روتر سیسکو 1841 قیمت و خرید روتر 1841 Cisco شبکه گستران فرابورس

روتر سیسکو 1841 قیمت و خرید روتر 1841 Cisco شبکه گستران فرابورس

به طوریکه هرکس بنابر استفاده‌ی مورد نیاز خود، از کاربران خانگی گرفته تا شرکت‌های بزرگ، می‌تواند روتر مورد نیازش را تهیه و استفاده نماید. بهترین معنا برای این کلمه “یکپارچه ” است.دقیقا روتر 2901 به یک راهکار یا یک راه حل یکپارچه اشاره میکند. شما با خرید یک روتر سیسکو مدل 2901 می توانید بسیاری از نیاز های سازمان خود را بر طرف کنید. سيسکو يکی از معتبرترين توليد کنندگان روتر و سوئيچ در سطح جهان است که از محصولات آن در مراکز شبکه ای متعددی استفاده می گردد.

جالب آن‌که این روترها در بلندمدت برای سازمان‌ها صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه عملیاتی به ارمغان می‌آورند. انواع روترهای سیسکو در ادامه بررسی شده‌اند تا بتوانید با ویژگی‌های آنها آشنا شوید. تنها فرق روتر های بی‌سیم و سیمی در نوع ارتباطی است که استفاده می‌کنند. روتر سیمی تنها دارای پورت lan است، در حالی که یک روتر بی‌سیم یا wifi به یک آنتن و آداپتور بی سیم مجهز است تا امکان برقراری ارتباط بدون نیاز به کابل را فراهم کند. مروری بر روترها و دروازه های صنعتی روترهای شبکه متصل سری 2000 سیسکو.

روتر سیسکو 1841cisco 1841 Router

جدول زیر مشخصات دقیق منبع تغذیه در چند مدل از روترهای سری ۲۹۰۰ سیسکو را به شما نشان تجهیزات فیبر نوری می‌دهد. روتر به تجهیزاتی گفته میشود که وظیفه بسته بندی اطلاعات و داده ها و ارسال آنها از مبدا به مقصد را بر عهده دارند. به عبارت دیگر، برای هر یک از بسته های انتقال داده شده از شبکه مبدا به مقصد در روتر جدول مسیریابی ایجاد شده و در آن اطلاعاتی از قبیل آدرس و IP فرستنده و گیرنده و همچنین نوع داده ها ذخیره سازی میشود. شهرت شرکت سیسکو به خاطر دستگاه های روتر و سوئیچ اش می باشد و باید اعتراف کرد که در این صنعت بهترین هستند . برای این کار، روتر یک آی‌پی به دستگاه‌های متصل به شبکه می‌دهد تا در زمان دریافت و ارسال داده‌ها، آدرس مقصد خود یا مبدا را گم نکند. از این طریق، این بسته‌های ارسالی یا دریافتی، در مسیر شبکه از دست نمی‌روند و در هر صورت به مقصد می‌رسند.

  • ادمین کالا روترهای نو و دست دوم سیسکو را با قیمت مناسب عرضه میکند.
  • در حالت پیش فرض می توانید تا 36 عدد تلفن ویپ را داشته باشید و می توانید تمام کارت های ویپ سری VIC2 را به راحتی به این روتر متصل کنید.
  • تنها فرق روتر های بی‌سیم و سیمی در نوع ارتباطی است که استفاده می‌کنند.
  • در یک مقایسه کلی می توان گفت، قیمت روتر سیسکو نسبت به سایر برندها گران تر می باشد که دلیل آن پیشرفته تر بودن و همچنین کیفیت بالای محصولات آن است.

توسینسو مخفف کلمه های Total Single Solutions می باشد و یک شبکه اجتماعی تخصص محور با هدف برند سازی شخصی در حوزه آموزش می باشد. توسینسو با مکانیزمی رقابتی ، امکان تولید محتوا و دیده شدن متخصصین در هر شهر و استان بصورت مجزا را فراهم می کند. آموزش شبکه ، آموزش برنامه نویسی ، آموزش لینوکس ، آموزش هک و اساسا همه آموزش های حوزه فناوری اطلاعات در حال حاضر جزو فعالیت های اساسی این مجموعه می باشد. برنامه Power on self take a look at یا به اختصار که هنگام بالا آمدن روتر اجرا می شود و قسمتهای مختلف سخت افزاری روتر را چک می کند . سیسکو محصولات متنوعی در زمینه روتر (مسیریاب) تولید می کند که از بین آنها سری های 1800، 2800 ،3800 ، 2900 و 3900 از محبوبیت بالایی برخوردارند . استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بیت به بیت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

امکاناتى از جمله شتاب رمزگذارى سخت افزارى داخلى، اسلات هاى صوت و تصویر DSP، فایروال اختیارى، جلوگیرى از نفوذ، پردازش تماس، نامه صوتى و sixteen تا 50 پورت سوییچ LAN ماژولار را در اختیار شرکت ها قرار مى دهند. سخت افزار رمزگذارى ادغام شده در این سرى روترها براى دسترسى از راه دور امن از قابلیت IP sec و SSL VPN پشتیبانى مى کند . 2951که بالاترین مدل این سرى محسوب مى شود از نشست هاىSIP 600پشتیبانى مى کند. گزینه هاى اتصال با سیم و بى سیم نیز شامل fiber GE T1/E1, T3/E3, xDSL, plus copperهستند. علاوه بر این، سرى روترهاى ISR G2 از فناورى جدید Enhanced EtherSwitch Service Modules پشتیبانى مى کند و عملکرد عملیاتى آن با سویی چهاى Catalyst 2960و Catalyst 3650-E برابرى مى کند.

اکسس پوینت سیسکو 2802i – Aironet® 2802i Entry Point

همچنین روترها می توانند برای اتصال به اینترنت از کارت توسعه مودم آنالوگ یا کارت توسعه ADSL استفاده کنند . البته باید توجه کرد که امروزه استفاده از تکنولوژی مودم آنالوگ برای اتصال به اینترنت منسوخ شده است. البته در مدل هایی که برای شبکه های کوچک طراحی می شوند ، آرم و شماره سری بر روی وجه بالایی بدنه روتر قرار دارد و این نوع از روتر ها برای قرار گرفتن بر روی میز یا نصب بر روی دیوار طراحی شده اند. در روتر های سیسکو معمولا پورت های اتصال و دکمه خاموش و روشن در عقب بدنه قرار دارند و برای هر پورت یک جفت چراغ LED برای تعیین وضعیت پورت ها در کنار هر پورت در نظر می گیرند و به آنها “پانل وضعیت” می گویند .

بر مبنای این قابلیت‌های کاربردی، روتر مطمئن می‌شود که بسته‌های ارسالی یا دریافتی همیشه به مقصدِ درست می‌رسند و در مسیر گم نمی‌شوند. پهنای باند روتر را قبل از خرید به طور کامل بررسی کنید و با توجه به تعداد کاربران موجود در شبکه در نهایت گزینه مناسب را انتخاب کنید. یکی معروف ترین برندهای تولید کننده روتر و سوئیچ در جهان ، سیسکو می باشد . به حداقل دو کارت شبکه و یک سیستم عامل شامل ویندوز و یا لینوکس برای مدیریت پکت ها نیاز داریم . مثلا بین اینترفیس های تلفنی و مخابراتی ویا خطوط ISDN یا خطوط Leased Line را با شبکه های IP که با آن آشنایی کامل دارید متصل کنیم . در ابتدا این روتر می تواند اکثر ورودی های لاین های مخابراتی را دریافت کند.