نیسان 4 مدل برقی جدید را برای بازار چین پیش‌نمایش می‌کند

Nissan Previews 4 New Electrified Models For The Chinese Market

نیسان سدان های Epoch و Evo را در کنار شاسی بلندهای Epic و Era که با همکاری دانگ فنگ ساخته شده اند را به نمایش گذاشت.

  نیسان 4 مدل برقی جدید را برای بازار چین پیش‌نمایش می‌کند

  • نیسان تا سال 2026 پنج مدل برقی جدید را در چین عرضه خواهد کرد که چهار مورد از آنها توسط کانسپت در نمایشگاه خودرو پکن 2024 نمایش داده شد.
  • سدان Epoch و Epic SUV دارای پیشرانه‌های کاملاً الکتریکی هستند، در حالی که سدان Evo و Era SUV هیبریدی‌های پلاگین هستند.
  • مدل های تولیدی به صورت محلی توسط دانگ فنگ تولید خواهند شد که دارای فضای داخلی با تکنولوژی بالا و دستیارهای مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.

نیسان به عنوان بخشی از سرمایه گذاری مشترک خود با دانگ فنگ، با چهار خودروی مفهومی جدید به نمایشگاه خودروی پکن 2024 حمله کرد که تعداد مساوی از خودروهای تولیدی را برای بازار چین مشاهده کردند. سدان Epoch و Epic SUV دارای پیشرانه‌های کاملاً الکتریکی هستند، در حالی که سدان Evo و Era SUV هیبریدی‌های پلاگین هستند.

این خودروساز همچنین تایید کرد که تا سال 2026 پنج مدل جدید با برند نیسان NEV (EV + PHEV) را در چین معرفی خواهد کرد که یکی بیشتر از آنچه قبلاً اعلام شده بود است. گسترش محدوده بخشی از طرح تجاری “The Arc” است که یک ماه پیش شرح داده شد.

بیشتر: نیسان تا سال 2026 30 مدل جدید شامل 14 خودروی گازی و 16 خودروی برقی عرضه می کند

این خودرو که با کانسپت نیسان عصر شروع می شود، یک سدان کاملاً الکتریکی است که برای «گردشگران شهری و برون شهری» طراحی شده است. این مدل شبیه یک رقیب تسلا مدل 3 به نظر می رسد که دارای بدنه ای براق با سطح مینیمالیستی و چراغ های جلو اسپلیت LED مدرن است. Epoch مملو از فناوری هوش مصنوعی است که دارای یک دستیار مجازی است که احساسات را تشخیص می دهد.

نیسان اپیک کانسپت یک SUV تمام الکتریکی است که «زوج‌های ماجراجوی شهری که در آخر هفته‌ها به گشت و گذار می‌پردازند» را هدف قرار می‌دهد. خودروی برقی به اندازه قشقایی رانندگی خودران را برای شهر و بزرگراه ارائه می دهد. همچنین می تواند به عنوان یک منبع تغذیه متحرک عمل کند و برای کمپینگ مناسب است. فضای داخلی دارای صفحه نمایش سه گانه، پخش کننده عطر و صندلی های راحت با بالشتک برای سرنشینان عقب است.

کانسپت نیسان عصر

نیسان اپیک کانسپت

دومین سدان این گروه نیسان اوو کانسپت است، اگرچه هیچ ارتباطی با میتسوبیشی مشتق شده از رالی از همان اتحاد ندارد. این پیشرانه هیبریدی پلاگین دارد و برای «فرارهای آخر هفته» با خانواده در نظر گرفته شده است. این طراحی تهاجمی‌تر است و دارای بینی بسیار حجاری شده، شانه‌های برجسته و چراغ‌های عقب با ظاهری جذاب است.

همچنین می‌توانیم فضای داخلی مینیمالیستی را با نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی ایستاده به سبک تسلا، کنسول مرکزی با نصب بالا، و سطوح زیبای اطراف کابین ببینیم. نیسان از ویژگی های ADAS و ایمنی کانسپت Evo در کنار دستیار شخصی مجازی تقویت شده با هوش مصنوعی یاد کرد.

بیشتر: تویوتا bZ3C و bZ3X برای پیوستن به بازار شلوغ خودروهای برقی چین

در نهایت، نیسان Era Concept یک SUV هیبریدی پلاگین برای «تجار جوانی است که با خودروی خود به عنوان خانه دوم رفتار می‌کنند». نمایه، دم و طراحی داخلی ظاهراً تا حد زیادی با Epic Concept از بالا به اشتراک گذاشته شده است، اما Era Concept از چهره ای بازطراحی شده استفاده می کند که آن را ناهموارتر نشان می دهد. پیشرانه PHEV با سیستم چهار چرخ متحرک نیسان e-4ORCE و سیستم تعلیق بادی فعال برای سواری راحت ترکیب شده است.

نیسان اوو کانسپت

مفهوم عصر نیسان

هر چهار کانسپت تا سال 2026 به تولید خواهند رسید، در کنار یک مدل اضافی NEV (خودروی انرژی جدید) که هنوز توضیح داده نشده است. نیسان جزئیاتی در مورد زیربنای کانسپت‌ها که احتمالاً ارتباط نزدیکی با هم دارند ارائه نکرده است. دانگ فنگ مسئولیت تولید در کارخانه های محلی خود را بر عهده خواهد داشت و شعار جدید نیسان برای منطقه را تأیید می کند: “در چین، برای چین”.

به عنوان بخشی از افزایش رقابت پذیری خود در بازار چین، نیسان کمپین جدیدی را با نام «Excitement by Ni» راه اندازی خواهد کرد. علاوه بر این، این خودروساز با «شرکت‌های پیشرو» برای توسعه سیستم‌ها و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی همکاری خواهد کرد.

به عنوان بخشی از طرح تجاری “The Arc”، هدف نیسان فروش 200000 خودروی بیشتر در سال در چین تا سال 2026 است که به افزایش فروش جهانی سالانه 1 میلیون دستگاه کمک می کند.

  نیسان 4 مدل برقی جدید را برای بازار چین پیش‌نمایش می‌کند

منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/nissan-previews-4-new-electrified-models-for-the-chinese-market/