اسکیپ ویژن مجموعه اتاق فرار اصفهان | allescape

معمولاً ۷ تا ۱۲ معما در یک بازی اسکیپ روم عادلانه به نظر می رسد. مهم ترین مساله در این زمینه این است که علاقه مندان به این بازی و جامعه هدف در اسکیپ روم ها، جوانان هستند. مجموعه مایندر اسکیپ میدان رسالت یکی از خاص‌ترین اتاق‌های فرار در شرق تهران است. این اتاق فرار در ژانر ترسناک طراحی شده و برای اینکه در آن شرکت کنید باید حسابی دل و جرئت داشته باشید!

اتاق فرار قتل مرموز (ژانر معمایی- هیجانی)

اسکیپ ویژن مجموعه اتاق فرار اصفهان | allescape

به این وسیله می‌توانید نمونه‌های اتاق فرار را به صورت تصویری مشاهده کنید. اسکیپ روم یا اتاق فرار، یک تفریح گروهی سرشار از ماجراجویی است که به ژانر‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شود. این بازی از گروه های ۴تا ۱۰ نفره تشکیل می‌شود، پس برای لذت بردن کامل در مسیر اسکیپ روم، باید هم‌ تیمی‌های خوبی را انتخاب کنید. اگر به سفر به مناطق عجیب دنیا، زندگی در جنگل یا داستان‌های اسطوره‌ای علاقه دارید حتما یکی از انواع اتاق فرار تهران با ژانر ماجراجویانه را امتحان کنید.

اتاق فرار گیزموندو

هماهنگی بین بازی و بازیکنان به آن‌ها کمک می‌کند تا در طول بازی از وظایف خود غافل نشوند و در راستای اهداف بازی قدم بردارند. اما در هنگام طراحی معما تلاش کنید که معما خلق کنید و نه هر چیز مشابه ای که بتوان از آن برداشت های متفاوت داشت، طرح معما در واقع یعنی نگاه واحد به یک چالش که با استفاده از سرنخ‌هایی که بازی می‌توان به پاسخ رسید. ابتدا بهتر است به دنبال یک محیط برای بازی خود باشید، متراژ، دسترسی و نوع ملک بسیار در این راستا به شما کمک می‌کند.

  • از اهداف این بسته ها می توان برای افزایش کار تیمی، ارزیابی سطح سواد و توانایی کارکنان و حتی استخدام نیروی انسانی برای شرکت ها استفاده کرد.
  • یکی از مهم ترین پلتفرم های سخت افزاری/ نرم افزاری، آردوینو است.
  • طراحان این بازی ها باید تجربه بالایی در زمینه حضور در اسکیپ روم های مختلف داخلی و خارجی را داشته باشند و با عکس العمل های مختلف بازیکنان در شرایط متفاوت بازی آشنا باشند.
  • افتتاح یک اتاق فرار تصمیم تجاری خوبی هست، اما زمانی به منصه ظهور می‌رسد که مکانی برای اجرای آن انتخاب کنید.
  • یک بازی اتاق فرار با ژانر دراماتیک نیز نمونه‌ای از یک فیلم‌نامه تمام‌‌وکمال یک فیلم یا سریال درام است.

رنگی که شما برای هر اتاق انتخاب می‌کنید، فضای اتاق شما را تعریف می‌کند. طراحان اتاق فرار، رنگ‌هایی را انتخاب می‌کنند که علاوه بر ایجاد تأثیرپذیری بیشتر سناریو، جاذبه حسی و عاطفی اتاق را بیشتر کند. تنوع رنگ در اتاق فرار از احساس خستگی برای بازیکنان جلوگیری می‌کند و بازیکن هر بار با دیدن تصاویر جدید به اهمیت احترام طراح به بازیکنان پی خواهد برد. این بخش توسط بسیاری از مجموعه‌ها نادیده گرفته می‌شود درصورتی‌که اهمیت بسیاری دارد.

برخی از تجهیزات اتاق فرار

حتما توی چالش هایی که طراحی می کنید، این سوالات رو در جدیدترین متد تیم سازی مدیران نظر بگیرید. این بردها دارای تعدای پایه به صورت ورودی و خروجی بوده که با برنامه نوسی، می توانید وضعیت ورودی و یا خروجی برای آن ها تعریف کنید. از طرفی می توانید با دستورات برنامه نویسی آردوینو، یک سناریو برای دریافت ورودی و تولید خروجی مناسب با ورودی، ایجاد کنید. به عنوان یک مثال کاربردی، می توانید به کمک برد آردوینو، صفحه کلید(کیپد) و یک قفل برقی، یک درب دیجیتال بسازید.