طراحی ویلا مدرن به صورت تخصصی

امروزه ویلاهای بسیار مدرن ; از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی در نقاط مختلف اروپا و آمریکا ساخته شده ; و در حال ساخت میباشند که نشان میدهد این یک نیاز جهانی بوده و فقط مختص ایران نیست. اصل دیگری که در طراحی دکوراسیون بیرونی رعایت آن الزامی است؛ استفاده از تجهیزات نوری مناسب می باشد. برای اینکه فضای داخلی و خارجی ویلا با یکدیگر همخوانی داشته باشند و فضایی خیره کننده را ایجاد کنند توصیه میشود برای انتخاب رنگ دیوارها، سقف و کف فضای داخلی ویلا نوع سبک ساخت ویلا را نیز در نظر داشته باشید. برای دریافت مشاوره دکوراسیون داخلی با ما در تماس باشید و از مزایای مشاوره حرفه ای دکوراسیون داخلی بهره مند شوید.همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شما می توانید هر کدام از مبلمان و لوازم دکوری پیشنهاد شده توسط استودیو آرانو را به شکل آنلاین تهیه و در سریع ترین زمان ممکن چیدمان مناسب و دلخواه خود را داشته باشید.

فراموش نکنید روشنایی از فاکتورهای مهم برای خرید و ساخت ویلا می باشد. فاکتورهای دیگری که در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا لوکس و مدرن کاربرد دارند، کاغذدیواریهای شیک، سقفهای شیشهای، مبلمان چوبی جذاب، استفاده از نور طبیعی، استفاده از نقاشیها و وسایل تزئینی لوکس، هستند. در طراحی دکوراسیون داخلی ویلای مدرن، از فاکتورهای مختلفی استفاده میشود. هر کارفرمایی رویا و تصوراتی از ویلایی که می خواهد طراحی کند و بسازد در ذهن دارد شناخت این ذهنیت می تواند به تحقق رویاها و آرزوهای کارفرما بینجامد. در دیدگاه عام مردم معماری دوبلکس صرفا برای منازل بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد اما در نظر معماران موضوع متفاوت بوده و کارشناسان این زمینه بیشتر به جهت به دست آوردن فضای بیشتر از این نوع معماری استفاده میکنند. در واقع ما در دفتر معماری ایماژ، برای طراحی ویلا، روح کاربر را در داخل فضا قرار میدهیم تا فرد ضمن همزادپنداری با ویلا بتواند بهترین خاطرههای خود را در این ویلا بسازد و تا سال ها به نیاز های خود در این مکان رویایی پاسخ دهد. اگر هم بخوایم بیشتر هزینه کنیم، میتونیم از سرامیکهایی با ابعاد بزرگتر (یک متر در یک متر) یا سنگهای اسلب (برش هایی بزرگ از سنگ های طبیعی) استفاده کنیم که جلوه خیلی قشنگی به فضای داخلی میدن.

طراحان دکوطرح نکاتی را در مورد تزئین لوکس ورودی ویلای شما به اشتراک می گذارند. روش های زیادی برای تزئین ورودی وجود دارد و انتخاب دکوراسیون بسته به سبک نمای بیرونی ویلا متفاوت است. تزئین ورودی اصلی با طاق ها و لوسترهای بزرگ یا فانوس های آویزان بر روی در، ورودی شما را پیچیده تر و فوق العاده زیبا می کند. سبک روستیک در واقع تمرکز بر طراحی به سبک روستایی-طبیعی دارد. سعی کنید از مجموعه رنگهای موجود، آن دسته از رنگهایی را استفاده کنید که تم آرامشبخش داشته باشد و برای نورپردازی بهتر سعی کنید بر یک قسمت خاص از دیوار تمرکز کنید تا دکوراسیون فضا زیباتر از آنچه که هست، دیده شود. وجود حیاط و اثرات مثبت آن بر هیچکس پوشیده نیست. تصور ویلا در ذهن ما فضایی است بزرگ با حیاطی پوشیده از درخت و منظره های زیبا و طبیعی که آرامش و آسایش محیطی را در خود دارد.با توجه به آگاهی مردم از تنش های دنیای مدرن و زندگی در آپارتمانهای امروزی، اشتیاق مردم به زندگی در این فضاها بیشتر شده است.زندگی در آپارتمانهای امروزی به حد سکونت تنزل یافته است و خالی از زندگی است. یکی دیگر از انتظاراتی که از ویلا می توان داشت لوکس و جذاب دیده شدن آن است برای محقق شدن این مهم طراح شما باید از دانش زیبایی شناسی و متریال روز دنیا شناخت کافی داشته باشد و با مهارت لازم برای پیاده کردن آنها در طراحی و اجرای دکوراسیون بتواند فضایی لوکس و زیبا خلق نماید.

اگر تا انتهای مطلب ما را دنبال کرده باشید، درباره این موضوع طراحی و ساخت ویلا به طور کامل صحبت کردیم و شما را به آگاهی نسبی رساندیم. به عنوان مثال، برای ایجاد هارمونی، شما میتوانید فقط از یک رنگ در طراحی استفاده کنید، حتی اگر وسایل شما از نظر اندازه، شکل، و بافت، با هم تفاوت دارند. برای آنکه به ویلایتان شکل و شمایل مجلل و وزین بدهید، از کابینتهای چوبی تیره یا مشکی استفاده کنید و سپس آن را با لوستر یا سایر وسایل دکوری طلایی ترکیب کنید. جهت جلوگیری از یکنواختی آشپزخانه در دکوراسیون داخلی ویلا میتوانید از ترکیب رنگهای خنثی با رنگهای تند استفاده کنید تا نظم و زیبایی محیط بیشتر به چشم بیننده آید. سپس ایده پردازی اولیه با توجه به سلیقه و نیاز مشتری و صاحب زمین انجام می شود. میتوانید آن را به صورت متقارن انجام دهید همان طور که در یک فضای داخلی سنتی اجرا میشود یا این که با تعادل نامتقارن که در اغلب فضاهای عمومی مشاهده میشود تعادل را نشان دهید. اهمیت زیادی دارد که رنگ بندی فضای خود را به شکلی انجام دهید که از رنگ های خنثی مملو بوده و هرگز در یک طراحی کلاسیک، بهره برداری از رنگ طوسی یا کرم رنگ را از یاد نبرید.

طراحی قصر ویلا مدرن منحصر به سبک کلاسیک نیست و می تواند به سبک نئو کلاسیک، مدرن، اسلامی یا حتی معاصر باشد، نه با شکوه. مواردی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم، اصولی هستند که با رعایت آنها در طراحی، میتوانید به یک طراحی دکوراسیون داخلی ویلایی عالی دست پیدا کنید. تمامی این موارد تکنیک های طراحی یک ویلا میباشند که با رعایت کردن آن میتوان ویلا را به صورت اصولی و البته با شکل و شمایلی زیبا و مدرن طراحی و اجرا نمود. جزئیات تزئینی زیبا و طراحی مناسب نورپردازی عناصر مهمی برای برجسته کردن زیبایی قصر ویلا هستند.

جانمایی ورودی مناسب در ویلای مدرن و قرار گرفتن آن در بهترین محل میتواند تردد و دسترسی به فضاها را در ساختمان آسان تر کند. در فضا های نشیمن خصوصی مبلمان های راحتی و بزرگ طرفدار بیشتری دارند و در فضا هایی که برای دور همی ها و مهمانی ها طراحی میشود مبلمان هایی کمی سنگین تر استفاده میشود. بام ساختمان معمولا شیبدار بوده و بسته به محل قرارگیری ویلا شاید لازم باشد بخش هایی از سقف از دیوار بیرونی ساختمان جلوتر بزند تا محافظ خوبی در برابر بارندگی های شدید فصلی باشد. قرار داد همکاری در زمینه طراحی ویلا که میان ما و شما منعقد می شود شامل بخش های زیادی است که به قرار زیر می باشد. طرح قصر ویلا دارای اتاق های زیادی برای اعضای خانواده، مهمانان، سالن ها و اتاق های پذیرایی خصوصی، اوقات فراغت و پرسنل است. نوع آرایش تجهیزات ساختمانی در طراحی های تخصصی، کاملا حرفه ای می باشد.

امروزه میتوان با طراحی داخلی مناسب ویلا دوبلکس، فضایی خیره کننده و مملو از حس آرامش را برای رهایی ازدغدغههای حاکم فراهم کرد. شرکت مدرن ویلا مفتخر میباشد کلیه خدمات نگهداری و زیباسازی را با کمترین هزینه در اختیار کارفرما میگذارد. یکی دیگر از خصوصیات طراحی مدرن استفاده از کلیه فضاها است، بدین منظور که کمتر فضایی در این سبک از طراحی از دست میرود و معمولا طراحان زبده از متر به متر ویلا در این سبک استفاده کرده تا بهترینها را به ارمغان بیاورند. این ورودی خارج از خانه است که اولین تأثیر را در مورد خانه ایجاد می کند و نشان دهنده سلیقه و شخصیت صاحبان خانه است.

طراحی بهار خواب ویلا که با ایوان تقریبا به یک معناست نسبت به تراس و بالکن مساحت بیشتری به خود اختصاص داده و در خانه های ویلایی و بزرگ اهمیت زیادی طراحی داخلی ویلا مدرن دارد. بهار خواب سرپوشیده است ولی از جلو باز بوده و دید و دسترسی مستقیم دارد. اگر قرار است تلویزیون بر روی دیوار قرار گیرد، باید بر روی دیواری نصب شود که جلوی دید آن باز باشد. ویلاها معمولا بر حسب منطقه ای که در آن قرار گرفته اند طراحی و اجرا میشوند به عنوان مثال ویلا های ساخته شده در شمال کشور به دلیل اینکه بارش باران زیادی را تجربه میکنند بهتر است که سقف آنها به صورت شیروانی ساخته شود در حالی که ویلاهای اطراف شهر کرج را میتوان به صورت سقف تخت اجرا نمود و یا در مناطق سردسیر مثل دماوند ، طالقان و کردان بهتر است ارتفاع سقف ها را زیاد بلند نکرد چرا که باعث دیرتر گرم شدن محیط می شود و انرژی گرمایشی فضا از دست می رود.بهتر است از پنجره های دوجداره استفاده کنند. از جمله عواملی که میتوان در طراحی داخلی ویلا و بازسازی ویلا مشترک دانست ; ارتفاع سقف بلند ، ویدهای داخلی ، ایجاد فضاسازی با پلان باز ، راه پله های دکوراتیو ، تقسیم عرصه های خصوصی نیمه خصوصی و عمومی ، ایجاد فضای سبز متنوع در جاهای مختلف ، ایجاد دید و منظر ولو ساختگی و منحصر به ویلا ، امکانات رفاهی متنوع که در آپارتمان به بخش مشاعات مربوط میشود.

برای تمامی پروژه های ویلایی می توانید با مجموعه آریانا عمران همراه باشید تا بهترین ها را تجربه کنید. شما می توانید برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب ها از سبک های کلاسیک نیز استفاده کنید به طوری که همه وسیله ها حالت لاکچری داشته باشند. ویلاهای ساخته شده در شمال کشور ما قابلیت این را دارند که دکوراسیونی لوکس و لاکچری داشته باشند در این ویلاها باید به دکوراسیون اتاق خواب ها، راه پله ها، سرویس بهداشتی و حمام، سالن پذیرایی و … اگر سبک انتخابی شما در دکوراسیون داخلی ویلا ، مدرن است سعی کنید جهت نورپردازی بهتر از هالوژن و نورهای مخفی در قسمتهای مختلف اتاق خواب استفاده کنید. استفاده از چوب در دیوارها و کابینت آشپزخانه باعث می شود، این مکان لوکس به نظر برسد؛ به ویژه اگر در این طراحی از رنگ چوب و یا رنگ های روشن مانند سفید و زرد استفاده شود. در ادامه این عکس هایی از دکوراسیون داخلی ویلایی زیبا با طراحی مدرن و روز را برای شما به نمابش در آورده ایم تا با نحوه دکوراسیون های داخلی خانه های ویلایی مختلف بیشتر آشنا شوید. به دنبال زیبا سازی محوطه ویلای خود باشید و هرگز محوطه سازی ویلا را فراموش نکنید .

در فضاهایی که از دید و منظر زیبایی برخوردار هستند بهتر است حداقل دو طبقه ساختمان داشته باشیم چرا که دید از ارتفاع بالاتر به این مناظر بسیار چشم نواز است. نشستن در این مکان برای شبهای خانوادگی به مربیان راحت نیاز دارد. به علاوه چون محیط پذیرایی در طبقه بالا، دور از آشپزخانه ی اصلی قرار داشت، تصمیم گرفته شد که یک بار هم به این فضا اضافه شود. با بررسی این موارد متوجه شدید که برای طراحی دکوراسیون داخلی ویلا باید ابتدا جهات مختلف از منزل و میزان نور ورودی به بخش را در نظر بگیرید. تعداد طبقات ویلا با توجه به سلیقه و بودجه ی مالک انتخاب می شود. طراحی درب به عنوان تاثیر گذار اصلی اصلی دکوراسیون: شما می توانید درب را به عنوان نقطه کانونی اصلی دکوراسیون ورودی انتخاب کنید. استفاده از کسانی که در طراحی دیزاین داخلی بناها از تجربه و دانش کافی برخوردارند، از دیگر عواملی است که به شدت می تواند بر روی نتیجه نهایی کار تاثیر گذار باشد. دکوراسیون داخلی ساختمان نیز در طراحی یک ویلا بسیار تاثیر گذار است.