جگوار XF V6 لوکس | سوله هفته

PistonHeads

روزی روزگاری، و نه چندان دور قبل، به سختی می‌توانستید برای جگوار XJهای بزرگ یا کمتر در محوطه‌های پیشروی انگلستان حرکت کنید. تعداد زیادی از آن‌ها در آن مکان دق می‌کردند که حتی شید، یک طرفدار سرسخت، برای توجیه حضور همیشگی‌شان در SOTW برایش مشکل بود.

اما زمان آنها در حال تغییر است. پیدا کردن این اتوبوس‌های قدیمی با پول معقول سخت می‌شود، زیرا سهام مصرف‌شده در یکی از این دو دسته قرار می‌گیرد: «نازخورده و گران‌قیمت»، یا «به اندازه کافی بلند نیستند»، با تقریباً چیزی در این بین.

پس بیایید همه برای جگوار XF فریاد بزنیم که تقریباً از هیچ جا، اکنون به شدت پیشنهاد می کند تا جانشین XJ شود، به عنوان پیشنهاد مورد علاقه شید برای کسانی که به دنبال لوکس و ارزان هستند. در چند ماه گذشته، شید متوجه تعداد زیادی از XFهای زیر 2000 پوندی در PH Classifieds شده است، اما او تا به حال از ارائه هر یک از آنها خودداری کرده است، زیرا همه آنها مشکلات صدای گران قیمتی داشته اند. به نظر می رسد این یکی هیچ یک از آن ها را ندارد، یا حداقل مالک آن نیست. آخرین آزمایش MOT در ماه اکتبر، یک لاستیک جلوی فرسوده و خوردگی جزئی را در زیر فریم عقب گزارش داد. اگر در مقطعی مالک بعدی تصمیم به تعویض آن گرفت، در یافتن موارد استفاده شده قابل استفاده با قیمت هایی که از حدود 100 پوند شروع می شود، مشکلی نداشتند.

سوله ما یک “لوکس” است که یکی از XF های بدون سوپرشارژر، انتخابی با مشخصات متوسط ​​بود. البته مشخصات میانی یک Jag از دیگر سازندگان اصلی برتر بود. حتی کابین XF پایه نیز مکانی دوست‌داشتنی بود، با دنده‌های استاندارد مانند استاپ استارت، آب‌وهوای دو منطقه‌ای، صندلی‌های برقی، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، سنسورهای پارک، بلوتوث، و چیزهایی که معمولاً استفاده می‌کنید. در بیشتر خودروهای 2008 دیگر هزینه بیشتری پرداخت کنید. چرم لوکس اضافه شده و ناوبری نشسته.

اگر این XF را خریداری کردید، چه عواقبی ممکن است داشته باشد؟ البته هر خودرویی می‌تواند منفجر شود و در بهترین سنت جگوار، XF با فرصت‌هایی که در آن بخش فراهم کرد، سخاوتمند بود. برق به طور کلی و سیم کشی در صندوق عقب به طور خاص ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند. نمایشگرهای لمسی، سیستم‌های صوتی، سیستم‌های ناوبری نشسته و سیستم‌های تهویه مطبوع همگی ممکن است اعتصاب کنند. بنزین 3.0 V6 چندان مقرون به صرفه نبود (26 مایل در کیلوگرم رسمی، نوجوانان غیررسمی)، اما درپوش های پرکننده سوخت گاهی اوقات سعی می کردند با باز نکردن صورتحساب های خود را کاهش دهید. مقداری از پولی که در آنجا پس انداز کردید می تواند صرف رفع عیوب با بدنه و ترمز شود. چراغ‌های هشدار ممکن است معنی خاصی داشته باشند یا نه، شما هرگز مطمئن نبودید. چراغ EML در اینجا روشن است، اما فروشنده می گوید که درایو است. دریچه‌های تهویه کابین که به‌صورت نمایشی چرخان بودند، به هم خوردند. در پایان بیشتر در مورد آنها

در سال 2013 جگوار یک دیزل 2.2 لیتری چهار سیلندر را عرضه کرد، ایده ای که برای بسیاری از خریداران جگوار جذابیت یک ساندویچ اسپم 35 پوندی را داشت. موتور 3.0 لیتری V6 نمونه ای از اصلاحات نبود، اما 234 اسب بخار آن عملکرد هوشمندانه ای را ارائه می دهد که با سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت برجسته شده است. پشت یک XF فضای زیادی وجود نداشت و مالیات بر جاده برای یکی از آنها در سال 2024 شما را به میزان 710 پوند در سال خرج می کند. ممکن است چرم روی داشاپ خمیده شود و صدای جیر جیر و جغجغه های تصادفی شنیده شود.

اینها برخی از دلایلی هستند که ممکن است XF را نخواهید، اما در مورد دلایلی که ممکن است یک XF بخواهید چیست؟ هر کسی که بتواند پرتاب در سال 2007 و آزمایش‌های جاده‌ای بعدی در بهار 2008 را به خاطر بیاورد، می‌داند که اولین جگوار «مدرن» پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک جانشین شایسته برای XJ دارد. این خودرو که بدون زحمت عیب‌های جاده‌ای را برطرف می‌کند، فرمان را به آرامی هدایت می‌کند و تعادل عالی را به نمایش می‌گذارد، به‌عنوان بهترین خودروی راننده در کلاس خود مورد استقبال قرار گرفت – و همه از نوآوری روش راه‌اندازی XF با دریچه‌های چرخان هموار و انتخابگر دنده بالابر لذت بردند.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، خانم پست عاشق یک دستگیره در حال بالا رفتن در نوک انگشتانش است و از شید درخواست کرده است که مبلغی را واریز کند. او هنوز کاملاً به آنجا نرسیده است زیرا می داند که یک جگوار زخمی می تواند جانوری مرگبار مالی باشد. در آنجا نیز او تمایلی به رویارویی با یک پشمالوی خشمگین ندارد، بنابراین او کمی متضاد است.

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48457