مسترکناف سقف کاذب کناف، دیوار کناف، مجری سقف کناف

طرح کناف سقف برای اساس چالش های پروژه و جزئیات مد نظر مشتری و سبک دکوراسیون فضا انتخاب می شود. انتخاب انواع طرح کناف در درجه اول بر اساس کاربرد آن انجام می شود. برای ایجاد طرح سقف کناف ، لازم است محدودیت های اجرایی شناخته شود. کناف کاری در روش‌های مختلف بر اساس نوع کاربردش بر روی قسمت های مختلف انجام می‌شود. کناف کاری سقف و یا استفاده از سقف کاذب کناف برای ساختمان و همین طور کاربرد کناف برای ایجاد پوشش‌های جداکننده و یا ثابت بر روی دیوار و دیگر موارد مشابه صورت می‌گیرد. شرکت کناف یک موسسه خانوادگی آلمانی است که در اوایل دهه ۳۰ میلادی تاسیس شده و بر تولید مصالح و سیستم های ساختمانی بر پایه گچ تمرکز دارد.

سقف کناف – قیمت کناف ایران – تصاویر و مصالح کناف – سقف کاذب کناف

این شرکت با هدف تولید ۶ میلیون پانل گچی و توسط بخش سقف کناف خصوصی تأسیس شد. در نهایت این مجموعه درسال ۱۳۶۰ بنام روکش گچ ایران تغییر نام یافت. در سال ۱۳۶۵ بخش زیادی از سهام آن به بانک مسکن تعلق داده شد.

  • من آموزش کناف کاری رو ار سایت ۱۱۸ فایل گرفتم امیدوارم بتونم این طرحارو پیاده سازی کنم.
  • استفاده از گچ به عنوان سازه کناف به هیچ عنوان توصیه نمیشود.
  • از این رو شما می توانید از این سقف ها استقبال کنید و برنامه ریزی های لازم را جهت نصب و اجرای آن بریزید.
  • به راحتی می توانید با بهترین و کارآزموده ترین افراد در زمینه درخواست خود ارتباط برقرار کنید و از نرخ های رقابتی وتعرفه قیمت سرویس هامطلع شوید.
  • از کناف فقط برای تیغه کشی و اجرای “سقف کاذب” میتونید استفاده کنید .

مسترکناف سقف کاذب کناف، دیوار کناف، مجری سقف کناف این طرح ها گاه از شکل های غیر متعارف و گاهی از ترکیب دو یا چند شکل رایج ولی به نحوی جدید به وجود می آیند. برای انتخاب این گونه طرح ها باید به ابعاد، ارتفاع و شکل پذیرایی خود دقت کنید. سعی کنید در انتخاب مدل کناف پذیرایی، تناسب و تقارن را رعایت کنید. یعنی یک طرف سقف با طرح بیشتر و سمت دیگر طرح کمتری نداشته باشد و مدل کناف همه جا به خوبی پخش شود.

۱- کناف سقف پذیرایی مربع شکل

رایج‌ترین نوع کنافی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، کناف با ضخامت ۱۲٫۵ میلی‌متر است که برای سقف‌های ساده و دکوراتیو و حتی برای دیوارهای جداکننده بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که گفته شد، این نوع سقف‌ها قابلیت انعطاف دارند و به‌همین دلیل امکان ایجاد انواع طرح‌های هندسی روی آن‌ها وجود دارد. شما می‌توانید اشکال ساخته شده توسط سقف‌های کناف را با نورپردازی‌های زیبا و خاص ترکیب کنید تا بتوانید یک سقف منحصر به‌فرد داشته باشید. همچنین با توجه به قیمت بالای آکوآپنل کناف استفاده آن در منازل صرفه اقتصادی ندارد.

البته در برخی از مواقع بری طراحی سقف آشپزخانه کم پیش می آید که از کناف استفاده شود. اما در صورتیکه شما تمایل داشته باشید که یک آشپزخانه شیک ومتفاوت داشته باشید بهترین راه حل این است که برای سقف آشپزخانه منزل خود از کناف استفاده نمایید. مسئله دیگر این است که کناف در برابر ضربات نیز مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب می بینند. مشکلاتی همچون سوراخ شدن، از بین رفتن نوار چسب ها و شکاف مفاصل که خوشبختانه این موارد به سادگی قابل تعمیر می باشند. از سقف کناف مشبک در بیشتر فضاها می توان استفاده کرد و علاوه بر همه ی مزیت های ذکر شده ی مشترک، نیاز به درزگیری نیز ندارد و اجرای ان حتی از دیگر سقف های کاذب کناف اسان تر و سریع تر است.

ساخت تابلو چوبی خلاقانه