سایت صرافی کوکوین kucoin com ورود به سایت ثبت نام احراز هویت

توجه داشته باشید که باید از بخش پشتیبانی، تیکت و فرم مربوطه را پر کنید. حتما دقت کنید که نوع شبکه انتخابی شما متعلق به همان کیف پولی باشد که وارد کردید. زمانی که شما آدرس کیف پول خود را در حساب مقصد کپی میکنید، می‌توانید نوع شبکه را هم انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر نوع شبکه را “TRC20” انتخاب کردید، در این صفحه هم باید شبکه “TRC20” را انتخاب کنید. در صورتی که شبکه را اشتباه انتخاب کنید، دارایی شما از بین می‌رود.

۵ نکته برای داشتن سود دائم از معاملات در بازار فارکس

کاربران همچنین می‌توانند بر اساس موجودی KuCoin Token خود، تخفیف‌های کارمزد معامله را دریافت کنند. آموزش صرافی کوکوین دارای آپشن های مختلف ترید از جمله مارجین ، استیک و Kucoin Earn که در این مقاله بصورت کامل آموزش صرافی Kucoin و این بخش ها را آموزش میدهیم. برای عضویت در صرافی کوکوین و دریافت 40% تخفیف دائمی کارمزد اینجا را کلیک کنید. اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سایت صرافی کوکوینبه نشانی اینترنتیkucoin.com داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.

بنابراین شما باید برای انجام هر نوع از معاملات کیف پول مختص به آن نوع از معاملات را شارژ کنید. مثلا اگر قصد انجام معاملات اسپت یا فیوچر را دارید باید موجودی خود را از والت اصلی به والت اسپات یا فیوچر منتقل کنید. یکی از نکات مهم پیش از شروع ثبت نام، فراهم کردن کد تخفیف ثبت نام در صرافی کوکوین میباشد.

آموزش خرید و فروش در کوکوین با موبایل

بدین ترتیب فرایند افتتاح حساب در صرافی کوکوین به پایان می رسد و شما می توانید با ورود به حساب کاربری خود در این صرافی آغاز به فعالیت نمایید. برای شارژ حساب کاربری خود می توانند آموزش واریز و برداشت در صرافی کوکوین را مطالعه کنید. پس از آن با استفاده از آموزش ترید در صرافی کوکوین اقدام به خرید و فروش و کسب درآمد نمایید.

پرایس اکشن RTM چیست و چگونه از آن در معاملات خود استفاده کنیم؟

اما کوکوین در بین آن صرافی‌ها، بیشترین تعداد جفت‌ارز معاملاتی و همینطور بیشترین سقف برداشت روزانه را ارائه می‌دهد. به همین دلیل با همه کاستی ها، بسیاری معتقدند که صرافی کوکوین برای ایرانی‌ها بهترین گزینه موجود است. در کادر مربوط به ترید، بر روی گزینه Market Order کلیک کنید. در قسمت Amount میزان ارز دیجیتال مربوطه را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه buy/ sell خرید و فروش خود را می توانید نهایی کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در صورتی که سفارش در بازار نهایی شود، دیگر امکان لغو سفارش وجود ندارد.

برای تمرین کار کردن با بخش‌های مختلف آن، می‌توانید از نسخه دمو استفاده کنید. با نگهداری حداقل 6 توکن KCS در حساب کاربری خود در صرافی کوکوین (حساب اصلی، تریدینگ یا مارجین) مشمول دریافت پاداش خواهید شد. هر چه میزان توکن نگهداری شده بیشتر شود، پاداش بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه ثبت نام در کوکوین وب سایت خود باشید. جالب است بدانید که اکانت‌های توییتری منتشر کننده شایعات علیه کوکوین، به فاصله کوتاهی پس از تهدید مدیرعامل این صرافی مبنی بر پیگیری حقوقی ادعاهای غلط مطرح شده، توییت‌های خود را حذف کردند. به هر حال نباید از این موضوع غافل شد که کوکوین در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در سطح دنیا شناخته می‌شود. جایگاه محکم صرافی کوکوین در بازار کریپتوکارنسی با این شایعات خدشه‌دار نمی‌شود.

پیشنهاد میکنم مقاله ی تفاوت سفارش stop و limit رو هم مطالعه کنید تا کاملا با روش های سفارش گذاری آشنا بشید. اگر ارز مورد نظرتون رو بفرمایید بهتر میتونیم راهنمایی کنیم. امکان حذف تاریخچه ورود و خروج در حال حاضر وجود نداره.

سایت صرافی کوکوین kucoin com ورود به سایت ثبت نام احراز هویت

این تصمیم باعث شد کاربرانی که از این کشورها در این صرافی فعال بودند، پلتفرم معامله‌شان را تغییر دهند. اواخر جولالی 2021، صرافی بایننس خبری اعلام کرد که همه کاربران را ناراحت و نگران کرد. در بخش دیگری نیز پشتیبان این صرافی اعلام کرد که ما برای ایرانیان محدودیت KYC یا همان Know your Customer داریم و ایرانیان نمی‌توانند احراز هویت کنند.

در کادر مربوط به ترید، بر روی گزینه Market Order کلیک کنید.