سفارشات برای سوپرکت TWR 600 اسب بخار باز شده است

سفارشات برای سوپرکت TWR 600 اسب بخار باز شده است

انتظارات برای تفسیر مجدد مدرن TWR از XJS همیشه بالا بود. افراد زیادی وجود ندارند که جگ قدیمی را مانند خانواده Walkinshaw بشناسند (مدیر فعلی فرگوس پسر تام است)، مشارکت خیزیل سلیم (با نام مستعار @TheKyza) در طراحی وعده داده شده است، و تایید یک V12 تقریباً یک موسیقی متن عالی را تضمین می کند. . فکر می‌کردیم خوب است، اما کاملاً برای سوپرکت آماده نبودیم.

این همان چیزی است که TWR نام برداشت خود را از XJS داده است و نوید “طراحی جسورانه و معاصر و ارائه یک تجربه رانندگی واقعاً درگیر” را داده است. اگرچه فقط در حال حاضر رندر شده است، اما گفته شده است که انتظار داریم Supercat با تمام شکوه بدنه فیبر کربنی خود در اواخر امسال انتظار داشته باشیم. و با این پیش‌نمایش خارق‌العاده دنیا را اذیت کرد، TWR مطمئناً نمی‌خواهد اکنون خیلی به عقب برگردد. از آنجایی که هم فوراً به عنوان یک XJS قابل تشخیص است و هم بسیار شدیدتر از اتومبیل‌های مسابقه‌ای گروه 44 است، متوقف کردن گیج کردن سخت است. شاید ارتفاع سواری برای چیز واقعی کمی بالاتر رود، و آن اسپلیتر جلو چندان زیاد نیست، اما به نظر می‌رسد که قوس‌ها و قسمت عقب ظالمانه می‌توانند دست نخورده باقی بمانند. و بنابراین کاملاً درخشان به نظر می رسد.

سلیم در مورد کار خود گفت: “این پروژه فرصتی باورنکردنی برای تفسیر میراث برنده TWR به زبان طراحی امروزی است… در ادغام الزامات فرم Super-GT و عملکرد مسابقه ای، ما هویت منحصر به فردی ایجاد کرده ایم که فوراً از شکل ظاهری آن قابل تشخیص است. . من به کاری که انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم تا الهام‌هایی از عملکرد TWR و تاریخچه ماشین‌های مسابقه‌ای در این طراحی جدید خارق‌العاده داشته باشیم.»

خودرویی که به این شکل به نظر می‌رسد همیشه به یک پیشرانه قوی برای پشتیبان‌گیری از زیبایی‌شناسی نیاز داشت، و پسر سوپرکت هم چنین چیزی را دارد. TWR نوید قدرت بیش از 600 اسب بخار از یک V12 سوپرشارژ را می دهد، که باید فرض کنید که تکاملی از موتور اصلی است (بخاطر اینکه لیستر در گذشته کاری بسیار مشابه انجام داد)، اگرچه هنوز تایید نشده است. با این حال، یک دستی شش سرعته برای کسانی که پس از یک تجربه رانندگی با ظاهر عضلانی مطابقت دارند، خبر خوبی است. TWR می گوید که Supercat “متصل و آنالوگ” خواهد بود. بله لطفا.

اکنون توسعه ادامه دارد، پس از دو سال تا به اینجا توسط تیم کرک Walkinshaw با تجربه در فرمول 1 و تولیدکنندگانی مانند مک لارن، فراری و پورشه. TWR از سوپرکت می‌خواهد استانداردی را برای محصولات آینده تعیین کند (منتظر طراحی‌های جسورانه‌تر و مشخصات متمرکز بر راننده، اساساً)، بنابراین ساعت‌ها را در میدان‌های آزمایش، در تونل باد و استفاده از CFD صرف کرده است. کار بدنه به تنهایی “دهها هزار ساعت” طول کشید.

فضای داخلی در راه اندازی پویای تابستانی آشکار خواهد شد، اگرچه به راحتی می توان تصور کرد که تعداد کمی از آنها با پتانسیل قبلی متقاعد شده باشند. به خصوص که TWR تنها 88 عدد خواهد بود (زیرا سال 1988 آخرین باری بود که جگوار در لمان پیروز شد) و با قیمتی معادل 225000 پوند به اضافه مالیات های محلی. چیزی که در دنیای restomod های معاصر دیگر چندان به نظر نمی رسد. اکنون می توان 10000 پوند سپرده قابل استرداد پرداخت کرد و اولین خودروها تا پایان سال 2024 آماده می شوند. طبیعتاً خریداران می توانند با TWR کار کنند تا دقیقاً به مشخصات مورد نظر خود دست یابند. تعجب نکنید اگر این بطری سبز با نارنجی محبوب است…

پس از بیش از دو سال کار گسترده طراحی، مهندسی و توسعه، ما مفتخریم که از طراحی اولین محصول TWR پرده برداری کنیم. نتیجه یک Super-GT واقعی رانندگان است که از پایه های جگوار XJS نمادین ساخته شده و به درستی Supercat نامیده می شود. فرگوس والکینشاو گفت: این بیان جسورانه این نژاد، مأموریت ما برای ساخت خودروهایی شایسته میراث برنده TWR را انجام می دهد، و با شروع این خودروی قابل توجه در حالی که وارد پنجاهمین سال خود می شود، شروع می شود.

با باز شدن دفترچه‌های سفارش، نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا مشتریان قوی‌ترین، پویا و درونی‌ترین تداعی یک نماد بریتانیایی را که از ابتدا متحول شده است، تجربه کنند تا برای کسانی که خواستار اتصال به ماشین‌هایی هستند که می‌رانند آماده شوند. چه در مسیر و چه در جاده، این روش TWR است و این و هر پروژه ای را که در آینده انجام خواهیم داد، مشخص خواهد شد.

خیلی عالی به نظر می رسد، درست است؟ آن افشای تابستانی نمی تواند به این زودی ها بیاید…



منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48473