پرفروش ترین مدل های لپ تاپ ایسوس ASUS آبان ماه برترمکس

پرفروش ترین مدل های لپ تاپ ایسوس ASUS آبان ماه برترمکس برای استفاده از این قابلیت به تنظیمات و سپس Sounds and vibration بروید و Sound quality and effects را انتخاب کنید. با روشن کردن این قابلیت مثلا در هنگام کار دیگر اینستاگرام یا واتس اپ برای شما اعلان ارسال نمی‌کنند و شما با فراغ بال می‌توانید به روی پرژه و کار خود تمرکز کنید. در نهایت در بخش آخر شما می‌توانید مشاهده کنید که در طول روز چند بار قفل صفحه گوشی خود را باز کرده‌اید و این اطلاعات را با روزهای قبل مقایسه کنید. جالب‌تر این که در همین صفحه اگر کمی پایین‌تر بیایید گوشی به شما یاداور می‌شود که در طول هر روز از هفته‌ی گذشته چند نوتیفیکیشن از برنامه‌های مختلف دریافت کرده‌اید و کدام برنامه‌ها در این بین سهم بیشتری داشته‌اند. در بالا سمت راست اگر به روی گزینه‌ی Set goal کلیک کنید می‌توانید برای استفاده خود از گوشی در طول روز محدودیت ایجاد کنید. در این صورت زمانی که بیش از ۴ ساعت در روز مشغول استفاده از گوشی باشید با هشداری مواجه می‌شوید.

لیست بهترین برندهای لپ تاپ تا 15 میلیون

با توجه به ویژگی ۲ در ۱، می‌توانید صفحه IdeaPad Flex 5 را وقتی بازی نمی‌کنید بچرخانید و از آن به عنوان آخرین وبلاگ او تبلت استفاده کنید. Lenovo یک قلم دیجیتالی را ارائه می‌دهد که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید و استفاده از برنامه‌‌هایی مانند Adobe Photoshop و Illustrator نیز آسان‌تر می‌کند. برای کار و جستجو IdeaPad Flex 5 با توجه به قیمت دارای یک صفحه کلید عالی است اما در سطح Dell XPS 13 نیست.

  • دقت داشته باشید پاورهای ارزان افزون بر کیفیت و عمر پایین، در محافظت از قطعات کامپیوتر شما می توانند ضعیف یا حتی بد عمل کنند.
  • تصور کنید قطعات پرقدرتی برای کار با ویدئو تهیه کرده‌اید اما ویدئوها و فایل‌های پروژه‌تان بر روی یک هارد دیسک مکانیکی ذخیره شده است.
  • فضای داخلی لپ‌تاپ از پلاستیک صاف مات و درب آن از آلومینیوم ساخته شده که هر دوی آن لمس خوبی را ایجاد می‌کنند؛ اما تنها مشکل آنها برجای ماندن لکه است که باید به صورت دائم آن را تمیز کرد.
  • این یعنی مثلا اگر شما کلمه‌ی دو شنبه را برای این بخش مشخص کنید گوشی هر اعلانی حاوی کلمه‌ی دوشنبه دریافت کند سریعا با رنگ مورد نظر آن را به شما اطلاع می‌دهد.
  • عینا برابر واژه که در اروپا و آمریکا استفاده می‌شود که در واقع کالایی که در ایران به نام استوک فروخته می شود، کالای «استفاده شده» یا کارکرده و برابر واژه یوزد می‌باشد.
  • این لپ تاپ از حافظه داخلی پرسرعت SSD استفاده می‌کند و ظرفیت آن هم ۱۲۸ گیگابایت است.

ضمن این‌که پردازنده Core i9 و پردازنده گرافیکی NvidiaRTX2080 از بهترین قطعاتی هستند که یک لپ‌تاپ گیمینگ می‌تواند داشته باشد. کم‌تر پیش می‌آید یک لپ‌تاپ گیمینگ عمر باتری خوبی داشته باشد ولی دل جی7 15، این ویژگی خاص را دارد. ضمن این‌که برخلاف بیش‌تر لپ‌تاپ‌های گیمینگ دیگر، سبک و نازک است و به راحتی می‌توان آن را حمل کرد.

اینجاست که می‌توانید به توان طراحی گرمایی یا TDP پردازنده و چک کردن آن با توانایی کولر در دفع گرما رجوع کنید. همه قطعات کامپیوتر در عملکرد، کارایی و بی نقص بودن آن نقش دارند اما اهمیت آنها یکسان نیست. برای نمونه کیس کامپیوتر تأثیر خاصی در سرعت کامپیوتر شما ندارد اما اگر فن و تهویه مناسبی هم نداشته باشد، موجب داغ شدن قطعات و افت کارایی آنها می‌شود. در طرف مقابل کیس های گران قیمت ممکن است مزیت خاصی جز زیبایی یا امکانات غیر ضروری نداشته باشند. بدیهی است یک کامپیوتر قوی از عهده هر استفاده‌ای بر می‌آید اما تقریباً هیچ یک از ما آن قدر پول اضافی نداریم که بهترین قطعات کامپیوتر بازار را خریداری کنیم. تومان برای فروش در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا قرار دارد تا شما کاربران تجربه‌ی یک خرید شیرین را به همراه داشته باشید.

حال به روی گزینه‌ی Flash notification کلیک کرده و هر کدام از دو حالت را که می‌خواهید انتخاب کنید. این یعنی مثلا اگر شما کلمه‌ی دو شنبه را برای این بخش مشخص کنید گوشی هر اعلانی حاوی کلمه‌ی دوشنبه دریافت کند سریعا با رنگ مورد نظر آن را به شما اطلاع می‌دهد. گوشی‌های سامسونگ قابلیتی جذاب دارند که می‌توان به کمک آن صدای هدفون یا هندزفری را کاملا بر حسب گوش خود تنظیم کرد.

با توجه به ساختار قدیمی رسانه جمعی در آموزشگاه ها و دانشگاه ها وجود پورت VGA در کنار تعدادی پورت HDMI بر روی لپ تاپ آنان واجب و ضروری است. لپ تاپ های دانشجویی باید حتما از وزن و ابعادی مناسب جهت حمل آسان خود از سوی دانشجویان برخوردار باشند. در ادامه بهتر است به نکته هم اشاره کنیم اگر کامپیوتر هنگ کند شما برای reset کردن آن می‌توانید از دکمه reset موجود بر روی کامپیوتر استفاده کنید. اما به دلیل این که بر روی لپ تاپ دکمه reset وجود ندارد ما از دکمه پاور برای ریست کردن لپ تاپ استفاده می‌کنیم.

کیس دست دوم یا قطعات کامپیوتر استوک بخریم یا نخریم؟