مغول نمایندگی خودرو در آستین برای دومین بار در سال جاری به اتهام آتش سوزی دستگیر شد

Car Dealership Mogul In Austin Arrested On Arson Charges For The Second Time This Year

موسس گروه خودروسازی کانتیننتال در آستین تگزاس در ارتباط با چهار آتش سوزی متهم شده است.

  مغول نمایندگی خودرو در آستین برای دومین بار در سال جاری به اتهام آتش سوزی دستگیر شد

  • برایان هاردمن، تاجر آستین و صاحب گروه نمایندگی، با چندین اتهام جنایت آتش سوزی روبرو است.
  • مقامات بر این باورند که او املاک مختلفی را که در مقطعی می خواست بخرد آتش زد.
  • این دومین بازداشت وی در سال جاری است که در رابطه با آتش سوزی انجام می شود و او در انتظار دادگاه در 12 ژوئن است.

ساکنان آستین، تگزاس احتمالاً از کسب و کارهایی می‌دانند که برایان هاردمن در دهه 1960 تأسیس کرد. او یکی از افرادی است که در پشت خودروسازی کانتیننتال قرار دارد که دارای چندین نمایندگی برای سوبارو، مرسدس، آئودی، هوندا، اینفینیتی، جیپ و غیره است.

با وجود بازنشستگی در سال 2017، به نظر می رسد که این پیرمرد 75 ساله راضی به نشستن در خانه و لذت بردن از ثروت خود نیست. او اکنون با اتهامات مربوط به آتش سوزی های متعدد روبرو است، که سازمان آتش نشانی آستین (AFD) ادعا می کند که عمدا ایجاد شده است.

مقامات ابتدا هاردمن را در 29 فوریه به اتهام جنایت آتش زدن و سرقت دستگیر کردند. این در واکنش به آتش سوزی در یک فروشگاه بسته دوچرخه در مرکز شهر آستین رخ داد. طبق گزارش ها، ویدئویی از صحنه نشان می دهد که مردی مسن با یک قوطی بنزین وارد خانه می شود، آن را در سراسر ملک می ریزد و سپس قبل از اینکه مدتی آن را تماشا کند، آن را به آتش می کشد. دوربین‌های امنیتی همچنین نشان می‌دهند که فرد آتش‌زا با یک خودروی مرسدس بنز سفید رنگ صحنه را ترک می‌کند.

بیشتر: فروشنده دوج در کانزاس متهم به “کارخانه کلاهبرداری” در دعوی قضایی شد

جفری دین، کاپیتان شاخه تحقیقات آتش سوزی آتش نشانی در آن زمان، بیانیه ای را به اتونیوز ارائه کرد. “این شخصی که ما او را به عنوان هاردمن شناختیم (در حال حمل یک ظرف قرمز بود، می دانید، مطابق شکل یک ظرف بنزین پنج گالن در داخل ساختمان و ریختن یک مایع، نوعی شتاب دهنده مایع و سپس کمی بعد از انجام آن، رها کردن کبریت‌ها و مشتعل کردن آن مایع و شروع آتش. او حدود 10 دقیقه را در آنجا گذراند، که زمان بسیار خوبی در روز یکشنبه بعد از ظهر بود.

اکنون، مقامات هاردمن را دوباره، این بار در روز چهارشنبه، 24 آوریل، به دو اتهام آتش زدن جنایت درجه یک و یک مورد آتش‌سوزی درجه دوم دستگیر کرده‌اند. آنها معتقدند که او مقصر آتش سوزی در روز کریسمس، آتش سوزی دیگری در 17 فوریه و یکی دیگر در 20 فوریه است.

در هر مورد، به نظر می رسید که هدف مربوط به اموالی باشد که هاردمن در یک زمان علاقه مند به خرید آن بود. ویل هاردمن، پسر برایان و شریک مدیریت کانتیننتال اتوموتیو، در واکنش به دستگیری پدرش گفت: «اگرچه این اتهامات بسیار جدی هستند، ما همچنان در تلاش هستیم تا واقعیت را از داستان جدا کنیم.»

اعتبار تصویر: KVUE

منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/car-dealership-mogul-in-austin-arrested-on-arson-charges-for-the-second-time-this-year/