سایبان برقی و دستی

نوع زنجیری جدید تر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار است. سایه بان دو طرفه از انواع سایبان های کشویی میباشد که بطور معمول در فضاهای کاملا باز مانند استخرهای روباز، فضای باز رستوران و کافی شاپ استفاده شده و از دو سایبان متقارن که روی ستون های آلومینیومی به موازات هم قرارگرفته اند تشکیل میشود. در این صورت، در ابتدا سازه سایبان احداث میشود و سپس، با پارچه ای که انعکاس مناسبی از نور و حرارت دارد، بر روی سازه پوشیده میشود. آلومینیوم، وزن سبک دارد و دچار خوردگی یا زنگزدگی نمیشود اما اگر از فولاد گالوانیزه استفاده کنید، استحکام فریم یا چهارچوب سایبان بهتر خواهد بود. اگر نور مستقیم آفتاب شما را آزار می دهد ، و تمایل دارید در حیاط یا بالکن صبحانه میل کنید ، به راحتی این سایبان ها را برای پوشش و سایه انتخاب کنید.

این سایبان ها به دو دسته کلی ثابت و متحرک تقسیم می شوند.

تبلیغات برند با استفاده از سایبان برقی از جمله مزایای سایبان برقی می باشد. از جمله ویژگی های پارچه های برزنتی نخی بسیار سبک و راحت می باشند. سایبان برقی از سایبان دستی علاقه مندان بیشتری دارد چون برای باز و بسته کردن آن هیچ نیازی به دخالت دست نیست و به راحتی می توان از آن استفاده کرد. با استفاده از این نوع سقف ها به راحتی می توان حیاط منزل خود را با یک پوشش ایده آل به فضایی آزاد و دلنشین تبدیل کرد. تنوع طرح و رنگ نیز یکی دیگر از محاسن انواع سایبان مغازه چتری است. سایه بان کالسکه ای را به طور معمول بیش تر از از دیگر سایه بان ها مورد بکارگیری قرارمی دهند .

سایبان را می توان یک سازه بسیار کاربردی برای ایجاد یک فضای امن در برابر بارش برف و باران و یا تابش مستقیم نور آفتاب در فضای باز دانست. در صورت نیاز ، سایبان های برقی را می توان بصورت آنلاین با فرستنده رادیویی دستی نیز سفارش داد. سایبان ها به دو دسته برقی و کالسکه ای تقسیم می شوند که در ادامه درباره آن ها توضیحات کاملی را ارائه خواهیم داد. این سایبان ها به دو دسته کلی ثابت و متحرک تقسیم می شوند. سایبان های متحرک ماشین همان طور که شکل های گوناگون دارند ، با توجه به کارایی دارای تفاوت در قیمت سایبان مغازه نیز هستند.

امروزه سایبان برقی به عنوان یکی از اکسسوری های بنا شناخته می شود، این آپشن می تواند در مجتمع های اداری، تجاری و مسکونی نصب و موجب ایجاد آسایش بیشتر برای ساکنان شود. سایبان برقی نسل جدیدی از سایبان محسوب می شود که امروزه جای خود را در اغلب مکان ها مانند منازل مسکونی باز کرده است. سایه­بان­های پلی استر قوی و مقاوم در برابر کپک هستند و از آن جا که جنس آنها سبک و انعطاف نصبشان را آسان میکند. سایبانهای بر اساس ویژگیهای خود دارای یک سری نقاط ضعف و نقاط قوت هستند که بهطور خلاصه میتوانید در شکل زیر آنها را مشاهده کنید. در نتیجه به سایبانهای فنری، بازویی و یا برقی نیز گفته میشود. سایبانهای استخر بسیار مسطح نیز وجود دارد. سایبان های گرد ، مسطح و شیروانی از متداول ترین سازه ها هستند. از این محصول در اکثر موارد برای پارکینگ استفاده میشود و در مکانهایی که پارکینگ فضای بسته در آنها وجود ندارد، میتوان از این محصول در حیاط استفاده کرد.

سایبان های برقی محافظت قابل توجهی در برابر اشعه های مضر آفتاب دارند ، بسته به نوع پارچه ی سایبان ، تا 80٪ از اشعه های مضر UV را می توانند مسدود کنند. به کمک طرح های هنری این سایبان های پارچه ای میتوانید سایه خورشید را دربرابر محافظت اشعه ماوراء بنفش را در زمین های بازی، استخرهای شنا، فضای داخلی حیاط خلوت، پارکینگ های اتومبیل، پیاده روها، رستوران ها و سایر فضاهای فضای باز فراهم کنید. این نوع سایبان از جنس آلومینیوم آهن و فولاد ساخته می شود. فولاد ضد زنگ جلوه ای مدرن به قسمت ورودی مغازه می بخشد و در برابر هرگونه آب و هوا مقاومت می کند و در انواع طرح های مختلف موجود هستند.

سایبان چوبی (پرگولا) در جاهایی مانند کناره های دبوار و یا راهروهایی که یک سمت آن دیوار هست ایجاد میشود که از آن برای تنظیم نور ساختمان استفاده میشود. امروزه استفاده از سایبان برقی متحرک رونق و رواج بسیار زیادی پیدا کرده است، اما یکی از مهمترین معایب استفاده از این محصول این است که زمانی که نیرو و یا جریان برق قطع شود، دیگر نمی توان از آن استفاده کرد. از مهمترین این مزایا می توان به محافظت از وسایل و تجهیزات در برابر نور خورشید و بارندگی اشاره کرد. این موضوع در مناطقی با اقلیم خاص از اهمیت بیشتری برخوردار است. یراق آلات را شرکت های تولید کننده سقف برقی بهتر است به صورت عمده از تولید کننده این محصولات تهیه نماید. که با تهیه سایه بان برقی می توانند از محصولی بسیار ارزشمندتر نسبت به سایه بان های ثابت بهره مند شوند. قیمت سایبان مغازه خوب از بهترین متریال ها ساخته شده و تضمین کیفیت یکی از مزیت های سایبان مغازه است.

سایبان ثابت پارکینگ یک محصول مدرن است که علاوه بر مراقبت از خودروی شما در فضای باز باعث زیبایی و دگرگونی محیط شما نیز خواهد شد . همانطور که گفته شد سایبان پارکینگ یکی از انواع سایبان ماشین میباشد که در محل پارک خودرو نصب میشود. بنابر کاربردها و قیمت مناسب سایه بان فنری و تقاضاهایی که از سمت مشتریان برای تولید این نوع سایه بان وجود دارد، افراد زیاد به طراحی و تولید آن مشغول سایبان شاهد هستند. علاوه بر این ، سایبان ها از مواد مختلفی ساخته شده اند.

انواع سایبان مغازه گزینه ایده آل برای این کار است. سایبان استخری معمولاً با استفاده از پایه، بالای استخر نصب می شود و در اکثر موارد از انواع مختلف سایبان ثابت برای این منظور استفاده می شود. سایبان کشویی به نوعی سایبان گفته می شود که اجزا و قطعات آن زیر یکدیگر قرار می گیرند، برای مثال زمانی که این سایبان را باز میکنید، قطعات تشکیل دهنده سایبان به صورت کشویی از جای خود بیرون می آیند. فروش قطعات انواع سایبان دستی و برقی با مناسبترین قیمت توسط تولیدی ایران سایبان صورت میپذیرد. به صورت کلی میتوان گفت استفاده از سایبان کشویی نسبت به سایر انواع سایبان متحرک رواج بیشتری دارد و این محصول به دلیل دارا بودن کیفیت بالا هم برای منازل و هم برای مکان های عمومی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. می توان از این محصول با کیفیت بالا استفاده نمود.

ما در ساخت و طراحی انواع سایبان های با کیفیت به شما کمک می کنیم که ارزش بیشتری به کسب و کار شما می بخشد. کنترل خود کار باد و خورشید با عث می شوند تا به طور خودکار سایبان را جمع یا باز شود. به عنوان مثال ، اگر پنجره ها یا درهای چوبی دارید یا نمای چوبی دارید ، می توانید سایبان چوبی را نیز انتخاب کنید تا به طور هماهنگ با کل محیط مغازه مخلوط شود. همچنین گزینه هایی برای ترکیب سیستم های روشنایی LED و همچنین پیشرفت های بیشتر با سیستم های روشنایی در نمای قسمت جلویی وجود دارد . روشنایی با موقعیت دقیق نیز باعث می شود پیام و نام تجاری شما در طول سال ، شبانه روز دیده شود. هیچ چیزی ، جز زیبایی و روشنایی نظر مشتریان را جلب نمی کند. وقتی سایبان های موتوری کشیده می شوند ، اشعه خورشید دیگر به پنجره مغازه آسیب نمی رساند ، و نه تنها مستقیماً زیر سایبان برقی بلکه در داخل مغازه نیز خنک است.

یک ورودی مغازه با طراحی مناسب و با یک سایبان شیک جلوه ای بسیار خاصی از مغازه ایجاد می کند. این کارشناسان و نیروهای ما از دانش و تخصص کافی در این زمینه برخوردار هستند، از اینرو کار نصب و راه اندازی را به بهترین شکل ممکن برای مشتریان عزیز انجام می دهند. استفاده از این محصول می تواند خودرو را از آفتاب در امان نگه دارد و وزن سبک این محصول به افراد این امکان را میدهد که بتوانند در مکان های مختلف از آن استفاده کنند.

یکی از مزایای استفاده ورق های تقویت شده یو پی وی سی آن است که در شرایط آزمایشگاهی کاملا استاندارد با معیار های شناخته شده علمی مقاومت ورق های تقویت شده یو پی وی سی بسیار از حد متعارف پیش بینی شده در مناطق با سطح خطر بالای زلزله است. البته قابل ذکر است که بین تمامی پوشش های مختلف ، استفاده از ورق یو پی وی سی ( upvc ) یا همان ورق پلی یوپان به عنوان بهترین ، مناسب ترین و مرغوب ترین نوع پوشش معرفی و در بین عموم مردم شناخته شده است . با نصب سایبان استخر می توانید در تمامی ساعت های روز به راحتی در شنا کنید همچنین چادر های استخر موجب می شود تا از بارش برف و باران در داخل استخر جلوگیری شود .

انواع سایبان برای بالکن طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 3 دهه اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد. پوشش گیاهی مانند پیچکهای بالارونده یک ابزار خوب اقلیمی هستند بخصوص زمانی که روی سطح خارجی دیوار رشد کنند که در این صورت ویژگیهای متعددی را به دنبال خواهند داشت. لوازم جانبی الکتریکی برای عملکرد موتور سایبان ها یا از یک سوئیچ روی سطح یا یک سوئیچ نصب شده با فلش تشکیل شده است. برای روی استخر می توان از سایبان استخری استفاده کرد. در برخی از موارد می توان سایبان استخر را از انواع متحرک انتخاب کرد تا زمانی که می خواهید از استخر استفاده کنید، در مورد بودن و یا نبود سایبان حق انتخاب داشته باشید. همانطور که متوجه شدید با استفاده از سایبان برقی از حداکثر راحتی برخوردار خواهید شد. همان طور که پیش تر توضیح داده شد برخی از سایبان های برقی اتوماتیک هستند.

قیمت سایبان های چتری به دلیل متغیر بودن نوع ها و مواد مورد استفاده در ساخت آنها متغیر می باشد. مصرف کنندگان می توانند آنها را در پشت شیشه و یا ویترین مغازه نصب کنند. آب گرمکنهای خورشیدی خانگی از یک، دو یا سه کلکتور برای دریافت انرژی خورشیدی و یک منبع ذخیره آن تشکیل شدهاست. از این رو برای دریافت قیمت دقیق سایبان چتری ، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. اما یکی از اصلی ترین اجزا، پارچه به کار برده شده در ساخت روکش می باشد.

نمونه بالا یکی دیگر از راه حل ها برای بالکن ها و تراس های کوچک است. سایبان های شیشه ای مدرن ، ظریف ، کاربردی و با کیفیت بالا هستند. افزایش راندمان و کیفیت و جمع آوری محصولات، بهره وری و صرفه جویی در مصرف آب و ارتقای فناوری از نتایج استفاده از سایبان در باغها است. با نزدیک شدن به ماههای گرم سال، نیاز به استفاده از وسایل سرمایشی مثل انواع کولر بیشتر حس میشود. شایع ترین صدماتی که میتواند به چتر سایبان وارد شود ایرادات در پایه چتر یا بریده شدن چتر است. سایبان های شیشه ای را می توان بدون هیچ مشکلی متصل کرد ، حتی در شرایط سخت فضا یا یک منطقه کوچک هم می توان نصب شود. پلی کربنات مانند اکریلیک پایدار و بادوام است ، اما فقط حدود 80 درصد نور را از خود عبور می دهد، همچنین با گذشت زمان کمی فضا را کسل کننده می کند.

سایبانهای استخر بسیار مسطح نیز وجود دارد.

با طراحی خوب تمامی تشعشعات وارده به گلخانه به حرارت تبدیل خواهد شد و در این صورت بازدهی حرارتی ۶۰ الی ۷۵ درصد در زمستان است و مقدار حرارت منتقل شده به اتاقها ۱۰ الی ۳۰ درصد انرژی تابشی است؛ که با اضافه کردن سیستم انباشتکننده این مقدار بیشتر میشود. در صورتی که هنوز موفق و خرید توری سبز سایبان گلخانه نشده اید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و علاوه بر مشاوره از آخرین قیمت شید گلخانه مطلع شوید. مهمترین مزیت استفاده از این سایبان این است که این نوع سایبان علاوه بر ایجاد سایه، زیبایی خاصی دارد و فضای موجود را زیباتر نشان می دهد.