پورشه پانامرا انواع V6 پلاگین هیبریدی را به دست می آورد

پورشه پانامرا انواع V6 پلاگین هیبریدی را به دست می آورد

هرگز اجازه ندهید که پورشه انتخاب زیادی به مشتری نمی دهد – حتی وقتی صحبت از خودروهای پنج در می شود. برای کسانی که کاملاً متعهد به برق هستند، یک Taycan تازه به روز شده وجود دارد، در حالی که مشتریان هنوز هم مشتاق هستند که به روش قدیمی از یک V8 در پلاگین توربو پانامرا استفاده کنند. و اکنون جایی در وسط یک جفت هیبریدی V6 جدید، پانامرا 4 و پانامرا 4 اس، قرار خواهند گرفت.

پورشه می‌گوید «علاقه زیادی به پیشرانه‌های هیبریدی الکترونیکی کارآمد و پویا در بسیاری از بازارها وجود دارد». انواع PHey ممکن است همچنان به سمت پانامراهای 4.0 لیتری جذب شوند، اما دلیل راه اندازی جداگانه 2.9s پلاگین این است که احتمالاً بزرگترین فروشندگان خواهند بود. در مدل 4، موتور 304 اسب بخار و موتور الکتریکی 190 اسب بخار/332 پوند فوت، در مجموع 470 اسب بخار و 479 پوند فوت است. زیرا PHEV. S همان موتور الکتریکی را حفظ می کند (هم آن و هم باتری 25.9 کیلووات ساعتی همگی جدید هستند) و عملکرد را از طریق لحن بیشتر از توربو V6 – 353 اسب بخار افزایش می دهد. خروجی کلی سیستم آن 544 اسب بخار و 553 پوند فوت است که برای 3.7 ثانیه به سرعت 62 و 180 مایل در ساعت کافی است. که چندان دور از عملکرد توربو نیست. 4 دارای سرعت 4.1 ثانیه و 174 مایل در ساعت است که البته سرعت آن نیز کم نیست.

با این حال، بسیار مهمتر از همه اینها، چیزهای الکتریکی است. پورشه می گوید طبق تست شهر EAER تا 59 مایل دویدن تمام الکتریکی در 4 امکان پذیر است (تا 57 مایل برای 4S). توان ریکاوری اکنون تا 88 کیلووات است، یک شارژر AC 11 کیلوواتی به این معنی است که باتری را می توان در دو ساعت و 39 دقیقه دوباره شارژ کرد، و هدف کاهش اینرسی در موتور، بهبود پاسخ دریچه گاز است.

به‌علاوه، حالت‌های رانندگی که با پورشه‌های برقی به آن عادت کرده‌ایم وجود دارند تا این پلاگین‌های پانامرا را تا حد ممکن کارآمد کنند: E-Hold شارژ را در باتری نگه می‌دارد، E-Charge از موتور برای یک بار شارژ کردن آن استفاده می‌کند. در خارج از شهر، Hybrid Auto می‌تواند با ناو کار کند تا شارژ را برای دویدن شهری بدون آلایندگی نگه دارد و E-Power یک تنظیم کاملاً الکتریکی است. در حالت‌های اسپرت و اسپرت پلاس، که قبلاً حالت هدف برای شارژ باتری 30 درصد (حالت اسپرت) و 80 درصد (ورزش پلاس) بود، اکنون به ترتیب 20 و 30 درصد است. پورشه می‌گوید این کار «بدون کاهش عملکرد را افزایش می‌دهد»، احتمالاً به لطف ظرفیت اضافی باتری و بازیابی اضافی که اکنون ممکن است.

مانند بقیه سری جدید پانامرا، جفت جدید به مدیریت تعلیق فعال پورشه و فنرهای بادی به صورت استاندارد مجهز شده است و فناوری Active Ride به عنوان یک آپشن در دسترس است. بنابراین علاوه بر دمپر دو سوپاپ، یک پمپ هیدرولیک برای کمک بیشتر به فشرده سازی و بازگشت مجدد وجود دارد که توسط سیستم الکتریکی 400 ولت تامین می شود. بنابراین انتظار کیفیت سواری بسیار بی عیب و نقصی را داشته باشید: پورشه می گوید دمپرها می توانند کاری را که انجام می دهند 13 بار در ثانیه تنظیم کنند. در مورد آپشن‌ها، 4 خریدار همچنین می‌توانند فرمان چرخ‌های عقب، Remote ParkAssist و نمایشگر سرنشین جدید را دریافت کنند. 4S را می توان با ترمزهای سرامیکی استفاده کرد که ممکن است سواری را با سیستم تعلیق فانتزی بهبود بخشد، اگرچه آنها فقط با چرخ های 21 اینچی بزرگتر ارائه می شوند زیرا دیسک های جلو 440 میلی متر هستند. استاندارد دیسک‌های آهنی 20 و 10 پیستونی با کالیپرهای قرمز است، اگرچه علامت تجاری Porsche E-Hybrid Acid Green همچنان موجود است.

هر دو 4 و 4S در حال حاضر در بریتانیا به فروش می رسند و به ترتیب 90300 پوند و 102100 پوند قیمت دارند. به عنوان مرجع، پانامرا 4 353 اسب بخاری (بدون کمک الکتریکی) 82500 پوند است و توربو E-هیبرید 680 اسب بخاری با قیمت 141400 پوند بالاتر از محدوده فعلی است. و اگر همه اینها شاید برای پانامرای پلاگین کمی به نظر می رسد، اما ایده را دوست دارید، این را بررسی کنید: یک توربو E-Hybrid 670 اسب بخاری که از سال 2019 به سختی از حرکت بازمانده است، و با 100000 پوند تخفیف به عنوان قیمت جدید آن…

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48215

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با