ماهان فن کویل نصب دریچه و کانال جهت کنترل ورود و خروج هوا

جهت آشنایی بیشتر با دریچه‌های فن کویل همراه ما در سایت تهویه سان باشید. فن کویل از دو بخش اصلی فن (پنکه یا دمنده) و کویل در سه حالت زمینی، سقفی و کانالی جهت ایجاد هوای سرد یا گرم تشکیل شده است. استفاده از سیستم فن کویل در ساختمان‌های بزرگ تجاری، اداری و مسکونی با توجه به قابلیت کنترل تنظیم دمای در هر اتاق رواج خاصی دارد. در نسل جدید فن کویل امکان استفاده همزمان از هوای سرد و گرم در واحدهای مختلف وجود دارد؛ اما با توجه به نظر متخصصین بهتر است از انجام همزمان این کار جلوگیری شود. شرکت صنعتی رحمتی انواع دریچه زیر فن کویلی و دریچه هوا را تولید میکند و ضمانت و گارانتی یکساله این محصول را برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است. برای نصب دریچه بازدید فنکوئل بهتر است از پیچ هایی خودکار استفاده شود.

آن ها ایجاد نشود.

این شیارها باعث می شوند که هوا به راحتی خارج شده و دستگاه بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد. از هود صنعتی جهت جلوگیری ازپراکنده شدن حرارت گرما دود بخار و انواع گازهای سوخته شده مضردر محیط آشپزخانه رستورانها کافی شاپها فست فودها و آزمایشگاههای صنعتی و بیمارستانی به کار می رود که شرکت تهویه فراز ایرانیان با سالها تجربه در زمینه ی طراحی ساخت و نصب هود . به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش دریچه زیرفن کوئل هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند.

درباره ما

دریچه های بازدید معمولا با دو مدل درب وزنه ای و لولایی با قفل زیمنسی طراحی و ساخته میشوند. دریچه های بازدید فن کویل در مدلهای خطی، مشبک، گریلی، گل سقفی، کله قندی و…. در نتیجه، باید دریچه های زیر فن کویل را از نظر ابعاد متناسب با اندازه این دستگاه ها ( داکت ها یا فن کویل ها) انتخاب کرد. در غیر این صورت ممکن است نتوانیم از این دریچه ها به درستی استفاده کرده و دسترسی خوبی به فن کویل ها برای تعمیر، تعویض و… آن ها ایجاد نشود. به طور کلی، ابعاد و اندازه دریچه بازدید فن کویل عمدتا با اندازه دستگاه های مکنده یا دمنده هوا (سیستم های هوای رفت یا برگشت) در ارتباط می باشد. ایجاد شیارهای ادامه‌دار در گوشه درب دریچه به شکل حرف Z موجب تامین هوای بازگشتی شده و در صورت نیاز امکان ایجاد این شیارهای زیبا در دو سمت درب نیز وجود دارد.

۹-دریچه زیر فن کویل آلومینیومی مختلط :

برای نحوه اتصال گوشه های دریچه و هم جوش آرگون استفاده می گردد و بعد از جوشکاری نقاط جوش توسط ژل آن توکس تمیزکاری می گردد. اگر هوای برگشت دستگاه فن کویل از طریق کانال هوا تامین گردد ساختار درب دریچه بصورت کاملا بسته طراحی می شود. اگر هم قرار باشد هوای برگشت دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین گردد، درب آن باید بطور شیاردار طراحی شود. دریچه زیر فن کویل استیل را به لحاظ رنگ و نوعِ استیل می توان از انواع ورق استیل از جمله اسیلِ براق،مات، خَشدار،طلایی،دودی و طرحدارِ فانتزی تولید و ارایه نمود. سانتی قابل تولید و عرضه می باشد.در حالتی که درب دریچه فن کویل با گریل، بصورت لولایی ساخته میشود درب دریچه فن کویل با قفل های زیمنس که روی درب دریچه تعبیه میشود قابل باز و بسته شدن است.سطح دریچه فن کویل ساده گریل دار، به وسیله رنگ کوره ای در رنگهای متنوع از قبیل سفید، کرم،قهوهای، مشکی،طوسی و… شکیل‌ترین نوع دریچه دسترسی فن کویل نوع چوبی آن بوده که از جنس چوب یا ورق MDF که توسط دستگاه CNC طراحی خاص شده؛ تولید خواهد شد.

چاره ای جز انتخاب ماشین آلات مجهز و پیشرفته وجد ندارد.در واقع تولید کانال اسپیرال با دستگاههای غیراستاندارد ریسک نشت هوا و افت فشار مکش و دمش را به بالاترین میزان افزایش می دهد.این در حالیستکه با انتخاب ماشین آلات استاندارد این احتمال به صفر تنزل می یابد. سطوح بیرونی عایق الاستومری لوله ای با انواع فویل آلومینیوم (ساده و نخدار) قابل پوشش می باشد. با توجه به تولید کانال اسپیرال به صورت ماشینی،دقتِ کار به حداکثرِ امکان رسیده،همچنین زمان تولید نیز بطور قابلِ ملاحظه ای کاهش می یابد و درروندِعملیات تولیدِ کانال اسپیرال، هم کیفیت و هم کاهشِ زمانِ تولید حرفِ اول را میزند. هنگام نصب این دریچه باید دقت شود که قابی که این دریچه بر روی آن سوار می شود حتما از نوع چوبی یا فلزی باشد. زیرا چنانچه این دریچه بر روی گچ نصب شود، با گذشت زمان امکان آن که این دریچه در محل خود شل شود، وجود دارد.

یکی از محصولات کاربردی و پر فروش سرین هود ، دریچه زیر فن کویل می باشد . جهت خرید دریچه زیر فن کویل در انواع مختلف و نیز قیمت دریچه زیر فن کویل با مرکز فروش سرین هود تماس بگیرید . این نوع دریچه بازدید از فن کویل هایی که هوای برگشت را از طریق داکت هوا از فضای محیط اطراف تامین می کنند را ممکن می سازد . ضخامت ورق درب این محصول با توجه به ابعاد دریچه تعیین میشود و سطح آن با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده شده و به دست مشتریان میرسد. بعد از اینکه دریچه بازدید فنکوئل تولید شد، با اسید شسته می شود تا کوچکترین گرد و غبار و ذرات چربی بر روی آن باقی نماند. برای ساخت این دریچه زیر فن کویل ابتدا طرح مورد نظر را به صورت صفر به صفر اندازه گیری می کنیم.

با توجه به فلزی که برای تولید این دریچه ها استفاده می شود، زیر سازی مناسب و مطلوب انجام خواهد دریچه فن کویل شد. اگر قصد نصب این دریچه بر روی دیوارهای کاذب وجود دارد، بهتر است که حتما اطراف آن را موادی مثل پروفیل هایی که خاص سقف های کاذب هستند، پوشانده شود. استفاده از این مواد کمک می کند که این دریچه به صورت کاملا محکم بر سر جای خود قرار گیرند. دریچه لاینری یا اسلوت برای پخش یکنواخت هوا در طول ساختمان استفاده میشود. کانال فلکسیبل برزنتی دارای استحکام کششی بالا قایل استفاده در در جاهایی مانند سقفهای کاذب و فضاهای سربسته می باشد.

  • دریچه فن کویل پلاستیکی گاه در هنگام مشاهده سقف های ساختمان و یا کف زمین دیده شده اند که با وجود ابعاد کوچکی که دارند باعث زیبایی نمای سقف ساختمان هم هستند.
  • دریچه لاینری یا اسلوت برای پخش یکنواخت هوا در طول ساختمان استفاده میشود.
  • از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد.
  • بعد از ساخت فریم دریچه زیر فن کویل جای پیچ ها را روی آن تعبیه می کنیم .
  • برای ساخت دریچه زیر فن کویل تک گل سقفی نیاز به ابعاد حفره ای که قرار است دریچه زیر فن کویل در آن نصب شود داریم.
  • گزینه ی دیگری که در تعیین قیمت دریچه زیر فن کویل موثر است نوع درب دریچه است.

دربِ لولاییِ دریچه دسترسی فن کویل استیل نیز با لولای فلزی و استیل فابلیت ساخت دارد و بنا به درخواست کارفرما می‌توان دریچه دسترسی فن کویل را حتی در موردِ لولا، به صورت تمام استیل تولید کرد. دریچه دسترسی فن کویل استیل نیز مثل آلومینیوم دارای مدلهای متنوع است که به اختصار به توضیحاتی در مورد انواع دریچه دسترسی فن کویل استیل می‌پردازیم. تنوعِ مدلهای دریچه دسترسی فن کویل استیل به تعداد تنوعِ مدلهای آلومینیومی نیست و ما به شرح موارد زیر اکتفا می نماییم. دریچه دسترسی فن کویل مشابه لولا را می‌توان به صورت پیچ از نما و یا به صورت پبچ مخفی در محل خود نصب کرد.برای اینکه رنگ پریدگی یا خط و خش بر روی دریچه دسترسی فن کویل مشابه لولا نیفتد تمامیِ جاپیچ ها و جای قفل ها و موارد دیگر باید در همان مراحل پیش تولید و قبل از عملیات رنگ بر روی ساختار فریم و درب دریچه دسترسی فن کویل ایجاد گردد. با تکمیل مراحل پیش تولیدِ دریچه دسترسی فن کویل مشابه لولا تمامیِ سطوح داخلی و بیرونیِ باید با رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک در کد رنگ سفارشی پوشش داده شود.وجود کد رنگ های شکیل و زیبا باعث تناسب بیشترِ دریچه دسترسی فن کویل با نما و رنگ محیط می‌شود.پس از انجام عملیات رنگ برای محافظت کاملِ دریچه دریچه دسترسی فن کویل آن را در پوشش مشمایی ضربه گیر قرار داده و بسته بندی می نمایند.

به طور معمول دریچه بازدید زیر فن کویل از دو بخش اصلی تشکیل می شوند که عبارتند از قاب و فریم. این دریچه ها از جنس های مختلفی مانند آلومینیوم و چوب ام دی اف تولید می شوند که تنوع نوع آلومینیومی آن ها از انواع دیگر بیشتر می باشد. نوع فن کویل ها و داکت ها، نقش بسیار مهمی در انتخاب نوع دریچه های زیر فن کویل دارند. همچنین توصیه می شود که به ابعاد دریچه ای که می خواهید تهیه کنید، توجه لازم را داشته باشید. خریداران دریچه های فن کویل می توانند تصاویر مربوط به انواع مختلف این محصولات را به راحتی از همین وب سایت ما مورد مشاهده قرار دهند.

ماهان فن کویل نصب دریچه و کانال جهت کنترل ورود و خروج هوا