مشاوره خرید لپ تاپ دانشجویی

در واقع لنوو یکی از پریمیوم ترین برندهای لپ تاپ است و اگر بخواهیم مقایسه قیمتی با سایر تولیدکنندگان انجام دهیم، باید بگوییم که قیمت لپ تاپ های لنوو کمی بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون بالاتر است. همه ما می دانیم که لپ تاپ بسیار راحت تر از رایانه شخصی است. هر برند دسکتاپ، لپتاپ یا تبلت دارای چند چیز است که آنها را نسبت به بقیه متمایز میکند، یا چند دلیل که مردم مدام به آنها مراجعه میکنند. این سری از لپ تاپ های ایسوس دارای پردازنده های گرافیکی قدرتمند در کنار طراحی مفهومی مخصوص گیم دارند. از آنجایی که معمولاً پردازنده گرافیکی را نمیتوان ارتقاء داد، باید یک لپ تاپ گیمینگ انتخاب کنید که پردازنده گرافیکی آن بتواند از پس سنگینترین بازیهای موجود در حال حاضر و حتی آینده، بربیاید!

بهترین لپ تاپ های ایسوس به خاطر نوآوری های شگفت انگیز و پیشرفته شان شناخته می شوند. این برندها دائماً در اوج فناوری، نوآوری و پشتیبانی عالی از مشتری بوده اند و خودشان را در این خط از تجارت مطرح ساخته اند. متاسفانه صفحه کلید و ماوس این نمونههای دو نمایشگری در مکان نادرستی قرار گرفتهاند. نرخ به روز رسانی 120 هرتز صفحه نمایش آن در کنار رزولوشن FHD، حرکات و تصاویر را زندهتر، سریعتر و بهتر نمایش میدهد. اما لنوو در رابطه با سخت افزار داخلی این لپ تاپ نیز از آخرین دستاوردهای روز استفاده کرده است. بهترین لپ تاپ ها به اندازه ای توانمند هستند که کارهای روزمره شما را انجام دهند، به اندازه ای راحت هستند که در تمام طول روز از آن استفاده کنید و به اندازه کافی از نظر انرژی، کارآمد هستند که اطمینان حاصل کنید که به طور غیرمنتظره ای هزینه های برق، شما را غافلگیر نخواهد کرد. ایسوس با فهرست رو به گسترش نوت بوک های عالی خود مطمئن میشود که گزینه های بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که ارزش زیادی برای پولشان می دهند. بیشتر مردم احتمالا از یک ماوس خارجی برای کار با این لپ تاپ استفاده میکنند.

لپ تاپ های گیمینگ به دلیل استفاده از فن های سرخود، معمولا ضمخت طراحی و ساخته میشوند. علاوه بر این به یک پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3080 ساخت کمپانی اینویدیا مجهز شدهاست که برای استفاده در هنگام انجام بازیهای مختلف بی نظیر است. CPU بکار رفته در دستگاه 45 وات ساعت مصرف برق دارد و پردازنده گرافیکی RTX 3050Ti آن 30 وات در حالت نرمال و در حالت Dynamic Boost تا 80 وات مصرف نیرو دارد. در لپ تاپهای قدرتمندتر و گرانتر شاهد صفحهنمایشهایی با رفرش ریت بالای 90 هرتز تا 360 هرتز هستیم. لپتاپهایی با این کارتهای گرافیک بسته به مشخصات دیگر مثل رم و پردازنده و غیره بالای ۶۰ میلیون تومان هستند. حافظه هم مانند رم قابل ارتقا است و لزومی ندارد هنگام خرید خیلی روی آن تمرکز کنید، چرا که بعدا هم میتوانید یک حافظه سریعتر و با ظرفیت بالاتر خریداری و نصب کنید. خدمات شایسته به مشتریان و گارانتی برند نیز مزایای شگفت انگیزی هستند که آن را به یکی از محبوب ترین برندهای لپ تاپ در بین 10 برند برتر دنیا تبدیل می کند. چه برای نیازهای رسمی یا اهداف آموزشی شما یا حتی برای بازی، برندهای شگفت انگیز زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

اگر به دنبال یک لپتاپ قابل تبدیل میگردید که تقریباً همه چیز را به درستی انجام میدهد، ما جدیدترین XPS 13 2-in-1 Dell را توصیه میکنیم. در نظر داشته باشید که لپتاپ لنوو از مدل استاندارد GTX 1660 Ti استفاده میکند که در مقایسه با مدل Max-Q چیزی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد سرعت بیشتری دارد. البته Omen تنها لپ تاپ گیمینگ این برند محبوب نیست، بلکه این برند برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه زیاد برای خرید لپ تاپ گیمینگ را ندارند، لپ تاپ های سری پاویلیون گیمینگ را طراحی و تولید کرده است. لپ تاپ ها در عصر دیجیتال یک ضرورت هستند و خوشبختانه ما آپشن های مختلفی را برای انتخاب داریم.

ROG Strix G15 Advantage Edition یکی از معدود لپتاپهای بازی است که هم پردازنده AMD و هم پردازنده گرافیکی AMD را در خود جای داده است. اگرچه این مک بوک از نظر ظاهری نسبت به مدل های قبلی خود تغییری نکرده است، اما اپل آخرین مدل مک بوک ایر را در حد توان خود برای دانش آموزان بهبود داده است. Acer همه چیز دارد، از کروم بوک های مقرون به صرفه و لپ تاپ های ارزان برای دانش آموزان گرفته تا اولترابوک های ممتاز، لپ تاپ های همه کاره 2 در 1، و لپ تاپ های بازی قدرتمند. این روش در نهایت منجر به افزایش عمر باتری دستگاه می شود که برای دانش آموزان بسیار مهم است.

تمامی ویژگیهای مثبت این محصول نظیر وزن کم، قیمت مناسب، استحکام بالا و باتری نیرومند در کنار این موضوع که مشخصات سخت افزاری متفاوت دست کاربران با نیازهای مختلف را برای انتخاب بازمیگذارد و همچنین ظاهرا شکیل این محصول و کیفیت بالای متریال استفاده شده در هنگام ساخت، دست به دست یکدیگر دادهاند تا ThinkBook 14 را به یک محصول قدرتمند و جذاب نیمه حرفهای بدل کنند. همچنین گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین می توانید لپ تاپی را پیدا کنید که مناسب با نیازهای شما باشد. و آن را با بهترین مجموعه اسپیکرهایی که تا به حال از لپ تاپ شنیده ایم جفت می کند. کسانی هم که می توانند کمی بیشتر هزینه کنند، به مجموعه ای از بهترین لپ تاپ ها مانند Apple، Dell، HP و غیره دسترسی دارند. بهترین لپتاپهای Dell قوی، قدرتمند، پر از ویژگی ها هستند و قطعاً میتوانند تمام نیازهای نرم دل مجموعه عظیمی از لپ تاپ های مختلف دارد که باعث میشود بهترین لپتاپهای ویندوزی را انتخاب کنید. در حالت توربو هم پردازنده این قابلیت را دارد که به فرکانس ۴.۲ گیگاهرتز دست پیدا کند.

به همه اینها، کلید توربو برای افزایش سرعت دستگاه در صورت نیاز و قابلیت تنظیم رنگ نورپسزمینه برای تکتک کلیدها را اضافه کنید. در خصوص نقاط قوت این محصول میتوان به عملکرد عالی در هنگام بازی، نمایشگر روشن با نرخ تازه سازی 165 هرتز و در نهایت طول عمر باتری بالا در کنار هم محصولی با کیفیت را فراهم کردهاند که انتخابی ایدهآل برای کاربران به ویژه گیمرها میباشد. در تستهای انجام شده متوجه شدیم که باتری این محصول با یک بار دریافت شارژ تا 7 ساعت و نیم کار میکند که از اکثر سیستمهای کامپیوتری هم بیشتر است. برای بیشتر گیمرها Full HD با رزولوشن (۱۹۲۰×۱۰۸۰) یا Quad HD با رزولوشن (۲۵۶۰×۱۴۴۰) یک تعادل خوشایند بین جزئیات شکوهمند روی صفحه و فریم ریت (Frame rate) قابل پخش را ارائه می دهند. با این حال، اگرچه قیمت لپ تاپ های این شرکت رایانه ای چینی آمریکایی می تواند کمی بالاتر از رقبا باشد، اما لپ تاپ های Lenovo به علت داشتن عملکرد روان و ایده آل بودن برای انجام انواع کارها در بین مصرف کنندگان از جمله گیمرهای حرفه ای، تاجران و دانشجویان طرفداران بسیاری دارد. از این رو بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنیم که این برندهای برتر لپ تاپی که قصد خرید آن را داریم، به روزرسانی های به موقع را ارائه می کنند و از نظر عملکرد همیشه به روز هستند.

انتخاب سختی بین این دو است، اما اگر از لپتاپ بازی خود به اندازه بازیها برای کار استفاده میکنید، Predator Triton 300 SE نسبت به Zephyrus G14 پیروز میشود. لپتاپهای گیمینگ سری مجزایی هستند که مخصوص بازیها طراحی شده اند و با استفاده از آنها میتوان تمامی بازیها را با جزئیات ریز بدون نیاز به تنظیمات خاص اجرا نمود. بنابراین اگر به گیم علاقه دارید و تمایل دارید که یک سیستم متناسب با بازیهای موردعلاقتان تهیه کنید. لپ تاپ های ایسر به دلیل عملکرد روان و قدرتمندی که دارند بیشتر مورد علاقه گیمرهای حرفه ای هستند. لپ تاپ مدنظرتون یعنی Lenovo ideapad L340 – T یک لپ تاپ با مشخصات متوسط هست و بیشتر برای کاربران معمولی پیشنهاد میشود. لپتاپهای ایسوس نه تنها از نظر عملکرد و طراحی توانمند هستند، بلکه قیمت های مقرون به صرفهتری نسبت به رقبا دارند، که آنها را برای افرادی که چندان به برند اهمیت نمی دهند، انتخاب بهتری می کند. این شرکت پیشرو در تولید لپ تاپ یکی از بهترین مارک لپ تاپ بوده و بهترین لپ تاپ های دانشجویی را تولید میکند که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. در این مطلب، لیپک، مشخصات، مزایا و معایب 10 برند برتر لپ تاپ و هر آنچه را که باید در مورد آنها بدانید را به تفصیل مورد بحث قرار داده است تا در انتخاب بهترین مارک لپ تاپ به شما کمک کند.

باید این واقعیت را در نظر بگیرید که وقتی لپ تاپ می خریم، بیشتر ما به دنبال استفاده طولانی مدت از آن هستیم و نمیخواهیم چیزی را از دست بدهیم. همچنین گفتنی است که رم این لپ تاپ قابلیت ارتقا دارد و چنانچه نیاز به رم بیشتر داشتید؛ به راحتی میتوانید آن را دستخوش تغییرات کنید. اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۱۰.۱ اینچ میباشد که قابلیت دریافت ۱۰ لمس همزمان میباشد. ایسر برندی است که به قدرت و کیفیت و رضایت مشتریان خود می اندیشد. صدا برای این مدل اندکی متوسط است و یک جفت از بهترین هدستهای مخصوص بازی میتوان به بهوبد کیفیت صدا کمک کند. اپل با ارائه بهترین پشتیبانی مشتری به کاربران مک بوک، علاوه بر فروشگاه های فیزیکی، پشتیبانی 24×7 را به صورت رایگان برای مدت سه ماه ارائه می دهد. برند چینی ایسر یکی از بهترین مارک های لپ تاپ در جهان شناخته می شود و با ارائه لپتاپهای بسیار کم هزینه و کروم بوک هایی با قیمت 150 دلار توانسته است محبوبیت زیادی را در بین کاربران اقتصادی بدست آورد.

بنابراین این کاملا به شما بستگی دارد که استفاده از نمایشگر دوم برای برنامههای مختلف برای برنامههای چت،راهنمای بازی و یا برنامههای موسیقی ضروریتر است یا تجربه خوب یک تایپ روان و استفاده از ماوس برای چرخیدن در برنامهها.. برای فهمیدن پاسخ سوالتون پیشنهاد میکنیم که این مقاله رو مطالعه بفرمایید. اما انتخاب بهترین مارک لپ تاپ که برای نیازهای شما مناسب باشد، می تواند از بین این همه برند و مدل، بسیار دشوار باشد. این لپ تاپ ها گران قیمت هستند و وزن بالایشان، حمل و نقل آنها را دشوار می سازد. برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ حتما نباید خیلی زیاد هزینه کنید، البته که با توجه به شرایط اقتصادی ارزانترین لپتاپ های گیمینگ هم در کشورما گران حساب میشوند و لپتاپهای گیمینگ گران قیمت هم در کشور ما به عنوان محصولات خیلی لوکس شناخته میشوند. علاوه بر این صفحه نمایش و کیبورد این لپ تاپ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است تا جایی که صفحه کلید FX516 قابلیت فشرده سازی 20 میلیونی را دارد! لپ تاپ هایی با طراحی بی نظیر و با قابلیت های منحصر به فرد که مناسب با نیاز های شما هستند. با توجه به رشد بازیها و پیشرفت تکنولوژی بسیار اهمیت دارد که یک سیستم متناسب با نیاز خود و نوع فعالیتتان داشته باشید.