علامت های تجاری لامبورگینی Huracán STJ، اشاره به آخرین هورای برای V10

علامت های تجاری لامبورگینی Huracán STJ، اشاره به آخرین هورای برای V10

لامبورگینی هوراکان ممکن است قبل از پایان تولید، یک نسخه دیگر نیز دریافت کند. پرونده های اخیر علامت تجاری در اروپا کشف شده توسط CarBuzz.com فاش کنید که این شرکت نام “Huracan STJ” را رزرو کرده است. این پرونده ها همچنین لوگویی را نشان می دهد که می تواند نشان دهنده این نوع جدید هوراکان باشد که قبلا ناشناخته بود.

این شرکت در ماه مه 2023 اعلام کرد که هوراکان به فروش رسیده است و تولید باقیمانده در سال 2024 به پایان می رسد. بنابراین اگر STJ واقعی است، انتظار تعداد زیادی از خودروها را نداشته باشید. و اگر یکی می خواهید، دیگر دیر شده است.

اگر مجبور بودیم حدس بزنیم، نسخه جدید احتمالاً نسخه آماده یا فقط آهنگ از Huracán STO سخت‌کوه است. طراحی لوگوی STJ در پتنت شبیه به نشان SVJ است که برای پراکنده ترین نوع آونتادور استفاده می شود.

هوراکان STJ می تواند بین STO و ماشین مسابقه ای گرمتر GT3 قرار بگیرد و عملکردی فقط در پیست را در بسته ای راحت تر و کامل تر ارائه دهد. STO دارای یک V10 تنفس طبیعی 630 اسب بخاری است که می تواند این ابرخودرو را در 3.0 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برساند. ما پیش‌بینی می‌کنیم که STJ احتمالاً به آن تنظیمات پیشرانه پایبند خواهد بود.

STJ احتمالاً آخرین نمونه از نوع خود خواهد بود. لامبورگینی یک دهه پیش هوراکان را روانه بازار کرد و این برند ایتالیایی در حال آماده سازی جایگزین آن برای اولین بار در سال 2024 است. جانشین هوراکان تقریباً مطمئناً دارای یک موتور کوچکتر، به احتمال زیاد یک V8 توربوشارژ دوقلو و فناوری هیبریدی پلاگین خواهد بود.

منبع: https://www.motor1.com/news/710353/lamborghini-huracan-stj-trademark/