سوبارو WRX جدید ثابت می کند که شایسته این نام است

سوبارو WRX جدید ثابت می کند که شایسته این نام است

بسیاری از علاقه مندان معتقدند سوبارو WRX نرم شده است. جدیدترین نسخه کمتر شبیه یک خودروی پرفورمنس است و بیشتر شبیه یک سدان معمولی ایمپرزا با توربو متصل است. قطع STI فقط این احساسات را تشدید می کند. اما WRX هنوز هم می تواند در صحنه رالی خود را حفظ کند. این ویدیو گواه است

مدرسه رالی تیم اونیل در نیوهمپشایر یک WRX جدید را به دست آورد تا ببیند آیا میراث آن هنوز هم صادق است یا خیر. خوشبختانه سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد این خودرو دقیقاً به همان خوبی که انتظار می‌رفت عمل می‌کند و مربی و میزبان وایات ناکس آن را “بسیار عالی” نامیده است.

ناکس همچنین می گوید که WRX 272 اسب بخاری کمی سریعتر از آن چیزی است که او انتظارش را داشت، به خصوص اینکه در گذشته از STI های قدرتمندتری استفاده کرده بود. او هندلینگ روی شن را مدیون توزیع نیروی کاملاً مکانیکی سوبارو می‌داند و می‌گوید که به خوبی در خارج از جعبه تنظیم شده است.

در حالی که ما گمان نمی‌کنیم که بسیاری از دارندگان WRX خودروی خود را در هوا حمل کنند، ناکس می‌گوید که خودرو «واقعاً خوب» می‌پرد و می‌گوید که در سطح هوا پرواز می‌کند، به این معنی که دماغه اول هنگام فرود در زمین فرو نمی‌رود. درست مثل هر ماشین رالی خوب.

جای تعجب نیست که WRX هر رقیب دیگری را در جدول امتیازات دوره تابستانی مرحله زمان‌بندی‌شده در تیم اونیل شکست می‌دهد، و زمان را دو ثانیه سریع‌تر از سریع‌ترین وسیله نقلیه بعدی، CanAm Maverick در کنار هم می‌گذارد. اثبات این که حتی با وجود STI از بین رفته، WRX همچنان پادشاه خودروهای رالی قانونی خیابانی است… تا زمانی که تیم اونیل GR کرولا را در شرایط مشابه آزمایش کند.

منبع: https://www.motor1.com/news/718440/2024-subaru-wrx-rally-stage-test/