همه چیز در مورد تزریق ژل لب کلینیک زیبای دکتر ترانه امامی

در تکنیک لب روسی، قطرات کوچک ژل در ناحیه ی خط بالایی لب و گوشه آن، تزریق می شوند. این روش مخصوصا برای افرادی که لب بالایی کوچکی دارند، بسیار موثر است. این تکنیک به حجم لب‌ها اضافه می‌کند و در عین حال، ظرافت این تکنیک به حدی است که در نهایت، لب‌های بیش از حد باد شده، ایجاد نمی‌شود. این روش می‌تواند ظاهری مشابه با مدل ‌های طبیعی را به صورت افراد هدیه کند. حتی برای دفعات اول بهتر است که یک سی سی را تزریق کنیم و سپس برای ترمیم و حجم دهی بیشتر، یک یا دو هفته بعد به کلینیک مراجعه کنید.

مشاوره سریع و رایگان تزریق ژل با پزشک متخصص

نکته مهم‌تر اینکه دو تا سه هفته طول می‌کشد تا لب‌های شما به حالت طبیعی خود برسند. خلاصه که انتظار نداشته باشید در یک جلسه مقدار زیادی ژل تزریق کنیم و با ظاهری نچرال از کلینیک خارج شوید. تا 48 ساعت بعد از تزریق ژل، تا جایی که می توانید آب بنوشید تا هیدراته بدن حفظ شود و روند ترمیم تسریع یابد.

قرارداد پرسنل سالن زیبایی

کنترل حجم لب مقدار ماده تزریق شده قابل کنترل است ، بنابراین پزشک کنترل بهتری روی میزان ایجاد لب دارد. کلاژن که روزی رایجترین ماده پرکننده پوستی بود ، امروزه کمتر استفاده می شود. افزایش لب یک عمل زیبایی است که می تواند لب های پر به شما بدهد. این روزها ، یک فیلر پرکننده پوستی تزریقی متداول ترین روش افزایش لب است. بهتر است از مواد با کیفیت بالاتر استفاده نمایید و با پرداخت هزینه بیشتر نتیجه ماندگارتری مشاهده کنید. سلام دوست عزیز در این مورد با پزشکی که کاشت موی شما را انجام…

همه چیز در مورد تزریق ژل لب کلینیک زیبای دکتر ترانه امامی

به طور کلی پرکننده‌های لب روسی شما مدت زمانی مشابه با پرکننده‌های لب استاندارد دوام می‌آورند، حدودا می‌توان گفت ماندگاری ژل لب روسی شما بسته به نوع محصولتان بین شش تا دوازده ماه بهترین برندهایی که برای ژل لب استفاده کنیم (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/best-lips-filler-brand/) دوام خواهند داشت. که هر سه تا 9 ماه یکبار نیز شاید نیاز به بررسی و در صورت نیاز و تمایل تزریق مجدد داشته باشد. توصیه می شود افرادی که مبتلا به عفونت فعال دهانی مانند تبخال هستند، از تزریق ژل لب خودداری کنند و قبل از تزریق، حتما نسبت به درمان آن اقدام نمایند. افرادی که سابقه تبخال دارند، حتما باید این موضوع را با پزشک در میان بگذارند چرا که احتمال بروز تبخال در این افراد حتی با وجود تزریق بهترین برند نیز وجود دارد. آیا اهل تحقیق هستید ؟ پزشکان با تجربه اغلب سالها در این زمینه فعالیت داشته اند . در مراکز معتبر بعضی از پزشکان با تجربه در این مورد آموزش هایی هم دارند که به اشتراک می گذارند.

سلام سارا خانم.بله دوره آموزش تزریق ژل و بوتاکس برای پزشکان و دندانپزشکان ارائه می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما در تماس باشید. تنها کسانی که قادر هستند آموزش تزریق بوتاکس و ژل را در همدم آکادمی ثبت نام کنند، پزشکان و متخصصین زیبایی هستند.به غیر از این افراد هیچ کس قادر نیست که در دوره زیبایی با بوتاکس شرکت کرده و مجوز تزریق بوتاکس را دریافت مایند. تزریق ژل با هیالورون پن، تزریقی بدون سوزن است بنابراین بدون درد و کبودی است و برای افرادی که از سوزن می ترسند بهترین گزینه است. یکی دیگر از مزیت‌های تزریق فیلر لب روسی این است که برای همه افراد مناسب است. تنها افرادی که در گذشته به تزریق ژل لب پرداخته‌اند باید ابتدا به تخلیه ژل بپردازند.

قسمت معروف به کمان و یا Cupid نقطه‌ای است که تمرکز ژل لب روسی بیش‌تر در این ناحیه بوده و تزریق در قسمت V شکل دهان انجام می‌شود. تمرکز بیشتر تزریق ژل لب روسی بر قسمت حاشیه لب‌ها و همچنین کشیدگی و تیزی حاشیه‌ای است و تمرکز زیادی بر روی اندازه لب‌ها ندارد. با تزریق قطرات بسیار کم از فیلر به صورت عمودی به لب، لب ها کشیده و پرحجم می‌شوند و جلوه‌ای بسیار زیبا پیدا می‌کنند. ممکن است زمان ریکاوری تزریق ژل لب مدل روسی کمی طولانی تر از فیلر های معمولی لب داشته باشد، زیرا تورم و در برخی موارد کبودی در این روش ممکن است بیشتر باشد.

آموزش تزریق بوتاکس

برخی از افراد به دلیل بالا رفتن سن و یا به صورت مادرزادی، خطوط مشخصی در لب بالا و پایین خود ندارند. در این دسته از افراد می‌توان به راحتی مدل تزریق لب روسی را اعمال کرده و افراد به مدل دلخواه در لب‌های خود دست یابند. در جلسه مشاوره، فرم لب و انتظارات شخص بررسی شده و پزشک تصمیم‌های لازم برای فرم‌دهی و کسب رضایت مشتری را می‌گیرد.

هر چند برخی عوامل مانند خشکی پوست، نور مستقیم آفتاب و عدم مراقبت صحیح از پوست می تواند این روند را تسریع کند.خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی پوست وجود دارد که یکی از آن ها تزریق ژل می باشد. برای شرکت در کلاسهای آموزش تزریق فیلر باید خداقل دارای مدرک دیپلم بوده و از شرایط جسمانی سالمی برخوردار باشید و علاقمند به انجام کارهای ظریف نیزداشته باشید. فیلر پوستی مواد ژل مانندی هستند که برای بازگرداندن حجم از دست رفته، از بن بردن خطوط چین و چروک پوست و نرم کردن چین و چروک ها به زیر پوست تزریق می شوند. سالانه بیش از 1 میلیون مرد و زن این روش محبوب جوانسازی صورت را انتخاب می کنند که می تواند یک روش مقرون به صرفه برای جوانتر به نظر رسیدن بدون جراحی یا استراحت باشد.

  • در این روش، از نقاط ورود کمتری برای تزریق ماده حجم دهنده استفاده می‌شود و تنها یک تزریق در مرز لب صورت می‌گیرد، بنابرین در این حالت درد به حداقل می‌رسد.
  • در تمامی کارگاهها علاوه بر آموزش تئوری ، انجام کار عملی بر روی مولاژ و کیس زنده بطور کامل صورت خواهد گرفت.
  • زیبایی برای تمام افراد مخصوصا بانوان بسیار جذاب است و داشتن صورت زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می‌شود.
  • طبق اصول زیبایی شناسی، لب بالا بایستی بیست درصد کوچکتر و عقب تر از لب پایین باشد.
  • از طرف دیگر برند ژل استفاده شده و همچنین حجم ژل مورد نیاز تاثیر زیادی در قیمت نهایی کار دارند.