شارژ کارتریج پرینتر شارژ با کیفیت انواع کارتریج لیزری و جوهرافشان

بنابراین بهتر است برای جلوگیری از آسیب و خسارات احتمالی شارژ کارتریج را به افراد ماهر بسپارید. اگر تعداد کارتریجهای شارژی شما بیش از 5 عدد باشد و در محدوده مورد تایید تهران باشید، هزینه دریافت و ارسال کارتریج در محل شما رایگان است. در صورت بروز مشکل پس از شارژ (تا 50 درصد تونر داخل کارتریج)؛ کارتریج را رایگان تعمیر و مجدد شارژ می کنیم. برای جلوگیری از ریختن تونر، پیشنهاد می کنیم حفره ایجاد شده را بر روی قیف بطری قرار دهید. قیف بطری کاملا بر دهانه ای که بر روی کارتریج ایجاد شده، منطبق است.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام استفاده از پرینتر لیزری خود بعد از مدتی تونر کارتریج آن تمام شده باشد . در این زمان شما چند راه حل دارید ، یا این که کارتریج نو خریداری کنید که با توجه به هزینه بالا آن شاید برای شما مقرون به صرفه نباشد ، یا این که کارتریج خود را با هزینه بسیار کمتر شارژ کنید . بله، در هربار شارژ چاپگر لیزری مقداری کیفیت چاپ کاهش پیدا می کند. اگر جزئیات اطلاعات پرینتی شما زیاد است (چاپ عکس، نقشه کشی و …) بهتر است به جای شارژ، کارتریج جدید و باکیفیت خریداری کنید.

این مایع با استفاده از منافذ موجود روی هد دستگاه به آرامی روی کاغذ پاشیده شده و اسناد مورد نیاز شما را روی آن چاپ می‌کند. در امداد چاپگر هر کارتریج پس از پر کردن مجدد آزمایش می شود تا تأیید شود که جوهر یا تونر به طور صحیح از طریق نازل ها جریان دارد. از خدمات شرکت امداد چاپگر در زمینه شارژ‌کارتریج می توان به پشتیبانی کامل ، ارائه گارانتی کیفیت خدمات و سرعت عمل اشاره کرد. کارتریج های لیزری با ماده ای پودری به نام تونر پر می شوند و برای هر مدل پرینتر تونر مخصوص به آن وجود دارد و به طور کلی باید گفت کارتریج ها اختصاصی عمل می کنند. اگر پس از شارژ‌کارتریج هنوز کیفیت چاپ پائین است، به این معنا است که تونر مصرفی دارای کیفیت بسیار پائینی است.

یکی از بزرگترین افتخارات کسب شده توسط این مرکز آن است که در طی سالهای اخیر و بر اساس نظرسنجی های انجام شده به عنوان برترین مجموعه ارائه دهنده خدمات از سوی کاربران انتخاب گشته است. متاسفانه دیده شده که برخی افراد سودجو که در این حرفه ، اقدام به استفاده از تونر و یا قطعات نامرغوب میکنند . تنها راه برای این که شما گرفتار افراد سودجو نشوید این است که از جاهای معتبر خدمات بگیرید .

  • در اغلب پرینتر های قدیمی جوهرافشان، سه رنگ اصلی به هم وصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ ها، مجبور به تعویض آن ها خواهید شد.
  • بنابراین امدادچاپگر تنها با انتقال سرویسکار و وسایل و تجهیزات مورد نیاز به صورت رایگان در محل شما اقدام به شارژ‌کارتریج شما می نماید.
  • در چاپگر های لیزریبه کمک پودر و درام کارتریج، انتقال دستور پرینت بر روی کاغذ صورت می گیرد.
  • تعداد پرینت با میزان مشخصی از ابعاد و اندازه و جوهر پرینتر، در واقع تعیین کننده جوهر مصرفی پرینتر است.
  • قیمت های مناسب و تخفیفات ویژه در مرکز رسمی اچ پی به مشتریان شارژ کارتریج جنت آباد عرضه می شود.

شارژ کارتریج پرینتر شارژ با کیفیت انواع کارتریج لیزری و جوهرافشان

در این مرحله هرگز از الکل استفاده نکنید زیرا لایه‌ی هادی سطح فوم را از بین خواهد برد. در این مرحله wiper blade و دو پیچی که در مرحله‌ی 5 جدا کرده بودید را وصل کنید و سپس این قطعه را کنار بگذارید. تونر باقی مانده در مخزن ذخیره‌ی تونر را به کمک دستمالی مناسب و کمی مرطوب، به آرامی پاک کنید. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

بله که راه بهتری داریم ، شما فقط با یک تماس با مشاوران ما میتوانید اعلام خرابی پرینتر بکنید و آدرس و زمان خودتان را ثبت کنید که تکنیسن های ما در سریع ترین زمان ممکن خدمت شما برسن . شما بعد از تماسی که با شرکت میگیرید و رزرو شارژ کارتریج انجام میدهید تکنسین های ما زیر ۱ ساعت خدمت شما هستنند . شرکت ما این ویژگی را دارد که شارژ و تعمیر کارتریج را در محل شما و در حضور گرم خودتان انجام میدهیم. برچسب قسمتی که در فیلم مشخص شده برمیداریم و ساچمه ای که داخل محفظه وجود دارد را به آرامی به داخل فشار میدهیم.