سازمان مهاجرتی کانامیگ پلی برای مهاجرت و تحصیل در کانادا-بیات گروپ

نسبت به قوانین سفارت خانه ها، اخذ ویزا و امور حقوقی کشورهای مهاجرپذیر آگاهی دارد. برای اینکه متوجه شوید که آیا دستمزدی که مشاورتان قرار است دریافت کند متناسب است یا نه، حتما با چند موسسه مذاکره نمایید و جزییات خدمات را از آنها بپرسید تا بتوانید بهترین تصمیم را اخذ کنید. اما به طور کلی بهتر است که موسسه مهاجرتی هم در ایران و هم در کانادا در دسترس باشد. داشتن روابط و سابقه کار در اداره مهاجرت، سفارت و… نمی تواند باعث ضمانت ویزا شدن شما باشد. تمامی پرونده های مهاجرتی موسسه تراست تحت نظارت مستقیم شروین مدنی، وکیل ارشد موسسه انجام می شود. وکلای مهاجرت باید علاوه بر مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد حقوق مهاجرت و شهروندی را دریافت کرده باشند.

استعلام وکیل مهاجرت به کانادا

در زمینه اطلاع از ویژگی های وکیل مهاجرت، می توانید در بخش پایانی این قسمت، یعنی بخش ثبت دیدگاه سوالات و نظرات خود را مطرح کنید. همچنین در قسمت پرسش و پاسخ همگانی، می توانید سوالات خود را مطرح کنید تا افراد صاحب علم بتوانند به آن ها پاسخ دهند. موسسه مهاجرتی رجبی در زمینه مهاجرت سال ها تجربه دارند و آماده ارائه خدمات به متقاضیان مهاجرت کاری و تحصیلی در خارج از کشور هستند. تمامی فعالیت های این موسسه مهاجرتی کاملا قانونی است و برای مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، این موسسه مهاجرتی چندین سال تجربه کاری دارد و وجود متخصصان مهاجرتی باعث می شود تا متقاضیان راهنمایی های لازم را در زمینه مهاجرت دریافت کنند. این موسسه ارزیابی رایگانی به صورت تلفنی و آنلاین ارائه می دهد که متقاضیان مهاجرت می توانند از آن ها بهره ببرند. متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند می‌توانند از راه‌های مختلفی به این کشور مهاجرت نمایند.

  • این شرایط سبب شده است که ایرانیان به فکر مهاجرت به اروپا باشند تا بتوانند شغلی با درآمد بهتر پیدا کنند و ثبات اقتصادی را نیز تجربه کنند.
  • یک وکیل مهاجرت که تمامی امور شما را بر عهده خواهد گرفت، نماینده ای قانونی است که از آخرین قوانین مهاجرت به این کشور آگاه است و شما می توانید امور پذیرش تحصیلی و اخذ ویزا را به وی بسپارید.
  • برای این کارهای مختلفی وجود دارد که ساده هستند و در ادامه بیشتر درموردشان صحبت خواهد شد.
  • همچنین، وکیل شما نواقص موجود در پرونده تان را تکمیل خواهد کرد و می تواند در مسیر اخذ ویزا نیز یاریتان کند.
  • بسیاری از وکلای مهاجرت هیچ گونه مشاوره اولیه رایگان برای بحث در مورد یک پرونده ارائه نمی دهند.

وکیل مهاجرتی می بایست یک قراراداد شفاف و مشخص با متقاضی مهاجرت منعقد کند که در آن ، کلیه اقداماتی که وکیل مهاجرت می خواهد به وکالت از شخص آنها را انجام دهد ، تعیین شده باشد . علاوه بر این ، کارشناسان مهاجرت نیز در این موسسات فعالیت دارند که می توانند به متقاضیان مهاجرت اطلاعات مهمی ارائه نمایند و در صورتی که شخص تمایل نداشته باشد و یا فرصت و تخصص کافی برای انجام امور را نداشته باشد ، به جای وی اقدامات مربوطه را انجام بدهند . شما می توانید برخی از کارها را خودتان انجام دهید و برخی از کارهایی که انجام آنها واقعا سخت و دشوار است را به وکیل واگذار کنید. برخی از وکلا نیز به صورت تلفنی به شما مشاوره می دهند که باعث صرفه جویی زیادی در هزینه وکیل مهاجرت می شود. اگر تمام امور مهاجرتی خود را به یک وکیل عادی بسپارید، باید بسیار بیشتر از یک وکیل معمولی هزینه کنید.

راهنمای راه اندازی بیزینس های مختلف در کانادا

داشتن وکیل مهاجرتی باسابقه که از قوانین سرمایه گذاری کشور مقصد آگاه باشد به شما کمک می کند تا یک سرمایه گذاری ایمن و مطمئن را تجربه نمایید. در صورتی که قصد مهاجرت از طریق دریافت ویزای کاری را دارید باید بدانید که قوانین مربوط به مهاجرت با ویزای کاری نه تنها در کشورهای مختلف بلکه در برخی موارد در ایالت های مختلف یک کشور نیز با یکدیگر متفاوت است. وکیل مهاجرتی باسابقه در تهران که به این قوانین آگاهی کامل داشته باشد می تواند برگ برنده شما برای مهاجرت از طریق ویزای کاری باشد. یکی از معمول‌ترین روش‌ها برای مهاجرت، از طریق تحصیلی است که سالانه دانشجویان زیادی را به خود جذب می‌کند. وکلای مهاجرتی می‌توانند باتوجه‌به مدارکی که ارائه می‌کنید، به شما درمورد اسناد و دیگر مدارک موردنیاز راهنمایی کنند تا بتوانید ویزای تحصیلی را دریافت کنید.

سازمان مهاجرتی کانامیگ پلی برای مهاجرت و تحصیل در کانادا-بیات گروپ

بعضی از وکیل ها به واسطه مشغله ای که دارند فرصت ارتباط گرفتن با کلاینت را ندارند و سوالات و مشکلاتی که برای کلاینت به وجود می آید را تنها از طریق مشاورانی که در ایران یا کانادا دارند می توان پیگیری کرد. اما در موسسه مهاجرتی تراست، از لحظه عقد قرارداد، کلاینت با مشاور در ارتباط مستقیم است و می تواند مسائل خودش را مطرح بکند و وکیل نیز به تمام گفتگوهای کلاینت و مشاور نظارت دارند. برای مهاجرت قانونی به کانادا می توانید از کمک وکلای مهاجرت یا مشاوران مهاجرت مورد تایید اداره مهاجرت کانادا استفاده نمایید. زمانی که صحبت از مهاجرت و اخذ اقامت در یک کشور خارجی به میان می آید، داشتن یا نداشتن وکیل مهاجرتی یکی از موضوعاتی است که همواره مطرح می شود و ذهن متقاضیان مهاجرت را به خود مشغول می سازد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل کیفری در اصفهان [ آپدیت 1401 ]

وکیل مهاجرت شخصیست که قوانین مربوط به مهاجرت کشور مقصد، کاملا واقف است و کسانی که قصد مهاجرت به آن کشور را دارند را کمک می‌کنند تا ویزا و در ادامه، اقامت آن کشور را از آن دفتر مهاجرتی خود بکنند. این اشخاص با تخصص خود می‌توانند در مواقع خاص از موکل خود دفاع کرده و پرونده را با موفقیت به اتمام برسانند. سال ها فعالیت قانونی و اصولی ما در حیطه مهاجرت با مجوزهای قانونی کشور مبدا و مقصد؛ سبب شده که به لطف خدا و محبت دوستان ،اعتبار و اعتماد با ارزشی را به عنوان یک شرکت حقوقی مهاجرتی معتبر کسب کنیم. همین امر باعث شده که اشخاص یا شرکتهایی از نام و عنواین ما سو استفاده کرده و از اسامی مشابه ما، برای فریب متقاضیان به مهاجرت کانادا، استفاده کنند. تنها، وبسایت canadapass.org (کاناداپاس) تحت مدیریت اینجانب، مهیار حلاج پور، است. شخص حقیقی بنده و شخصیت های حقوقی منسوب که تحت مدیریت اینجانب، که در بالا عنوان شد؛ هیچگونه مسئولیتی در قبال شرکتهای بدون مجوز یا مجوز دار، با اسامی مشابه یا آدرس دامنه های مشابه، ندارد.

اگر به دنبال اخذ ویزای یکی از کشورهای مهاجرپذیر و پرطرفدار از جمله کانادا و استرالیا هستید، شک نکنید که در یک فضای رقابتی حضور دارید که هر روز به تعداد متقاضیان ان افزوده می شود. در این میان آن کسانی شانس پیروزی دارند که مسیر خود را با حداقل خطا طی می کنند. برخورداری از دانش و تخصص یک وکیل مهاجرت خوب و قابل اعتماد همان چیزی است که می تواند برگ برنده شما در این رقابت باشد. اما به راستی یک وکیل مهاجرتی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب اشاره می نماییم. با انجام کارهای مهاجرتی شما، به‌وسیله یکی از وکلای رسمی مهاجرت به کانادا در تیم تراست، به‌موقع در جریان آخرین پیشرفت‌های صورت گرفته در پرونده مهاجرتی خود قرار خواهید گرفت. همچنین، با در اختیار داشتن یک پنل کاربری اختصاصی در سایت تراست، همواره از آخرین اقدامات انجام‌شده در رابطه باکارهای مهاجرتی خود نیز مطلع خواهید شد.