این 800 اسب بخار دو توربو Go-Kart شعله‌های اسپیت را روی داینو تماشا کنید

این 800 اسب بخار دو توربو Go-Kart شعله‌های اسپیت را روی داینو تماشا کنید

یک کارت گرافیک کوچک با موتور ماشین چمن زنی 10 اسب بخاری بسیار سرگرم کننده است. کارت‌های مسابقه‌ای حرفه‌ای با موتورهای 250 سی‌سی حدود 50 پونی می‌سازند و می‌توانند تنها در چند ثانیه به سرعت 100 مایل در ساعت برسند. این کارت مخصوص دارای یک موتور 1340 سی سی از سوزوکی هایابوسا است که نه یک بلکه دو توربوشارژر به آن کمک می کند. این 800 اسب بخار قدرت تولید می کند که برای رسماً این هیولا بت موبلی را دیوانه خطاب می کند.

این بیلد از Snail TV در یوتیوب به ما می‌رسد، و ویدیو با شلیک شعله‌های آتش روی داینو شروع می‌شود. تا آنجا که صحنه های آغازین پیش می روند، شکست دادن آن سخت است. اما شنیدن این موضوع در زیر گاز بعداً نیز بسیار خوب است. در این بین، خلاصه ای از قطعات شکسته ناشی از جلسه را دریافت می کنیم که به طور معمولی ارائه شده است، گویی این یک بازسازی اولیه تویوتا کرولا است. ما می توانیم به آن احترام بگذاریم.

مشکل اصلی مربوط به محور کارت است. ظاهراً 800 اسب بخار در حال «تشکیل» است. با تماشای این کلیپ، مشخص می‌شود که با بالا آمدن افزایش، چیزی درست نیست. دویدن های داینو از پنج دقیقه در ویدیو شروع می شوند، اما چیزهای واقعاً ناقص در حدود هفت دقیقه می آیند. با بالا آمدن دورها، چرخ عقب همه جا را فرا می گیرد، در این مرحله همه چیز خاموش می شود. محور در حال بریدن یک کلید در توپی بود که به معنای واقعی کلمه آن را از هم جدا می کرد. بله

این قیمت برای اسب بخار زشت است. جدای از جفت توربو، موتور هایابوسا برای سوخت با اکتان بالا شماره گیری می شود و تجهیزات الکترونیکی کافی برای پرتاب یک سفینه فضایی را حمل می کند. همچنین مخازن هوا را برای کیت تعویض هوا حمل می کند و برای اینکه لاستیک های عقب به اندازه کافی برای آزمایش دینو خارج شوند، اسپیسر چرخ ها نصب شده است. آن‌ها برای مسیر مسابقه در جای خود باقی نمی‌مانند، اما ما ظاهر عریض بدنه را بررسی می‌کنیم.

با بررسی کانال یوتیوب، می بینیم که این اولین حمله آنها به کارت های قدرتمند نیست. ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا زمانی که این یکی از قطعات شکسته‌اش متوقف شود، عمل کند.

منبع: https://www.motor1.com/news/714385/800-horsepower-go-kart-dyno/