بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

رزولوشن صفحه نمایش نیز FHD است و صدای لپ تاپ از دو اسپیکر با کیفیت B&O به گوش می‌رسند. شرکت اچ پی نیز برای نور پس زمینه رنگ سبز را انتخاب کرده تا Pavilion Gaming 15-EC1046NR از نظر ظاهری منحصر به فرد باشد. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ TUF Gaming F15 FX506LH-US53 می‌توان به صفحه نمایش FHD با رفرش ریت 60 هرتزی اشاره کرد. ناگفته نماند که لپ تاپ دارای 512 گیگابایت حافظه SSD است و تنوع بالایی از پورت‌ها را در اختیار کاربر می‌گذارد. بنابراین علیرغم آنچه ظاهر لپ‌تاپ ممکن است نشان دهد، به بازی‌هایی که در سال 2014 عرضه شدند محدود نخواهید شد.

  • به دلیل داشتن دو صفحه‌نمایش، این لپ‌تاپ گزینه چندان مناسبی برای تایپ نیست.
  • کارت گرافیک RTX 3060 لپ تاپ ROG Zephyrus GA401QM-K2314 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی جدیدترین بازی‌ها را با رزولوشن QHD اجرا می‌کند.
  • امیدوارم از مقاله راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ راضی بوده باشید و اون رو با دوستاتون به اشتراک بزارید.
  • لپ‌تاپ‌هایی که برای گیمینگ استفاده می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که از تمام ویژگی‌های بازی بهره‌مند شده و بهترین بازی خود را ارائه دهید.
  • البته باید بگوییم که قدرت این پردازنده‌های گرافیکی دقیقا با مدل دسکتاپ آن‌ها برابر نمی‌کند و در برخی موارد مشاهده می‌کنیم که شرکت Nvidia محصولات خودش را برای لپ‌تاپ به Max-Q تغییر نام می‌دهد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

همچنین این لپ تاپ 16 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز دارد که به بالا رفتن سرعت پردازش‌ها کمک می‌کند. 1 ترابایت حافظه HDD و 512 گیگابایت حافظه SSD نیز به صورت هیبریدی در لپ تاپ قرار گرفته تا برای نگهداری اطلاعات نیز مشکل چندانی نداشته باشید. لپ تاپ ROG Strix G15 G512LW-BB دارای یک پردازنده اینتل نسل دهم Core i7 با 8 هسته پردازشی است که فرکانس کاری شگفت انگیز حداکثر 5 گیگاهرتزی دارد. رم 32 گیگابایتی DDR4 لپ تاپ نیز سرعت انجام پردازش‌های پردازنده را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. همچنین در این لپ تاپ نیازی نیست که نگران حافظه ذخیره‌سازی باشید؛ زیرا 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD در اختیار خواهید داشت. در این لپ تاپ از یک پردازنده Intel Core i H استفاده شده که با sixteen گیگابایت رم DDR4 مشغول به اجرای دستورات می‌شود.

پورت‌های این دستگاه شامل three تا USB، یک عدد HDMI، 1 عدد Display Port و یک جک three.5 میلی متری می‌باشد. باتری لپ تاپ GP76 Leopard 11UG 65 وات ساعتی و شارژدهی بالایی ارائه می‌دهد. وزن این لپ تاپ برای حمل و نقل زیاد مناسب نیست و حدود 2.9 کیلوگرم می‌باشد. اما برای یک لپ تاپ گیمینگ حرفه ای با سخت افزار قوی این وزن منطقی به نظر می‌رسد. لپ تاپ GP76 Leopard یکی از گیمینگ‌های قدرتمند شرکت تایوانی MSI است که به جدیدترین نسل گرافیک‌های انویدیا RTX 3070 مجهز است.

همچنان طراحی نگاه هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند و این مدل متاسفانه کمی گران است. باتری در نظر گرفته شده برای این مدل ظرفیتی برابر ninety وات ساعت دارد که با یک بار دریافت شارژ با توجه به بهره‌مندی ازاین پردازنده قدرتمند توانسته برای 3 ساعت و forty four دقیقه دوام آورد. نمی‌توان گفت خیلی قدرتمند است اما باز هم رضایت کاربران را به دنبال دارد و توانسته نظرات مثبتی را متوجه خود سازد. علاوه بر این متاسفانه طراحی خیلی محبوب نیست و کابل شارژ اندکی کوتاه است که به نظر می‌رسد قابل چشم پوشی می‌باشد. لپ تاپ Legion 7 عضوی از سری‌های بالا رده و گیمینگ شرکت لنوو است و در حال حاضر به عنوان یکی از قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های سری Legion این شرکت محسوب می‌شود که در سال 2020 رونمایی شده است.

بهترین راه و روش های افزایش فالوور اینستاگرام به شکل واقعی و تضمینی

هرگز فکر نکنید که حتماً باید نوعی از پورت خاص داخل لپ تاپ قرار داده شده باشد و همیشه چک کنید تا بعد از خرید نا امیدی و پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران پشیمانی ایجاد نشود. در آخر باید توجه داشته باشید که از آنجایی که بعضی از لپ تاپ های گیمینگ وب کم داخلی ندارد، در صورت نیاز به آن به عنوان یک وسیله جانبی باید خریداری شود. از نظر طراحی نیز نباید انتظار داشته باشید که Dell G15 ظریف و سبک باشد.

از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید بررسی کرد.

لپ تاپ‌های مقرون به صرفه اغلب بزرگ و حجیم هستند و این مورد در مورد G15 نیز صدق می‌کند. با این حال درصورتی‌که خیلی در مورد حمل و نقل لپ تاپ حساس نباشید، به دلیل قیمت فوق مناسب، این موضوع شما را خیلی اذیت نخواهد کرد. اما برند لنوو نیز در سال جدید میلادی بیکار نبوده‌ و محصولات متفاوتی را به بازار عرضه کرده است. یکی از محصولات جدید و البته پرطرفدار لنوو، لپ تاپ گیمینگ لیجن 5 پرو است. این برند لپ‌تاپ‌های بسیار خوبی را تولید و عرضه می‌کند که در میان کاربران معروف است. لپ تاپ TUF Gaming یک لپ‌تاپ گیمینگ است که به نسبت هزینه پرداختی شما، امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان می‌گذارد.

امتیاز خریداران

به خاطر همین مشکل ما بهترین لپ تاپ‌ها را در رده بندی‌های قیمتی مختلف معرفی کرده‌ایم تا بتوانید گزینه مناسب با بودجه خود را پیدا کنید. هارد مناسب لپ تاپ گیمینگزمانی که در خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ خود به درستی گام بر می‌دارید، برای نگهداری فایل‌های حجیم بازی‌های گرافیکی سنگین هیچ محدودیتی نخواهید داشت. در لپ تاپ‌های گیمینگ از ترکیب حافظه‌های SSD و HDD استفاده شده تا بتوان فایل‌ها را به صورت دلخواه ذخیره کرد. البته ظرفیت هر یک از فضاهای ذخیره سازی و امکان ارتقاء آن‌ها با استفاده از اسلات‌های M.2 SATA و… از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید بررسی کرد. نیز با نمایشگر 17 اینچی و رفرش ریت one hundred forty four هرتزی و پنل IPS یکی از قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ شرکت ام اس آی است.

بهترین کابل شارژر اندروید پرفروش و باکیفیت بازار