راننده به نحوی از ون تحویل که با قطار نصف می شود جان سالم به در می برد

راننده به نحوی از ون تحویل که با قطار نصف می شود جان سالم به در می برد

در سال 2021، الکساندر ایوانز به طور معجزه آسایی از یک تصادف وحشتناک دور شد. یک قطار ون تحویل آمازون او را درست پشت صندلی های جلو به دو نیم تقسیم کرد و یک ویدیوی جدید قتل عام را از داخل وسیله نقلیه نشان می دهد.

این تصادف زمانی اتفاق افتاد که ایوانز تلاش کرد از یک تقاطع ناجور عبور کند و از خطوط راه آهن بدون محافظ عبور کرد. او قطاری که در حال نزدیک شدن بود را ندید یا نشنید، زیرا خیلی دیر متوجه آن شد که دقیقاً پشت سر او برخورد کرد، وانت را شکست و کیسه های هوا را فعال کرد.

این ویدیو نشان می دهد که برخورد شدید ایوانز به داخل آن می کوبید و کلاه بنفش او از روی سرش می پرید. می‌توانید قطاری را ببینید که پشت سر او با سرعتی معادل 40 یا 50 مایل در ساعت، درست چند فوت از جایی که او نشسته است، حرکت می‌کند. او توانست خود را باز کند و ویدیو در حالی که او در فضای داخلی جستجو می کرد به پایان می رسید. او را برای احتیاط به بیمارستان منتقل کردند.

در حالی که جلوی ون ثابت می ماند، عقب به جلوی قطار چسبیده بود. زاویه دیگری نشان می دهد که چه اتفاقی در جلوی خودروی تحویلی افتاده است و تقاطع نامناسب را قبل از برخورد برجسته می کند. ایوانز خوش شانس است که دور شده است. خیلی نزدیکتر از این نمیشه

منبع: https://www.motor1.com/news/709591/driver-survives-van-cut-half-train/