فروشگاه لوازم یدکی لیفان پارت فروش تخصصی قطعات یدکی LIFAN جلوبندی و شاسی لیفان 520 سیستم انتقال نیرو لیفان 620 قطعات بدنه لیفان LIFAN 820 قطعات موتوری لیفان ایکس X50 لوازم برقی ایکس LIFAN X60 لوازم داخلی اتاق لیفان ایکس X70 قیمت پخش ارزان | chenyadak

اما این قبیل محصولات جعلی از مواد نامرغوب ساخته شده‌اند و طول عمر بالایی نخواهند داشت. بنابراین حتی اگر برای مدتی هم بتوانند کار شما را راه بیندازند اما مجدداً شما را مجبور به پرداخت هزینه و خرید نمونه‌های دیگر می‌کنند. سعی کنید که نمونه اسم و رسم دار را بخرید چرا که برندها نه تنها کیفیت محصولاتشان بیشتر می‌باشد. البته که خریدارانی که ساکن تهران هستند مرسوله‌ی خود را همان روز و تقریبا یک یا دو ساعت بعد از ثبت سفارش تحویل خواهند گرفت. هر چه قدر که عملکرد یک سیستم مهم‌تر باشد کیفیت قطعاتی که می‌خرید نیز باید بیشتر شود.

فروشگاه رابویدک(قطعات هیوندای و کیا)

حجم مخزن سوخت این خودرو 51 لیتر و حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر بر ساعت می باشد. این خودرو همچنین از سیستم های ایمی خوبی بهره مند می باشد که رانندگی مطمینی را برای شما رقم https://chenyadak.ir/product-category/lifan/lifan-x60/ می زند. حجم موتور این خودرو 2400 سی سی به همراه سوپاپ های VVT و انژکتور چند نقطه ای می باشد. فریم آینه راست لیفان LIFAN X50 قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد آزادانه بهترین زاویه دید را تنظیم کنید و فریم آینه راست لیفان LIFAN X50 به طور موثر مقاومت باد را در سرعت های بالا کاهش دهید تا ایمنی سواری خود را تضمین کنید. لیفان ایکس 60 دارای طیف وسیعی از ویژگی های ایمنی است، اما ویژگی های خاص ممکن است بسته به مدل متفاوت باشد. مدل‌های سطح بالاتر ممکن است ویژگی‌های ایمنی بیشتری مانند نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل عقب و هشدار خروج از خط ارائه دهند.

چراغ جلو راست لیفان LIFAN X50

حداکثر سرعت لیفان ایکس 60 ، 175 کیلومتر در ساعت است و می تواند در 13 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. متنوع ترین و بزرگ ترین ویترین لوازم یدکی تحت این برند در کشور ارائه می شود و تماما سفارشات به کل کشور بصورت تلفنی می باشد. پس از استقبال قابل قبول از این خودرو کانسپت، کمپانی لیفان سرانجام در سال 2011 نمونه اولیه لیفان ایکس 60 را تولید کرده و در اختیار کشورهایی همچون روسیه، اروگوئه، آذربایجان و همچنین ایران قرار داد. برای استعلام قیمت و خرید قطعات لیفان X60 میتوانید با ما تماس بگیرید تا از قیمت قطعه مورد نظرتان مطلع شوید. اصلی ترین رقیب لیفان ایکس 60، x33 معمولی هست که با صرف هزینه بیشتر میتوانید مدل های x33s ، چانگان و تیگو 5 هم خریداری کنید. هم‌اکنون لوازم یدکی اورجینال مورد نیازتان را سفارش دهید و همراه با ضمانت کالا در کمترین زمان تحویل بگیرد.

  • طراحی جلوی این شاسی بلند، بسیار ساده است و جلو پنجره کرومی در کنار چراغ های جلوی ذوزنقه‌ای شکل نمای قابل قبولی را به خودرو داده است.
  • البته لیفان x60 ترمز ضد قفل و توزیع همه جانبه¬ی نیروی ترمز گیری دارد در نتیجه ماشین هنگام ترمز گرفتن از مسیر مستقیم خود خارج نمی‌شود.
  • برای مشاوره خرید دریچه گاز لیفان LIFAN 520 با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب با متخصصان ما تماس حاصل کنید.
  • حداکثر سرعت و مصرف سوخت لیفان ایکس 60 دنده‌ای، به ترتیب برابر 170 کیلومتر بر ساعت و 8.2 لیتر در هر 100 کیلومتر عنوان شده است.

فروشگاه کارمیس با بهره گیری از کارشناسان مجرب علاوه بر عرضه لوازم یدکی اورجینال با قیمتی مقرون به صرفه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در صورتی که سوالی در مورد محصول مورد نظر داشته و یا نیاز به مشاوره تلفنی برای خرید خود دارید میتوانید از طریق شماره تماس های ذکر شده در انتهای سایت با کارشاناسان ما در ارتباط باشید. در صورتی که دارنده خودروی چینی هستید و قصد خرید لوازم یدکی هایما ، اچ سی کراس، تیگو و سایر خودروهای چینی را دارید فروشگاه کارمیس یکی از بهترین فروشگاه در حوزه فروش لوازم یدکی ام وی ام و تمام خودروهای چینی می باشد. بازرگانی اتحاد به عنوان یکی از واردکنندگان قطعات لیفان در ایران این تضمین را می دهد که قطعات خریداری شده توسط مشتریان دارای تضمین قیمت و کیفیت اصلی خواهد بود.

باید توجه داشت که تشخیص اصلی بودن یا تقلبی بودن اغلب لوازم یدکی خودرو در بازار ایران، کاری بسیار مشکل است و متاسفانه قطعات تقلبی بسیاری در بازار موجود است. تنها روش برای اطمینان از اینکه قطعه‌ای که خریداری می‌کنید کیفیت مطلوب را دارد، اطمینان به فروشگاه لوازم یدکی و خرید لوازم یدکی از فروشندگان و نمایندگی‌های معتبر است. پس باید نسبت به اینکه لوازم یدکی را از فروشندگان معتبر خریداری می‌کنید، اطمینان داشته باشید. اعتماد یدک یکی از وارد کنندگان خوشنام لوازم یدکی انواع خودروهای چینی نظیر لوازم یدکی لیفان، لوازم یدکی ام وی ام، گریت وال، لوازم یدکی جیلی، لوازم یدکی راین و لوازم یدکی جک است. اعتماد یدک تلاش دارد با ارتباط دائمی با مشتریان و تعمیرکاران، لوازم یدکی اصلی چین با بهترین کیفیت را به مشتریانش عرضه کند.

فروشگاه لوازم یدکی لیفان پارت فروش تخصصی قطعات یدکی LIFAN جلوبندی و شاسی لیفان 520 سیستم انتقال نیرو لیفان 620 قطعات بدنه لیفان LIFAN 820 قطعات موتوری لیفان ایکس X50 لوازم برقی ایکس LIFAN X60 لوازم داخلی اتاق لیفان ایکس X70 قیمت پخش ارزان | chenyadak