارگیری رنگ‌های کوره‌ای پودری استاتیک موجب هارمونی رنگی بین رنگ دریچه و نمای اصلی فضای داخلی شده و از بدنه اصلی دریچه بازدید در برابر فرسایش و اثرات ضربه محافظت خواهد نمود.
  • برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا سایز حفره ای را که قرار است در این بازدید داکت اسپلیت در آن نصب گردد به طور صفر به صفر اندازه می زنیم.
  • نصب آن نیز با استفاده از پیچ مخفی یا پیچ از روی نمای فریم در محل مورد نظر انجام میشود.
  • به طور معمول از ورق یک میل برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود.
  • ساختار قاب در تمام مدلهای از پروفیل آلومینیوم، و ساختار درب نیز از جنس ورق آلومینیوم با طرح های گوناگون ساخته میشود.

با توجه به مشکلات ناشی از جمله بروز عوارض بدنی از جمله علرضه های زیستی برای مجری و کاربر،با کاربرد عایق های سنتی،نیاز به طراحی و تولید عایق های به روز و دوستدار محیط زیست به امری مهم مبدل گشت. درب های زیر فن کویل به دلیل سایز معمولا بزرگ آن، قیمت بالایی نسبت به باقی دریچه ها دارد. برای اندازه گیری ابعاد دریچه نیز توصیه می کنیم تا از مشاوره یک فرد حرفه ای استفاده کنید تا کم ترین خطا در سفارش دریچه بازدید را داشته باشید. با توجه به وارداتی بودن متریال تولید دریچه های بازدید و نوسانات قیمت برای استعلام قیمت روز دریچه بازدید با شرکت ایران مکانیک تماس حاصل فرمایید.

کیفیت رنگ دریچه بازدید داکت اسپلیت ورق آهنی از نکات بسیار مهم در مراحل تولید این محصول می‌باشد. ابعاد قسمت فرورونده دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی باید در حد یک سانت کمتر ابعاد تو در توی قاب دریچه بازدید و فن کویل باشد تا دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در محل موردنظر فرو شود. از دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی نیز جهت تعمیر و بازدید دستگاههایی که لزوماً باید هوای برگشت را از محیط زیرِ داکت اسپلیت دریافت نمایند استفاده می‌گردد. این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت در واقع ترکیبی از دریچه بازدید ساده با دریچه خطی یک یا دوطرفه است. دریچه خطی منصوب بر روی بدنه‌ی اصلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت با منافذی موازی و ابعادی متناسب با بدنه، این امکان را می‌دهد که هوای کافی جهت پشتیبانیِ هوای برگشتِ دستگاه، به طور مستقیم توسط دریچه بازدید داکت اسپلیت از محیط تامین شود.

در سیستم داکت اسپلیت، سرمایش و گرمایش با مکش هوای داخلی به وسیله هواساز انجام می‌شود. قبل از هر چیز بهتر است تجهیزات کندانسور یا همان یونیت خارجی را به خوبی بشناسید، این تجهیزات شامل کمپرسور و گاز مبرد هستند. سیستم داکت اسپلیت در حالت سرمایش به صورتی عمل می‌کند که موجب خنک شدن گاز مبرد در کندانسور می‌شود. مدل رنگ شده دریچه MDF طبق خواسته و سفارش مشتری، رنگ آمیزی می شوند و جهت جلوگیری از هرگونه رطوبت احتمالی دستگاه از آستر های ضد آب و عایق رطوبت استفاده می شود. دریچه MDF از ورق های 8 میلیمتری با کیفیت و با استفاده از یراق آلات مرغوب و بهترین مدل های بازار ساخته می شود.