پیراهن آستین کوتاه مردانه فروشگاه اینترنتی پاتن جامه

پیراهن آستین کوتاه مردانه فروشگاه اینترنتی پاتن جامه

از طرف دیگر اگر طول پیراهن بیش از حد کوتاه باشد؛ گویی که پیراهن ناقص است. نکته دیگر در مورد اندازه عرض آستین پیراهن آستین کوتاه است. اگر این عرض بیش از حد کم باشد و حالت لوله تفنگی پیدا کند.

پالتو شتری مردانه پالتو شتری مردانه یک کت همه کاره است که می توان به راحتی با هر نوع لباسی ست ک… شستشو با ماشین لباسشویی با حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد ، اتوکشی با حداکثر دمای ۱۱۰ درجه سانتیگراد ، از خشک کن استفاده نشود از تماس مواد سفید کننده با لباس اجتناب شود . شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت کالابت را می پذیرم .

با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود. پیراهن مردانه سفید، مشکی، سورمه‌ای، کرم و طوسی از رنگ‌های محبوب در میان آقایان است که در فصل تابستان این رنگ‌ها تبدیل به رنگ‌های سبز، آبی و دیگر رنگ‌های روشن می‌شود. پیراهن مردانه کیکی رایکی چهارخانه یکی از مدل‌های محبوب در بازار است که تنوع رنگی بسیار دارد.

شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت,متعلق به کوکالا و شرکت توسن سها می‌باشد. مدیران ایشا راز ماندگاری لباس را، یک دوخت با کیفیت می دانند.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47604

از این رو فروشگاه اینترنتی مکس بکس برای راحتی و رضایت مشتری‌های خود، تخفیف‌ها و امتیازات ایده آل بسیاری را برای خریداران خود در نظر گرفته پیراهن استین کوتاه لش است. بنابراین شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مکس بکس، به خرید پیراهن مردانه آستین کوتاه به صورت اینترنتی و با تخفیف‌های متناسب اقدام کنید. همچنین محصول مورد نظر خود را به راحت‌ترین و بهترین نحو ممکن خریداری کنید. مردان باید به سراغ پیراهن های آستین کوتاه خود که در کمد دارند، بروند. برای خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه، بسیاری از آقایان ترجیح می دهند؛ که از پیراهن آستین کوتاه در استایل روزانه خود استفاده نکنند. زیرا به دست آوردن یک مدل پوشش مناسب که تناسب اندام و ظاهر آنها را به نمایش بگذارد، را سخت می پندارند.

  • اگر اندامی لاغر و کشیده دارید بهتر است از رنگ‌ های روشن استفاده کنید.
  • یقه جلویی کت باید روی سینه شما قرار گرفته و فاصله کمی با یقه پیراهن آستین کوتاه داشته باشد.
  • عرض آستین پیراهن باید به اندازه‌ای باشد .که شما بتوانید انگشت خود را میان بازو و پیراهن خود به راحتی حرکت دهید.
  • ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود.

رنگ مناسب با پوست صورتتان را انتخاب کرده و طرحی که اندام شما را مناسب نشان می دهد را بر گزینید. حال بسته به میزان رسمیت مهمانی می توانید آن را با شلوار جین ست کنید و یا جلیقه با پیراهن آستین کوتاه و یک مدل شلوار پارچه ای را ست نمایید. این استایل را با کمک یک کفش و کمربند چرم و دیگر اکسسوری های متناسب با رنگ کفش ست کنید. پیراهن مردانه از جمله لباس های رایج بین آقایونی است که به استایل کلاسیک، کژوال و اسپرت علاقه دارند. ست پیراهن آستین کوتاه با کراوات چندان رایج نیست و پوشیدن آن با شلوار پارچه ای، کتان و جین مورد توجه مردان است.

بهتر است قبل از شستشو لباس خود را برعکس کنید و به جای استفاده از خشک­ کن، لباس خود را در هوای آزاد خشک کنید. از نور مستقیم خورشید برای خشک کردن لباس­های خود استفاده نکنید. © تمامی حقوق برای لیسته محفوظ بوده و استفاده از مطالب برای مقاصد غیرتجاری با درج لینک منبع مجاز است. 3- بررسی کنید که بند ها دست دوز بوده و دوخت های نامنظم دارند، این ویژگی معمولاً نشان دهنده کیفیت بالای پیراهن است. 1- دکمه های پیراهن را ببندید، باید بتوانید دو یا سه انگشت خود را بین یقه پیراهن و گردن خود قرار دهید.

پیراهن مردانه باربری آستین کوتاه کرمی کد 74