قیمت دریچه تنظیم هوا پلاد

شرکت تهویه سان شرکتی تولیدی بوده و با راه اندازی وبسایت فروشگاهی خود مباردت به فروش انواع دریچه هوا و دیگر محصولات مرتبط نموده است. قطعه‌‌ای در دو طرف انشعاب کانال‌‌های هوارسانی که در ابعاد مشخص و استاندارد را دریچه هوا گویند. دریچه هوایی که در بخش داخلی و سقف ساختمان نصب شده، دریچه سقفی نام دارد. این دریچه موجب رفت‌‌وآمد هوا در سیستم هوارسانی شده و جنسی از آلومینیوم و پلاستیک دارد.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دریچه سقفی خورشیدی ( گردابی ) گروه تولیدی آرناونت” لغو پاسخ

که چرخش جریان یکنواخت هوا را به صورت افقی توسط پره های متوالی هم مرکز صورت می گیرد. این پره ها می توانند هوا را در جهت های یک الی چهار طرف پخش می کند. دریچه خطیاین نوع دریچه نیز همانند دریچه مشبک قابلیت نصب بر روی دیوار و زیر سقف را دارا می باشد. و از آن بیشتر برای هوای رفت سیستم های فن کویل و کولر گازی استفاده می شود.

این دریچه بر روی سقف ها، دیوار و پیشانی سقف های کاذب قابل نصب مباشد و به دلیل داشتن پره های ثابت،امکان جهت دهی وجود ندارد. دریچه های چهارگوش در سیستم هوای رفت و برگشت استفاده میشود و به طور کلی محل نصب آن بر روی سقف و به دور از دیوارهای جانبی میباشد. این دریچه ها در دو نوع کلاف دور باز و کلاف پهن قابل تولید هستند.در دریچه های کلاف دور باز پره ها به قالب متصل هستند اما در دریچه های کلاف پهن پره ها قابلیت جدا شدن از قاب را دارند. این نوع از دریچه فعالیت خود را بدون ایجاد هیچ گونه صدای اضافه و آلودگی صوتی تولید نمی کند. مدل های مختلف و متنوعی از دریچه های سقفی وجود دارد که می توان بر اساس محیط مورد استفاده نوع مناسب را انتخاب و نصب نمود.

دریچه سقفی چهار گوش پره هلالی شاهرخی مدل SH.SDI.T-24 *24

قیمت دریچه تنظیم هوا پلاد

در این نوع دریچه ها میزان بالای پخش هوا در فضای زیر سقف باعث می شود درجه حرارت و سرعت هوای مخلوط سریعاً متعادل می شود. مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد. می تواند هوای سرد یا گرم داخل کانال را وارد محیط کند و کاربرد گرمایشی و سرمایشی و تهویه محیط را انجام دهد. پنکه های سقفی مستطیلی با دمپر و بدون دمپر برای نصب سقف طراحی شده اند و به راحتی از طریق مبدل در کانال های مستطیلی یا مدور نصب می شوند. سطحِ بدنه این دریچه سقفی نیز با استفاده از رنگ کوره ایِ مرغوب در رنگهای متنوع قابلِ پوشش میباشد.

  • فلز آلومینیوم وزن کمی داشته و در برابر ضربه، فشار و رطوبت مقاومت بالای از خود نشان داده است.
  • دریچه هوای تعبیه شده برای نصب بر روی سقف گچی یا کاذب ساختمان را دریچه سقفی گویند.
  • این دریچه های سقفی مانند مدلهای چهارگوش علاوه بر رفت هوا برای برگشت هوا نیز قابل استفاده است.
در این نوع دریچه ها میزان بالای پخش هوا در فضای در فضای مورد استفاده باعث می شود میزان دما با سرعت خوبی به حد مطلوب برسد . همچنین با توجه به جهت پره ها در این نوع دریچه ها ، هوا با سرعت مناسب به سطح خواهد رسید. قیمت‌‌‌‌‌های دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت در سایت فروشگاهی کولر گازی به روز است. دریچه سقفی چهار طرفه به راحتی روی سقف نصب می شود و به راحتی نصب می شود و همچنین می توان آن را در محل تایل های سقف کاذب قرار داد و نصب کرد.

دریچه سقفی آهنی عرض 35

مدل‌‌های کلاف پهن و کلاف دور باز از انواع این دریچه بوده و استفاده همزمان از دمپر سبب نصب دریچه‌‌های چهار طرفه در واحدهای اداری، مسکونی، رستوران و بیمارستان شده دریچه سقفی است. این دریچه ها برای دهش، برگشت و یا تخلیه هوای محیط تهویه شده مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه ها قسمت نهایی سیستم های تهویه را تشکیل می دهد و در هوارسانی و کنترل جریان هوا نقش بسیار مهمی دارد. اکثر دریچه هوا به شکل چهار گوش می باشد و برای سیستم های بسیار زیادی استفاده می شود.