یک روز دیگر، یک خودروی اسپورت قدرتمند دیگر که در یک فیلم در حال شخم زدن به جمعیت تماشاگران در یک رویداد اتومبیلرانی در جایی در ایالات متحده بود، این بار یک فورد موستانگ نبود، بلکه یک خودروی پرفورمنس بومی دیگر بود: یک C7 شورلت کوروت استینگری که سیاه شده بود. قابل تبدیل

در حالی که ویدئو فقط مختصر است، به نظر می‌رسد که راننده Vette تمام تلاش خود را می‌کند تا جلوی جمعیت یک فرسودگی شغلی ایجاد کند، اما به نظر می‌رسد که آنها نمی‌دانند دارند چه می‌کنند. برای شروع، ممکن است متوجه شوید که وقتی راننده شروع به چرخش چرخ‌های عقب می‌کند، چرخ‌های جلو به سمت راست می‌چرخند.

بخوانید: راننده نوجوان با سرعت 155 مایل در ساعت در کوروت C8 جدید، پلیس سابق را با موتورسیکلت کشت

پس از اینکه خودرو شروع به از دست دادن کشش روی قطعه شنی آسفالت کرد، قسمت عقب به سرعت از بین می رود و راننده نمی تواند آن را اصلاح کند. سپس خودروی اسپورت با چندین تماشاگر در این رویداد برخورد می کند و حداقل دو نفر از آنها را به زمین می زند. برای بدتر شدن اوضاع برای راننده کوروت، آنها همچنین با یک دوج دورانگوی سفید رنگ که در کنار خیابان پارک شده بود، برخورد می کنند.

سوت علامت تجاری یک سوپرشارژر باعث می شود فکر کنیم این کوروت تقویت شده است و اگر اینطور باشد، احتمالاً قدرتی جدی ایجاد می کند. با این حال، این قدرت مقصر تصادف نیست، بلکه فقدان مهارت راننده است (البته به تصمیم احمقانه برای انجام چنین مانور نزدیک به مردم اشاره نکنیم). از طرف دیگر، خودرو ممکن است یک مشکل مکانیکی یا الکترونیکی عجیب را تجربه کرده باشد که باعث تصادف شده است، اما ما این احتمال را نمی دانیم.

دلیلی وجود دارد که ماشین‌ها سیستم‌های کنترل کشش دارند و اگر یک راننده باتجربه نباشید، نباید آنها را خاموش کنید. مطمئناً، اکثر رانندگان می‌توانند در یک هاچ‌بک دیفرانسیل جلو کم‌مصرف با آن کنار بیایند، اما اگر یک خودروی اسپورت دیفرانسیل عقب قدرتمند دارید، ایده خوبی است که آن‌ها را کنار بگذارید.