دوربین مداربسته هایک ویژن با بهترین قیمت خرید دوربین هایک ویژن دوربین مارکت دوربین مارکت

هایک ویژن عرضه کننده دستگاه هایی با مارک اثبات شده ای که می توان برای محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن با کیفیت بالا به آن اعتماد کرد. هایک ویژن مطمئناً ابتکاری ترین و بهترین انتخاب در مورد سیستم های نظارت بر امنیت است. حجم تحقیق و توسعه این مجموعه خود به تنهایی، بسیار بیشتر از دیگر رقباست که نشان می دهداین برند به عنوان رهبر جهانی در بازار نظارت بر خانه و تجارت باقی مانده. با ظهور فناوری های AcuSense و ColorVu هایک ویژن مشتریان دوربین هایک ویژن می توانند از تعطیلات خود به خوبی لذت ببرند. چرا که این کمپانی راه حلی قدرتمند برای نظارت و مراقبت از محل و دارایی افراد ارائه کرده است.

دوربین مداربسته هایک ویژن با بهترین قیمت خرید دوربین هایک ویژن دوربین مارکت دوربین مارکت

فروشگاه اینترنتی هایک ویژن با هدف گردآوردن برترین محصولات برند هایک ویژن با قیمت مناسب برای شما خریداران گرامی شروع به فعالیت کرده است. تنها محصولی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه های کوچک (خانه ها، واحدهای اداری و تجاری کوچک و …) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و …) مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این موضوع تولید دامنه بسیار وسیعی از محصولات با توجه به نیاز مشتریان است. به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن می توانند با برخی از ارزان قیمت ترین تجهیزات حفاظتی در ایران رقابت کنند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کنند. دوربین هایک ویژن توانایی کنترل تراکم محیط، نمایش به کمک سنسورهای تشخیص گرما، تشخیص چهره، تغییر حالت دید در شب، کاهش نور مستقیم و بسیاری از موارد دیگر را در خود جای داده است که کار تیم نظارت را بسیار ساده تر می کند. این دوربین ها که توانایی استفاده از شبکه را در اختیار کاربران می گذارند در دسته دوربین های تحت شبکه قرار می گیرند و این امکان را به شما می دهند تا بتوانید از طریق کنترل از راه دور و به کمک اینترنت دوربین های محیط خود را کنترل کنید.

دستگاه ضبط آنالوگ هایک ویژن DS-7216HUHI-K2

در نمایندگی هایک ویژن امکان دسترسی مشتریان به جدیدترین محصولات این شرکت با دو سال گارانتی خرید هایک ویژن فرآهم شده است. سبد محصولات هایک ویژن شامل بازه گسترده ای از محصولات مختلف نظارت تصویری می باشد. اگر شما به یک سیستم ارزان قیمت دوربین مداربسته احتیاج دارید می توانید محصولات متنوعی را در این سبد محصولات پیدا کنید. اگر به یک سیستم نظارت تصویری کاملا هوشمند با قابلیت کارکرد در شرایط خاص احتیاج دارید باز هم در سبد محصولات موجود است.

  • سرمایه گذاری قابل توجه R&D هایک ویژن منجر به پیشرفت های چشمگیری در پردازش تصویر، ویدئو، کدک ویدئویی و صوتی، تجزیه و تحلیل محتوای ویدئویی، انتقال و کنترل شبکه های رسانه ای، ذخیره سازی، محاسبات ابری، یادگیری و دیگر نوآوری ها در دوربین مداربسته هایک ویژن شد.
  • این دوربین ها در مدل های با دید در شب زنگی و سیاه و سفید (با اسفتده از مادون قرمز) تولید می شوند که هر یک از آنها دارای دید در شبی متفاوت هستند.
  • از دوربین های آنالوگ گرفته تا دوربین های تحت شبکه، دستگاه های ضبط کردن تصاویر آنالوگ و … تحت پوشش محصولات هایک ویژن هستند و بنابراین، قدرت انتخاب مشتریان بسیار زیاد است.
  • تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش رسیده و این شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه و… دارای دفاتر مستقیم فروش می‌باشد.
  • فروشگاه هایک ویژن نه تنها بالاترین کیفیت تصویررا دارا می باشد بلکه در زمینه نرم افزار های مجتمع سازی یکی از برند های پیش رو بوده است.

در سال های گذشته، دایره محصولات این شرکت گسترده تر شد و محصولاتی مانند حفاظت مستقیم و اعلام حریق را نیز شامل گردید. دوربین های اچ دی از طریق کابل کواکسیال و فیش bnc نصب می شوند و قیمت آن ها پایین تر از دوربین های تحت شبکه هایک ویژن است. محصولات شرکت هایک ویژن شامل انواع متفاوتی از دوربین های مداربسته شبکه، دستگاه های NVR و تجهیزات ضبط شبکه می شود.

دانلود لیست قیمت هایک ویژن توربو

در نتیجه، انتقال از سیگنال های آنالوگ به شبکه را با موفقیت انجام داد و دوره استفاده سیستم های امنیتی تحت شبکه را در صنعت امنیت آغاز کرد. طبق گزارش های IHS، هایک ویژن از سال 2015 در جایگاه نخست بازار دوربین های امنیتی تحت شبکه قرار گرفته است. هایک ویژن، بعنوان اولین شرکت استفاده کننده از این الگوریتم در محصولاتش، در انتقال دیجیتالی نظارت تصویری پیشرو بود.

دوربین IP هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I چهار مگاپیکسل ا HIKVISION DS-2CD1043G0-I 4MP Fixed Bullet Network Camera