سوییشرت و هودی زنانه فروشگاه آنلاین لباس-پوشاک زئوس

سله بن مفتخر است که یکی از بهترین تولیدکنندگان هودی زنانه داخلی است که با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت پوشاک در فروشگاه اینترنتی سله بن با افتخار ساخت ایران میتوانید خرید خود را در سراسر کشور ثبت کنید. سله بن مفتخر است که عضو بهترین تولیدکنندگان پوشاک ایرانی می باشد . هودی و سویشرت‌ها را می‌توانید در مدل‌های جلو بسته، زیپ دار و دکمه دار مشاهده نمایید. جنس هودی‌ها معمولا از نخ و پنبه است اما برخی از مدل‌های هودی از جنس پشم نیز تولید می‌شوند. هودی و سویشرت لباسی بسیار کاربردی وکژوال است و شما را از صرف وقت زیاد برای انتخاب در جزییات فارغ می‌کند. می‌توانید به راحتی سویشرت‌ها و هودی‌های خود را با دیگر لباس‌هایتان ست کنید.

یکی از ویژگی‌های هودی این است که می‌توانید در منزل یا بیرون از آن، این لباس را بپوشید. جذابیت پوشیدن هودی به این دلیل بر می‌گردد که با همه لباس‌ها به خوبی ست می‌شوند و برای دورهمی و مهمانی‌ها بسیار کاربردی است. امروزه سوییشرت و هودی یکی از لباس‌های مورد علاقه نسل جوان و یکی از آیتم‌های اصلی لباس‌های زمستانی به شمار می‌رود. هودی های زنانه را می توان به انواع مختلف هودی جلوبسته یا جلوباز، هودی زیپ دار یا دکمه دار، هودی کوتاه یا بلند و هودی ساده یا توکرکی تقسیم بندی کرد.

تونیک دورس زیپ دار

ما چهارچوب های ارزشی سله بن را براساس ارزش های خانواده بنا نهادیم ، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی ، تن پوشی با استانداردهای خرید هودی زنانه – https://zeusclothess.ir/menswear/hoodi/women/ – جهانی تولید نماییم. چشم انداز ما تولید حداقل نیاز پوشاک مردم ایران اعم از پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچگانه با حضور در مراکز تمام استان های کشور جهت دسترسی آسان تا سال ۱۴۰۵ می باشد. خرید اینترنتی سویشرت و هودی در انواع مختلف جیب دار و بدون جیب، جلو بسته و جلو باز زیپ دار با طرح های متنوع و شیک و قیمت هایی باورنکردنی را در فروشگاه لباس زنانه لودوس گالری تجربه کنید. سویشرت و هودی ها معمولا از جنس نخ پنبه و یا دورس می باشند که داخل بعضی از آن ها به خاطر گرم بودن بیشتر پشمی می باشد. سویشرت و هودی های داخل پشمی و یا دارای پارچه دورس سه نخ مناسب فصل زمستان بوده و سویشرت و هودی های با جنس نخ پنبه و یا دورس دو نخ مناسب فصل پاییز می باشند. سویشرت و هودی های طرح دار طرفداران زیادی را در بین نوجوانان و جوانان دارد که معمولا افراد علاقه مند به استایل های کژوال، غیررسمی،اسپرت و لش، از طرفداران این مدل لباس های زنانه می باشند.

  • ثبت فروشگاه اگر فروشگاه اینستاگرامیت و یا فروشگاه مدنظرت رو پیدا نکردی، اینجا بهمون معرفیش کن.
  • برای نمونه می‌توانید از ست هودی با کت‌های چرم، ست هودی با کاپشن، ست هودی با پالتو و کت‌های جین استفاده کنید.
  • این پارچه از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار است، تراکم بالای تار و پود این پارچه موجب شده است که نسبت به پارچه‌های نخی ضخیم و مقاوم‌تر باشد.
  • دورس های از انواع بلوز های پائیزی است که به دلیل جنس پارچه آن گرم و مناسب فصل خنک سال است.

اگر از خریدت ناراضی بودی، ما کالا رو پس می‌گیریم و پولت رو برمی‌گردونیم. هر گونه استفاده تجاری و ابزاری از این وب سایت به هر نحو با کسب اجازه از مدیریت وب سایت امکان پذیر است و در صورت نقض آن، این مسأله مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت. اولین و آخرین مرز بین من و تو، بین ما و محیط پیرامون، لباسی‌ست که می‌پوشیم. استفاده از مطالب سایت اینترنتی جا خرید فقط برای مقاصد غیرتجاری، با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است. این مدل محبوبیت زیادی در بین خانم ها دارد به گونه ای است که از بالا تا پایین به صورت یک تیکه است که جلوی آن بسته می باشد و در قسمت پایینی این هودی ها یک نوع کش تعبیه شده است که باعث بسته نگه داشتن این پوشیدنی جذاب می شود. ولی در بیشتر این طراحی‌ها جیب کانگورویی به چشم می‌خورد و خوبی جیب‌های نسبتاً بزرگ این است که در هوای سرد می‌تواند محافظ خوبی برای دستان شما باشد.

هودی نیم تنه زنانه Bandini جیب دار کد 90529

سوییشرت و هودی زنانه فروشگاه آنلاین لباس-پوشاک زئوس امروزه با افزایش مشغله و دغدغه برای خانم‌ها خرید هودی و سویشرت زنانه از طریق حضوری و فیزیکی همانند گذشته کار بسیار وقت گیر و خسته کننده است. به مرور زمان محبوبیت فروشگاه‌های اینترنتی برای خانمها بیشتر شده است. فروشگاه اینترنتی مکس بکس برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریانش، تخفیف‌های ویژه‌ای را اعمال کرده است. بنابراین شما می‌توانید به راحتی از داخل منزل یا محل کارتان در عرض چند دقیقه خرید کنید و وقت و انرژی خود را برای خرید حضوری هدر ندهید. شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مکس بکس قیمت هودی و سویشرت زنانه را بدانید و آن را با تخفیف بالا خریداری کنید. هودی ها انواع مختلفی از لحاظ طرح و اندازه و جنس،دارند و بر حسب نوع آن شاید به آنها سویشرت یا دورس بگوییم.

اگر تا به حال کت جین را با هودی نپوشیده اید پیشنهاد می کنم که حتما آن را تجربه کنید. پوشیدن هودی با دامنی کوتاه یک استایل مناسب دخترانه می باشد. سوییشرت و هودی‌ها را از پارچه‌ای به نام دورس تهیه می‌کنند. دورس یکی از پارچه‌هایی است که برای دوخت هودی و سویشرت از آن استفاده می‌شود.

سویشرت زنانه کلاهدار کد 90504