مازراتی گرن کابریو 550 اسب بخاری جدید معرفی شد

مازراتی گرن کابریو 550 اسب بخاری جدید معرفی شد

کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که در حال حاضر به یک خودروی اسپورت کانورتیبل بسیار سریع، بسیار لوکس و گران قیمت نگاه می کنند، برای انتخاب ناامید هستند. برای کسانی که واقعاً قایق را به بیرون هل می دهند، فراری روما اسپایدر عالی وجود دارد. بنتلی کانتیننتال GT مانند همیشه خوب است. جدیدترین AMG SL بدون شک پس از نصب هشت سیلندر نیز جذاب است و پورشه 911 کابریولت همیشه نیاز به بحث و جدل دارد. علاوه بر این، چشم انداز استون مارتین DB12 Volante تقریباً در گوشه و کنار است. و اکنون یک مورد دیگر وجود دارد که باید در نظر گرفت: مازراتی گرن کابریو که با مشخصات Trofeo 550 اسب بخار عرضه می شود.

GC قدیمی یک ماشین بسیار دوست داشتنی بود – چطور ممکن است نباشد؟ ظاهر زیبای اغوا کننده، یک V8 اپرا و 2+2 عملی به این امر کمک می کند. نادیده گرفتن مشکلاتی که همه در کوپه شناسایی کردند با چیزی جز آسمان آبی بالای سر شما بسیار آسان تر بود. این GranCabrio خیلی از خلاصه خودروی قدیمی منحرف نشده است، زیرا به وضوح یک رزمناو معمولی است تا یک رودستر دو سرنشین. صندلی‌های عقب مانند آیتم‌های مناسبی به نظر می‌رسند (یک چیز نادر در این نوع خودروها) همراه با بلندگوی SonusFaber برای اشتراک‌گذاری. به طور مشخص، فاصله بین دو محور طولانی است – ماشین نیز طولانی است – و سقف جمع می شود تا عرشه عقب خوب و صافی داشته باشد. هیچ انحراف‌کننده یا چیزهایی از این قبیل وجود ندارد که شبح را از بین ببرد، حداقل نه به‌عنوان استاندارد – GranCabrio یک کانورتیبل برای چهار نفر است که می‌توانند خوب به نظر برسند. درست همانطور که یک مازراتی باید باشد.

چهار نفر نیز باید بتوانند خیلی سریع سفر کنند، زیرا GranCabrio با مشخصات تروفئو پرچمدار 550 اسب بخاری عرضه می شود. نسخه 490 اسب بخاری Modena از این خودرو وجود نخواهد داشت، اما فولگور تمام برقی نسخه Grancabrio را دریافت خواهد کرد. برای این V6 چهار چرخ متحرک، مازراتی شتاب 0-62 مایل در ساعت را در 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت 196 مایل در ساعت اعلام کرده است. انتظار داشته باشید EV دوباره حتی دیوانه کننده تر شود.

تاپ نرم را می توان در 14 ثانیه با سرعت 31 مایل در ساعت رها کرد، که به این معنی است که تنها یک فرصت کوچک مورد نیاز است. پنج رنگ برای سقف در دسترس خواهد بود و گرمکن های گردن برای سرنشینان جلو استاندارد است. مازراتی نویدبخش “آسایش حرارتی و صوتی قابل توجه” است.

در حال حاضر جزئیات دقیق تری وجود ندارد، با تمرکز بیشتر بر روی “جزئیات سبک” و “مواد ظریف”، اگرچه اگر خودرویی نیازی به اسپیل نداشته باشد، یک مازراتی GranTurismo با سقف نرم است. هر کسی که آن را در مشخصات دوست داشته باشد بدون نیاز به دانستن چیز دیگری آن را دوست خواهد داشت. آنهایی از ما که کنجکاو هستند در مقایسه با رقبای متعددش باید کمی بیشتر صبر کنند. و در عین حال به تماشای تصاویر ادامه دهید.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «GranCabrio جدید که به موازات GranTurismo ایجاد شد، نتیجه برخورد بین کارایی بی عیب و نقص و زیبایی طبیعی خودرویی است که در طول زمان به هویت خود وفادار مانده است: پادشاهی با سبک با تناسبات کلاسیک. نمونه‌ای از اتومبیل‌های برند مستقر در مودنا است، در حالی که به عنوان نگهبان بهترین مکانیک‌های کلاس و آخرین فن‌آوری پیشرو باقی می‌ماند. این چنین چیزی است، بنابراین به هرگونه سؤال در مورد وزن یا شتاب هنوز پاسخ داده نمی شود. اما دارای 172 لیتر فضای صندوق بار است، فقط کافی است، بنابراین کم حجم باشید. قیمت؟ هنوز چیزی برای بریتانیا اعلام نشده است، اگرچه با توجه به اینکه GranTurismo در حال حاضر با قیمت 163,470 پوند در بریتانیا و Folgore با قیمت 179,950 پوند به فروش می رسد، ما انتظار داریم که GranCabrio جایی بین آنها باشد. و درست در میان تمام رقابت ها برای این موضوع. انتظار داشته باشید که در تابستان امسال در ساحلی نزدیک شما بدون تنه باشد.

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48254

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با