دیزل ژنراتور لیست قیمت ، خرید و فروش دیزل ژنراتور

برند دویتس آلمانی با داشتن بیش از one hundred fifty سال سابقه، دستگاه‌های باکیفیتی را طراحی و تولید می‌کند که از کیفیت و البته قیمت بالایی برخوردار هستند. برای صرفه جویی در هزینه و انتخاب بهتر لازم است نکاتی را هنگام انتخاب و خرید ژنراتور لحاظ کنید. در صورت چشم پوشی از این نکات، ممکن است ژنراتوری که انتخاب می‌کنید، متناسب با نیاز شما نباشد و یا در آینده مجبور به تعویض یا استرداد ژنراتور خریداری شده شوید. باک سوخت ژنراتورها که منبع ذخیره سوخت است در بدنه ی شاسی ساخته می شود و گاهی نیز جدا از بدنه و به صورت یک مخزن جداگانه قرار می گیرند که به آنها مخزن سوخت روزانه می گویند.

ما پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید تمام جرئیات را یادداشت کنید و بعد از استعلام قیمت حتما گزینه های انتخابی را رویت کنید. از فروشنده تقاضای پیش فاکتور با جزئیات کامل را داشته باشید و به مواردی که در این مقاله به آنها اشاره شد دقت فرمائید. به طور کلی اگر شما قصد خرید ژنراتور را داشته باشید، در حالت معمول سعی می‌کنید که از چندجا قیمت آن را استعلام کنید. ما در این مقاله به ژنراتورهای صنعتی خواهیم پرداخت، که پیچیدگی های بیشتری در قیمت گذاری دارند.

در مواقعی که نیاز بود که قطعی برق احساس نشود باید تابلوی برق بصورت سنکرون پارالل ساخته شود. همچنین در مواقعی که توانی بیش از حد توان دیزل ژنراتور مورد نیاز باشد، دو یا چند عدد دیزل ژنراتور با یکدیگر سنکرون پارالل می شوند. مشخصات فنی موتور ژنراتور ها با یکدیگر بسیار متفاوت میباشد ولی تجربه نشان داده که دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا بهترین دیزل ژنراتور از هر لحاظ میباشند.

قیمت دیزل ژنراتور عوامل تاثر گذار بر قیمت آن : برند سازنده

سیستم خنک کننده و پمپ آب باید بعد از هر 600 ساعت و فیلتر هوایی پس از هر 2400 ساعت کارِ دیزل ژنراتور تمیز گردد. فضای استاندارد حداقل 3 فوت از هر سمت ژنراتور گازوئیلی است، با در نظر گرفتن جریان آزاد هوا. به طور کلی کارکردهای طولانی موجب ساییدگی و فرسایش دستگاه می‌شوند. در واقع می‌توان تنها عیب این دستگاه‌ها را دست دوم بودن و اینکه توسط فرد دیگری مورد استفاده قرار گرفته‌اند، در نظر گرفت. بنابراین لازم است تا به شرایط فعلی موتور دیزل، تاریخچه آن و محل خریداری توجه داشت.

مولد دائم (continuous)

دیزل ژنراتور لیست قیمت ، خرید و فروش دیزل ژنراتور

این مسئله هم در هنگام خرید بسیار مهم بوده و هم در زمان خدمات پس از فروش خیلی خیلی مهم است. زیراکه اگر در طول مدت استفاده اگر به مشکلی برخورد کنید قطعا شرکت فروشنده موظف هست در مقابل جنسی که فروخته مسئولیتی را گردن بگیرد و راه چاره ای برای حل این مشکل در نظر بگیرید. در نهایت بعد از انتخاب توان و برند نوبت به رسیدن انتخاب فروشگاه و فروشنده منصف و با تجربه در خرید درست میباشد.

این دو تابلو برق به صورت اتوماتیک کار میکنند و بعد اینکه برق شهری قطع میشود به صورت اتوماتیک برق را وارد مدار میکند و بعد از وصل شدن برق دوباره به صورت اتوماتیک قطع میشود. همانطوری که در قسمت بالا گفته شد انتخاب توان در موتور و همینطور ژنراتور باید خیلی خیلی دقیق انتخاب شوند، زیرا توان مکانیکی که از یک دیزل بیرون می آید ، تعیین کننده توان خروجی الکتریکی ژنراتور ما باشد . یا در مدل های اروپایی مثل شرکت دیزل ولوو که از توان85 کاوا تا توان 730 کاوا تولید دارد و اگر توان پایین و زیر eighty five کاوا بخواهید نمیتواند از این برند انتخابی داشته باشید.

دیزل ژنراتور دویتس

با توجه به اینکه ژنراتور ها با سرعت حداکثر 1800 دور کار کرده و با آب خنک می شوند، سطح استاندارد بالاتری نسبت به ژنراتور هایی دارند که با 3600 دور کار می کنند و با هوا خنک می شوند. در واقع اگر روزانه 4 ساعت به منظور ورزش دادن از این دستگاه استفاده کنید حدود 14 سال طول می کشد تا نیاز به سرویس اولیه و اساسی آن که حدودا ساعت است پیدا شود. ساعت سرویس های دوره ای روغن و فیلتر های یک دیزل ژنراتور بین 150 تا 300 ساعت است که البته می بایست فشاری که به آن وارد می شود را مدیریت نمود. ساعت کار سرویس کلی و اساسی یک ژنراتور گازوئیلی چنانچه در بهترین حالت استاندارد از آن استفاده شود حدود ساعت بیان شده است، ولی باید دانست که همه این ها تقریبی بوده و ساعت مشخصی برای آن معین نشده است.

همچون برند کامینز در زمینه دیزل، ژنراتور های استمفورد نیز دارای کارخانه هایی در هند و چین میباشد. قیمت ژنراتور های تولید این دو کارخانه علیرغم تحت لیسانس بودن تولیدات آنها، از قیمت ژنراتور های استمفورد انگلستان پایین قیما موتور دیزل تر است. سایر مدلهای چینی کپی برداری شده از ژنراتور های استمفورد همچون “استمفورد پاور و …” موضوع بحث ما در این بخش نیست. شرکت رادوکو با سالها تجربه خود می تواند جهت مشاوره و تعین میزان نیاز شما برای تهیه برق به راهنمایی شما و تامین نیازتان بپردازد و خرسندی ما از این جهت است که می توانیم با ارائه بسیاری از برندها نیاز شما را بسته به بودجه شما برطرف کنیم.

  • مارا با ذکر پیشنهادات و انتقادات خود در ارائه مطالب مفید به جامعه مهندسین در زیر صفحه یاری نمایید.
  • در این فیلتر ها، سوخت پس از ورود به داخل و بالای محفظه فیلتر، وارد آن شده و از سوراخ و منافذ ریز روی کاغذ عبور می کند.
  • – دیزل ژنراتور وسیله ای جهت تولید برق سه فاز اضطراری یا نیروگاهی می باشد.
  • استفاده از ورق‌های فلزی ضخیم و رنگ پودری الکترواستاتیک از مزایای مونتاژ ژنراتورهای دیزلی در بخش‌های فنی واحد تولید مجموعه “آبیارن پویان آذر” است.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر طریقه سنکرون پارالل سازی دیزل ژنراتور در بخش آموزش را مطالعه کنید.