شارژر جدید دوج: این چیزی است که ما می دانیم – در لیست خواسته های شما چیست؟

New Dodge Charger: Here’s What We Know – What’s On Your Wishlist?

برای راه اندازی اولین شارژر الکتریکی با پرونده اسکوپ ما آماده شوید، سپس به ما بگویید که امیدوارید دوج چه رازهایی را فاش کند.

                                        https://www.carscoops.com/author/chris-chilton-cc/                                    
  شارژر جدید دوج: این چیزی است که ما می دانیم – در لیست خواسته های شما چیست؟

توسط کریس چیلتون

2 مارس 2024 ساعت 14:39

  شارژر جدید دوج: این چیزی است که ما می دانیم – در لیست خواسته های شما چیست؟

مورد انتظارترین خودروی پرفورمنس سال کدام است؟ دوج چارجر 2025 ادعای خوبی برای این عنوان دارد و در تاریخ 5 مارس، ما با پیش بینی ها تمام می کنیم. این زمانی است که دوج تمام جزئیات مربوط به ماشین عضلانی الکتریکی جدید رادیکال خود را اعلام کرد.

اما برخی از این جزئیات قبلاً به اشتراک گذاشته شده اند و به بیرون درز کرده اند، بنابراین در اینجا چیزی است که ما در مورد آنچه در حال حاضر برای طرفداران دوج در نظر گرفته شده است، اکنون که Challenger و Charger V8s از بین رفته اند، می دانیم. نگاهی به اینتل بیندازید و سپس به ما بگویید که انتظار دارید در زمان اعلام مشخصات کامل چه چیزی را ببینید.

طراحی: مفهوم Charger Daytona SRT را تکرار می کند

کانسپت Charger Daytona SRT چیزی بیش از یک خودروی فانتزی برای نمایشگاه خودرو بود. برخی از زرق و برق‌ها، چرخ‌های بزرگ، آینه‌های کوچک و صندلی‌های سطلی فانتزی عقب را از بین ببرید و تقریباً به خودرویی نگاه می‌کنید که در نیمه دوم سال 2024 به فروش می‌رسد، چه برای مدل 2024 یا 2025.

برای ادامه، تبلیغات را اسکرول کنید

مطالب مرتبط: جدید Dodge Charger Teased، در اینجا نحوه تماشای اولین نمایش در 5 مارس آمده است

اعتبار: آنتونی کارتر از طریق فیس بوک

ما این را می دانیم زیرا عکس هایی از آزمایش نمونه های اولیه دو در تأیید می کند که بدنه کاملاً یکسان است، درست تا پل هوایی روی دماغه بالای جلوپنجره باریک. عکس‌های جاسوسی همچنین ثابت می‌کنند که خودروی خیابانی مانند کانسپت و بر خلاف دو خودروی قبلی Charger و Challenger دارای یک لیفت‌بک خواهد بود.

شاسی: پلت فرم جدید STLA برای انعطاف پذیری سوخت

  شارژر جدید دوج: این چیزی است که ما می دانیم – در لیست خواسته های شما چیست؟

در زیر پوست، ما انتظار داریم که پلتفرم بزرگ Stellantis STLA را ببینیم که توانایی مدیریت هر دو برنامه EV و ICE را دارد. ما می دانیم که این پلت فرم در تئوری می تواند تا 500 مایل (805 کیلومتر) مایل برد داشته باشد، اما ما شک داریم که چارجر بسیار بلند باشد – به خصوص اگر آن طور که شارژرها تمایل دارند رانده شود.

الکتریکی: آلایندگی صفر اما موسیقی متن V8

این کانسپت به یک پیشرانه 800 ولتی سه موتوره Banshee EV مجهز شده بود که تعداد اسب‌های نامشخص آن را می‌توان نزدیک به چهار رقم فرض کرد، اما هر شارژر الکتریکی آنقدر عضلانی نخواهد بود، اگرچه انتظار می‌رود همه آنها دارای دو موتور باشند. و با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شود.

دوج قبلاً تأیید کرده است که دو نسخه 400 ولتی چارجر در خط تولید 2025 340 و 440 نامیده می شوند که این اعداد به قدرت بر حسب کیلووات (به ترتیب 456 اسب بخار / 462 اسب بخار و 590 اسب بخار / 598 اسب بخار) و نام آنها اشاره دارد. یک کلاه به چند موتور V8 معروف از گذشته شارژر می بندد.

و همانطور که در GIF زیر نشان داده شده است، هر دو مدل 340 و 440 دارای گزینه دو ارتقاء قدرت اتصال مستقیم Dodge eStage هستند که موتور ملایم تر را به 370 کیلووات (496 اسب بخار/503 اسب بخار) یا 400 کیلووات (536 اسب بخار/544 اسب بخار) می رساند. 440 تا 470 کیلووات (630 اسب بخار/639 اسب بخار) یا 500 کیلووات (671 اسب بخار/680 اسب بخار).



کوپه جدید به لطف سیستم اگزوز Fratzonic Chambered دوج که صدا را از طریق آمپلی فایر در دم شارژر عبور می دهد، حتی می تواند کمی شبیه یک V8 قدیمی باشد. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد: Stellantis ثبت اختراعی را در سال گذشته برای تقویت سیستم لرزش فعال (AVE) به ثبت رساند که هدف آن تکرار برخی از احساسات فیزیکی خودروهای احتراقی است. مهندسان رولزرویس و لکسوس باید در کمال ناباوری سر خود را تکان دهند.

ICE: احتمال قوی وجود دارد، اما نه یک V8

برای ادامه، تبلیغات را اسکرول کنید

  شارژر جدید دوج: این چیزی است که ما می دانیم – در لیست خواسته های شما چیست؟

قبلاً به توانایی پلتفرم STLA برای کنترل پیشرانه‌های احتراقی یا هیبریدی و همچنین موتورهای کاملاً الکتریکی اشاره کرده‌ایم. و حتی اگر روسای دوج در گذشته بارها آن را به شدت تکذیب کردند، یک تصویر لو رفته از بدنه برهنه چارجر که یک تونل انتقال عظیم را نشان می دهد، اما تایید می کند که گزینه های ICE نیز در منو وجود خواهد داشت.

ما نباید از این تعجب کنیم: برای دوج که کاملاً طرفداران ماشین عضلانی موجود خود را کنار بگذارد، خودکشی فروش است، و ارائه یک موتور احتراقی به آن اجازه می‌دهد تا با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به زمانی که شارژر را فقط به عنوان عرضه می‌کرد، وارد بازار شود. یک EV

متأسفانه، این بدان معنا نیست که V8 دوباره افزایش خواهد یافت. در عوض، چارجر احتمالاً نسخه‌هایی از Hurricane Inline شش را دریافت خواهد کرد که بر روی سایر وسایل نقلیه بزرگ Stellantis مانند Jeep Wagoneer نصب می‌شود. ما نمی دانیم که آیا دوج موتورها را متناسب با کوپه تغییر می دهد یا خیر، اما Hurricane در دیگر خودروهای Stellantis با قدرت 400 اسب بخار (406 اسب بخار) در خروجی استاندارد و 500 اسب بخار (507 اسب بخار) در لحن خروجی بالا ارائه می شود.

در حالی که این ارقام باعث می‌شوند که این شش خودرو با موتورهای V8 قدیمی دوج که 375 اسب‌بخار قدرت دارند و در پیکربندی 6.2 لیتری 485 اسب‌بخار (492 اسب‌بخار قدرت) و 492 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند، همخوانی خوبی برای V8های قدیمی دوج باشد. نسخه 700+ اسب بخاری (710 اسب بخار) Hellcat سوپرشارژر شده است، بنابراین امیدواریم چیزهای بیشتری در راه باشد.

انعطاف پذیری: بدنه های دو و چهار در به احتمال زیاد

  شارژر جدید دوج: این چیزی است که ما می دانیم – در لیست خواسته های شما چیست؟

شارژر جدید به طور موثر جایگزین چارجر چهار در قدیمی و خواهر چلنجر دو در می شود، اما تا کنون دوج چارجر جدید را تنها به عنوان یک کوپه دو در نشان داده (و تایید کرده است). این ممکن است با میراث دهه 1960 چارجر همخوانی داشته باشد، اما بازار خودروهای دو در این روزها نسبتاً کوچک است – حتی گلف GTI فقط با چهار در در دسترس است و بسیاری از دارندگان چارجر موجود در صورت فروخته شدن مدل جدید به تعویق خواهند افتاد. به عنوان یک کوپه سنتی ما در گذشته پیشنهاد کرده‌ایم که دوج احتمالاً در برخی مواقع یک سدان چهار در را به خط تولید چارجر اضافه می‌کند، اگرچه تاکنون هیچ تصویر جاسوسی یا تاییدی از دوج برای تأیید این ادعا وجود ندارد.

داخلی: برای سرنخ به مفهوم SRT نگاه کنید

آنچه را که قبلاً در مورد مفهوم SRT گفتیم که چیزی بیش از یک اتومبیل نمایشگاهی اتومبیل دود و آینه بود را به خاطر دارید؟ در مورد طراحی داخلیش هم همینطور. به نظر می رسید که تولید آن بسیار آماده به نظر می رسید که فقط برای یک بار تولید شده باشد. بنابراین در حالی که انتظار نداریم فضای داخلی چهار سطلی این کانسپت به خیابان راه پیدا کند، انتظار داریم صندلی‌های عقب تاشو، شیفتر دستگیره تپانچه (موتیف دیگر شارژر چند دهه قدیمی) و یک جفت صفحه نمایش را ببینیم. برای وظایف سنج و دیگری برای سرگرمی اطلاعاتی که سیستم Uconnect Dodge را اجرا می کند.

مطالب مرتبط: Stellantis سیستم ارتعاشی را برای تقلید از موتورهای احتراقی در خودروهای الکتریکی ثبت اختراع می کند

و اگر کنسول خودروی تولیدی شبیه به کنسول مفهومی باشد، کلیدهای سخت زیادی برای راضی نگه داشتن عاشقان دکمه‌ها خواهد داشت. اما آیا کلاه برگردان به سبک خلبان جنگنده برای سوئیچ احتراق باعث بریدگی خواهد شد؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.

وقتی دوج چارجر را به طور کامل در 5 مارس معرفی کرد، به چه امیدی دارید؟ آیا می خواهید یک گزینه چهار در، یک مدل EV مقرون به صرفه، یک موتور ICE که با Hellcat قدیمی همخوانی دارد ببینید یا فقط به یک معجزه و بازگشت V8 امیدوار هستید؟ نظر خود را در زیر بگذارید و به ما اطلاع دهید.

منبع: https://www.carscoops.com/2024/03/2025-dodge-charger-heres-what-we-know-whats-on-your-wishlist/