سقف کاذب اجرای انواع سقف کاذب طرح دار و جدید + نمونه کار

بسیار رواج پیدا کرده است.و علاوه بر زیبایی از آن به عنوان عایق صوت و حرارت هم استفاده میشود همانطور که قبلا گفته شد سقف کاذب دارای انواع مختلفی می باشد برای آشنایی با این گونه سقف های کاذب ابتدا با نقاط قوت و ضعف آن آشنا میشویم و در ادامه چند نوع سقف کاذب رایج را توضیح خواهیم داد. تنوع بسیاری برای دکور با سقف کاذب دکوراتیو موجود است از پانل پی وی سی با طرح چوب که میتواند به جای لمبه چوبی طبیعی هم کار کند؛ یا طرح های سفید و ساده تر آن را در اختیار داشته باشید که برای اکثریت سلیقه ها و فضا ها پاسخگو است. برای اینکه شما بتوانید نصب سقف کاذب را در بهترین کیفیت و در کمترین زمان و با بهترین نتیجه در اختیار داشته باشید .

امروزه با پیشرفت صنایع و پتروشیمی، استفاده از مصالح ساختمانی جدید از قبیل سقف های کاذب pvc، سقف های کاذب کناف، سقف های کاذب آی گلس، دیوارپوش ها، کف پوش ها و … از سقف های کاذب برای پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، اکوستیک نمودن فضا، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن که متناسب با فضا باشد و همینطور ایجاد حجم دکوراتیو استفاده می شود. سقف کاذببرای هر محیطی اعم از مسکونی و اداری و تجاری مناسب است. نصب تایل معرق CNC به سادگی انجام میگیرد و با توجه به وزن کم آن در صورت لزوم جابجایی آن بسیار ساده است. همچنین با توجه خاصیت ضد آب بودن، تایل معرق قابلیت شستشوی راحت دارد. از آنجایی که پانل خام سفید رنگ است پس از تولید تایل معرق میتوان آن را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی کرد.

سقف کاذب اجرای انواع سقف کاذب طرح دار و جدید + نمونه کار دکوراسیون داخلیاستفاده می شودکه هر کدام از اینها می تواند قیمت های مختلفی داشته باشد. از این رو قیمت سقف کاذب به نوع جنس آن ها که در جنس های گچی، چوبی، شیشه ای، تلقی و … است بستگی دارد. با ثبت درخواست اجرا و نصب سقف کاذب در شهر خودتان، می‌توانید به رایگان متخصصین نصب سقف کاذب را مشاهده کنید.

🛒سعی کنید محصولی تهیه کنید که سالها پاسگو نیاز شما باشد.🛒

تمام سوالات بالا مواردی هستند که برای بسیاری از افراد به ویژه کسانیکه قصد تغییر در دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر خود را دارند پیش خواهد آمد. در مورد اول باید بگوییم که تمام هزینه ساخت و نصب سقف کاذب را متخصص بر اساس طراحی، ساخت و نصب سقف کاذب پیشنهاد می دهد و قیمت ها بر اساس تعرفه اتحادیه تعیین شده است. در طی این سالها یکی از متریال های ساختمانی که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است، سقف کاذب می باشد که دارای تنوع بالایی بوده و کسانیکه قصد خرید سقف کاذب را داشته باشند، با پیشنهاد زیاد و مختلفی رو به رو می شوند. سقف کاذب دارای پیشینه طولانی و قدیمی بوده، به گونه ای که در زمان های گذشته سقف های مکان های مهم مانند مساجد، کلیسا، کاخ های سلطنتی و مکان های مشابه آن با فاصله های زیاد از سقف اصلی، سقف تزئین شده را بعنوان سقف نهایی اجرا می کردند. اینکار هم باعث زیبایی محیط شده و هم به دلیل حفظ انرژی دمای داخلی را متعادل نگه می دارد، آکوستیک کردن و یا تنظیم صدا با توجه به شرایط و همینطور نیاز محیط تنظیم می شود. به جهت خرید سقف کاذب پی وی سی بصورت مستقیم از کارخانه با قیمت مناسب و گارانتی جنس و نصب با شرکت آذران پلاست رسا در ارتباط باشید.

ماربل شیت به شما این امکان را می دهد تا نورپردازی های خاص روی سقف داشته باشید و در برخی از موارد با نور مخفی سقفی متفاوت ایجاد کنید. حدوداً ۶ میلیون تومان ولی بهتره بازدید بشه و قیمت فطعی داده شود. بطور مثال اگه عرض نور مخفی 50 سانت باشه، میشه 30 منهای چهار برابر 50 سانت، یعنی 2 متر و نتیجه میشه 28 متر. شمارتون را در لینک زیر ثبت کنید تا همکاران برای هماهنگی با شما تماس بگیرند.

سقف کاذب طرح آسمان برای طراحی دکوراسیون داخلی رویایی

تایل گچی با داشتن روکشی از جنس pvc بسیار نازک از رطوبت محفوظ است و میتواند حداقل ۲۵ سال بدون هرگونه آسیب استفاده گردد. این محصول سمیران دکور بسیار در فروشگاه ها، مراکز تجاری و پاساژها بصورت تایل گچیاجرا می شود. استفاده از جنس پی.وی.سی در تولید سقف معرق cnc این محصول را کاملا ضد رطوبت و قابل شستشو کرده است. نکته دیگر اینکه در نظر داشته باشید که هزینه ارسال مصالح سقف و لوازم اجرایی آن از قبیل داربست و .. معمولا به طور جداگانه پرداخت می شود در هزینه سقف اعمال نمی شود. برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با سقف کناف و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید.

بنظر خیلی هم زیبا میشه از استیکرهای سه بعدی اپوکسی استفاده کنید. و پس از انتخاب جنس تخصصی نسبت به تهیه متریال خود اقدام بفرمایید. با این اوصاف از حدود ۷ میلیون تا ۱۲ میلیون ممکنه تموم بشه با توجه به طرح و ساده یا پیچیده بودن طرح. اگر در شهرهای محدودهی سلام ساختمان باشین (استانهایی که در نقشهی بالا مشخص شده)، بین 24 تا 48 ساعت کاری طول میکشه تا پشتیبان سلام ساختمان باهاتون تماس بگیره.

سقف کاذب PVC روکشدار کد 737

به دلیل اینکه این سقف ها یک تکه ساخته می شوند دسترسی به سقف اصلی سخت سقف کاذب می شود. به طور مثال در صورتی کهمیزان نورپردازی و روشنایی اهمیت داشته باشد، اقدام به کناف کاریسالن پذیرایی با میزان نورپردازی زیاد می کنند. در صورتی که آرامش و سبکمتعادل در محیط اهمیت داشته باشد، اقدام به اجرای سقف کاذب چوبی میکنند. امروزه، یکی از محبوب‌ترینانواع سقف‌ها در بازار جهانی، سقف پلی وینیل کلراید یا سقف کاذبپی وی سی است. بهدلیل مقاومت در برابر رطوبت، از سقف‌ پی وی سی در حمام، سرویس بهداشتی و مکان‌هاییمانند کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها که سقف نیز به شستشوی مداوم دارد، کاربرد دارند. ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با قیمت سقف کاذب بدست بیاورید.

  • انتخاب سازه کاملا سلیقه ای و با توجه به طرح انتخابی میتواند برای هر اجرا توسط کاربر متنوع باشد.
  • بخش دوم اجرای سقف کاذب، قرار دادن پنل‌های سبک بر روی شبکه فلزی متصل به سقف است.
  • در واقع تیم ما، مجموعه ای از مجریان، سقف کاذب کاران، و دکوراتورهای با سابقه و حرفه ای رو دور هم جمع کرده و ارتباط بین اونها و مشتریانشون رو راحتتر کرده.
  • معمولا وقتی به ما میگن سقف کاذب، اکثرا چند نوع محدود از اون ها مثل سقف کاذب کناف و سقف رابیتس به ذهن ما میاد.