لیست و معرفی بهترین رستوران های بوشهر وبلاگ اقامت 24 | behgardi

داشتن پارکینگی اختصاصی از ویزگی‌های خوب این رستوران است. اگر به راهنمای سفر بوشهر نگاهی بیندازید، جاهای دیدنی در اطراف رستوران زیتون را پیدا می‌کنید. هرچه‌قدر هم که غذاهای دریای و محلی بوشهر خوشمزه باشند، گاهی باز هم دلمان حوس فست‌فود و پیتزا می‌کند. رستوران ایتالیایی گاندو یکی از بهترین رستوران های بوشهر برای میل کردن انواع غذاهای ایتالیایی محسوب می‌شود.

کافه کهن

این رستوران پنج طبقه است که در هر طبقه یک سبک غذا سرو می شود. غذای سنتی، ایتالیایی، مدیترانه ای و البته فست فود و کافی شاپ گزینه های پیش روی شما است. فضای داخلی این رستوران با عکس‌های قدیمی و صنایع‌دستی جنوب تزئین شده تا در کنار صرف غذا سفری کوتاه و خاطره‌انگیز در تاریخ بوشهر قدیم داشته باشید. در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران های بوشهر برای امتحان کردن غذاهای محلی و سنتی آشنا شوید. اگر ماه عسل به بوشهر رفتید، اینجا یک کافه رویایی برای شماست.

از کوچه پنجم تا رستوران لابستر لند یکی مسیر 120 متری دارید که تنها یک دقیقه در راه هستید تا به آن برسید. مبدأ شما در هر قصمت از شهر که بود می توانید با استفاده از لوکیشن زیر یک راه آسان و کم ترافیک را پیدا کرده و از طریق آن خود را به مقصد برسانید. اگر تمایل داشتید به رستوران میداف مراجعه کنید بهتر است ابتدا خود را به مسیر ساحلی جفره برسانید و به سمت شمال شرقی این مسیر حرکت کنید. کمی بعد از کوچه خلیج 5 می توانید به مقصدتان که در سمت راست قرار دارد برسید. از قبل از این کوچه تا مقصد تنها 160 متر فاصله بوده که در حدود 2 دقیقه در راه هستید.

کافه رستوران دلفین یکی از برترین کافه رستوران های بوشهر است 28 براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کافه رستوران دلفین یکی از برترین کافه رستوران های بوشهر رستوران گرگور بوشهر است. سه رستوران سنتی معروف بوشهر که در ادامه ذکر میشوند، هر کدام مزایای خاص خود را داشته و شرایط ایده آلی را برایتان در طول سفر فراهم خواهند کرد. محبوب‌ترین رستوران‌های شهر بوشهر در محله‌های دواس، جفره ماهینی، بازار، شهر قدیمی، شهرک فضیلت واقع شده است.

  • پرسنل رستوران سن مارکو بوشهر بسیار مجرب و خوش برخورد می‌باشند.
  • یکی از بهترین و خوش طعم ترین غذاهایی که می توانید در لیست سفارشات خود قرار دهید، پاستا می باشد که طعم خوبی داشته و تعدادی از مراجعین امتیاز خوبی به آن داده اند.
  • در این سفره‌خانه سنتی می‌توانید چای و قلیان هم سفارش دهید.
  • غذاهای سن مارکو در بین رستوران های بوشهر، بسیار لذیذ و خوش‌طعم است.

غذا های دریایی این رستوران خوش طعم هستند و بهتر است در لیتس سفارشات خود میگو دوپیازه و قلیه ماهی را نیز اضافه کنید چون مراجعین امتیاز خوبی به آن ها داده اند. سرویس دهی در لابستر لند بوشهر در سطح خوبی بوده و رفتار پرسنل با مشتریان مودبانه می باشد. یکی دیگر از رستوران هایی که در مسیر ساحلی جفره و در نزدیکی رستوران میداف وافع شده، رستوران لابستر لند می باشد. این رستوران امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت که بیش از نیمی از کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشتند. رستوران لابستر لند در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب باز بوده و در سه وعده غذایی سرویس دهی دارد.

سفر خود را برنامه‌ریزی کنید

لیست و معرفی بهترین رستوران های بوشهر وبلاگ اقامت 24 | behgardi