هنسی روی آتش گاز می ریزد تا به سرعت 300 مایل در ساعت برسد

Hennessey Pours Gas On The Fire To Reach 300 MPH

مدیرعامل می‌گوید که این برند برای ادامه دادن رکورد حداکثر سرعت هیجان‌زده است و مطمئن است که سایر خودروسازان نیز همینطور هستند.

  هنسی روی آتش گاز می ریزد تا به سرعت 300 مایل در ساعت برسد

رکوردهای حداکثر سرعت یک تجارت بسیار جدی است. در واقع، آنها آنقدر جدی هستند که بوگاتی پس از سرعت بیش از 300 مایل در ساعت (483 کیلومتر بر ساعت) در یک جهت، آن را رها کرد. اکنون، هنسی می گوید که هنوز در پی گرفتن رکورد با سرعت یا بیشتر در هر دو جهت است. مدیر عامل آن به یوتیوب رفت تا داستان هایی در مورد گذشته خود و اینکه چگونه قصد دارد به زودی به موفقیت خود برسد را بازگو کند.

مسابقه 300 مایل در ساعت در سال های اخیر چندان داغ نبوده است. بوگاتی اولین کسی بود که در سال 2019 با موفقیت از مرز عبور کرد، البته تنها در یک جهت.

سپس، در سال 2020، شکست وحشیانه‌ای که SSC Tuatara با سرعت بالا بود، روشن شد و معلوم شد که یک همبرگر هیچ چیز نیست. در ماه مه 2022، سرعت 295 مایل در ساعت (475 کیلومتر در ساعت) را طی کرد، اما ظاهراً این سرعت نیز در یک جهت بود.

برای ادامه، تبلیغات را اسکرول کنید

هنسی در تست سیستم تعلیق خود در سال 2022 نیز موفق شد Venom F5 خود را به سرعت 271.6 مایل در ساعت (437 کیلومتر در ساعت) برساند. از آن زمان، تا حد زیادی جیرجیرک در این جبهه بوده است. اکنون، جان هنسی می گوید که یک بار دیگر تعقیب با سرعت بالا را در اولویت قرار داده است.

بخوانید: Koenigsegg Jesko Absolut ممکن است در سال جاری رکورد جدیدی را در بالاترین سرعت ثبت کند

اولین خودروی جاده ای سری تولیدی که میانگین سرعت دو طرفه آن بیش از 300 مایل در ساعت است، چیست؟ این دقیقاً همان چیزی است که ما روی آن کار می کنیم. هنسی اعلام می کند که امسال سالی است که ما آن را کشف خواهیم کرد. او می‌گوید که در زمان ضبط، این شرکت خودروی آزمایشی خاص را تقریباً آماده راه‌اندازی کرده است، راننده‌ای را انتخاب کرده و تیم خاصی را نیز برای پروژه انتخاب کرده است. هرچند هنوز حداقل یک قطع ارتباط بزرگ وجود دارد.

هیچ نشانه روشنی از اینکه کجا باید تلاش کرد و با رکورد مقابله کرد وجود ندارد. Venom F5 و هر خودروی دیگری که برای این نوع رکورد VMax حرکت می کند، برای رسیدن به حداکثر سرعت خود به یک باند طولانی نیاز دارد. به این ترتیب، مرکز فضایی کندی آشکارا از جدول خارج شده است. در عوض، هنسی امیدوار است که بتواند از دولت تگزاس مجوز بگیرد تا آزمایش را در بزرگراه انجام دهد.

این کار در گذشته با خودروهای دیگر انجام شده است، بنابراین احتمال وقوع دوباره آن وجود دارد. در این بین، این شرکت اذعان می کند که سایر برندها ممکن است بی سر و صدا به دنبال همین رکورد باشند. جالب اینجاست که هنسی یک بار هم SSC را با نام ذکر نکرد. در عوض، او از بوگاتی، ریماک و کونیگزگ به عنوان رقبای بالقوه دعوت می کند.

بالاخره کی رکورد را می شکند؟ در این مرحله فقط می توانیم حدس بزنیم. در همین حال، اگر یکی از شما خوانندگان متوجه تعطیلی غیرمنتظره بزرگراه تگزاس با چند ابرخودرو در دوردست شد، حتما به ما اطلاع دهید.

تصویر سرب هنسی

منبع: https://www.carscoops.com/2024/02/hennessey-pours-gas-on-the-fire-to-reach-300-mph/