پایگاه خبری صبح اقتصاد آنلاین،تحلیل اقتصادی،اخبار اقتصادی

در روز‌های اخیر اعلام بسیج عمومی نیرو‌های نظامی از سوی روسیه برای جنگ اوکراین و خبر‌هایی در مورد احیای توافق هسته‌ای ایران موجب نوساناتی در بازار‌های جهانی نفت شده است. به گزارش خبرگزاری رویترز، از این رو بهای معاملات آتی نفت برنت دریای شمال امروز با ۰.۵ درصد کاهش به ۹۰ دلار و ۵… در معاملات شب گذشته بورس وال استریت آمریکا، شاخص نزدک ۳.۸ درصد از ارزش خود را از دست داد و داو جونز هم ۶۳۰ واحد ریخت. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از CNBC، در معاملات شب گذشته بورس آمریکا شاخص نزدک ریخت و هم اکنون فقط یک قدم تا رسیدن به کمینه… رئیس بانک آمریکایی جی پی مورگان چیس نوشت، به علت رکودی شدیدی که در راه است، ارزش بازار بورس آمریکا 30 درصد دیگر سقوط خواهد کرد. به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس، بلومبرگ به نقل از جیمز دیمون، رئیس بانک آمریکایی جی پی مورگان چیس نوشت، به علت رکودی شدیدی که در راه است،…

  • تمامي خبرها بصورت خودکار و توسط نرم افزار جستجوگر خبر سايت گردآوري شده و سايت parseek.com در مورد محتواي اخبار مسئول نمی باشد.
  • – اخبار اقتصادی – به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از فایننشال تایمز، قیمت طلا در روز جمعه با احتمال افزایش دوباره نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا در اجلاس هفته آینده و همچنین بالا رفتن ارزش دلار کاهش یافت و…
  • افزایش بیش از انتظار تورم باعث ناامید شدن سهامداران نسبت به عقب نشینی بانک مرکزی آمریکا نسبت…
  • انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است.

به گزارش ایسنا به نقل از اینوست، پس از آنکه داده‌ها نشان داد، فعالیت‌های تجاری ایالات‌متحده در ماه دسامبر کاهش بیشتری یافته است، ارزش دلار برای مدت کوتاهی افول کرد. ایسنا وب سایت خبری معتبری است که مطالب مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و موارد مختلف را پوشش می‌دهد. این وب سایت به چهار زبان زنده دنیا شامل فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسوی تجهیز شده و همچنین اپلیکیشن‌های اندروید و ios را نیز دارد، که از طریق پلتفرم‌های مربوطه قابل دانلود است.

قیمت طلا در معاملات آخرین روز کاری بازار‌های جهانی به بالاترین رقم ۸ ماه گذشته رسید و از سطح مقاومتی ۱۹۰۰ دلار بالاتر رفت، زیرا کاهش نرخ تورم آمریکا، امید برای آرام… در این گزارش، میزان دیجیتالی شدن کشورها با مقیاس ۰ تا ۱۰۰ نشان داده شده‌است. بررسی‌ها ثابت کرده‌است که افزایش در هر ۱۰ درصد این شاخص، موجب ایجاد ۰٫۷۵ رشد در تولید ناخالص داخلی، و ۱٫۰۲ درصد کاهش در بیکاری می‌گردد. به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، تشکیل صف‌های فروش سنگین ناشی از نگرانی‌های پیش آمده به خاطر تورم در آمریکا، باعث شد تا شاهد سقوط بورس آمریکا بدترین افت وال استریت در دو Great blog that analyze economic news سال گذشته باشیم. افزایش بیش از انتظار تورم باعث ناامید شدن سهامداران نسبت به عقب نشینی بانک…

اخبار لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را از بخش اخبار فوری ارزدیجیتال در وب‌سایت ارزدیجیتال و شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید سریع‌تر از هر زمان دیگری به‌دست آورید. هر استراتژی معامله بر‌ اساس اخبار در درجه اول روی اصول (یعنی تجزیه‌وتحلیل بازار بر‌اساس رویدادها و تأثیرهای خارجی) متمرکز است. در‌حقیقت، معامله‌گران بر‌اساس اخبار فقط به سیگنال‌هایی وابسته هستند که هنگام وقوع رویداد محرک در بازار تولید می‌شوند. فرصت‌های معاملاتی در نوسان‌های بالای قیمتی می‌توانند به‌معنای بازده بیشتر باشد.

سود شیران کی و چگونه واریز می شود؟

به گزارش ایران اکونومیست لایل برینارد، نایب رئیس فدرال رزرو گفت که بانک مرکزی ممکن است به زودی سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد. در حالی که چشم‌انداز افزایش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا باعث افزایش بازده اوراق قرضه شد و درخشش شمش را از بین برد، قیمت طلا امروز جمعه نزدیک به پایین‌ترین سطح ۲۸ ماهه خود سقوط کرد و به بدترین هفته خود در دو ماه اخیر رسید. تهران- ایران- سقوط ارزش ین با ۱۴۹ واحد در برابر دلار آمریکا به کمترین میزان در ۳۲ سال گذشته به دلیل افزایش نرخ بهره ناهمسان میان دولت ژاپن و آمریکا رسید.

قسمتی به عنوان گرافیک و کاریکاتور در این وب سایت وجود دارد که کاریکاتورهای مختلف را در مورد وقایع و اخبار روز در آن منتشر می‌کنند. لازم نیست خودتان را هلاک کنید و اخبار ارزها را بررسی نمایید و بعد هی تحلیل فاندامنتال بدهید .اخبار بیت کوین را بخونید کافی است . هر وقت قیمت آن رفت بالا بقیه هم بالا میروند و هروقت قیمت آن امد پایین بقیه هم پایین می آید . انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است.

پایگاه خبری صبح اقتصاد آنلاین،تحلیل اقتصادی،اخبار اقتصادی

در این وب سایت نیز رسانه‌های عکس و ویدیو نیز وجود دارند که به صورت مداوم منتشر شده و به دید عموم گذاشته می‌شوند. وضعیت اشتغال گزارشی است که تعداد مشاغل و حقوق و دستمزد در تمام مؤسسه‌های تجاری و سازمان‌های دولتی را دربر می‌گیرد. احتمالاً به‌دلیل دقت و اهمیت این گزارش به‌عنوان شاخصی از فعالیت اقتصادی ایالات متحده، بیشترین نظارت اقتصادی روی آن وجود دارد. به‌همین‌دلیل، وضعیت اشتغال برای معامله‌گران معیار بسیار مهمی است و می‌تواند نوسان‌ها را در بازارها افزایش دهد. برای به‌دست‌آوردن بهترین نتیجه از معامله بر‌ اساس اخبار، باید وب‌سایتی به‌روز و معتبر را زیرنظر بگیرید که وقایع، رویدادها، هشدارها و توصیه‌ها را در سریع‌ترین زمان و به درست‌ترین شکل ممکن به شما ارائه دهد. برای اطمینانِ‌خاطر از صحت و به‌روز‌بودن اخبار، می‌توانید از بخش اخبار فوری وب‌سایت ارزدیجیتال استفاده کنید.

اعلان جنگ با ایران دقایقی پیش

موضوع اجلاس سال ۲۰۰۸ میلادی «قدرت خلاقیت مشارکتی در جهان» بود و بزرگترین چالش‌های اقتصادی جهان در سال ۲۰۰۸ میلادی و سال‌های آینده را مورد بررسی قرار داد. بانک مرکزی در ادامه پول‌پاشی‌های خود در بازار باز، این هفته نیز 105 همت به این بازار تزریق کرد. افزایش قیمت مواد غذایی در انگلیس رکورد زد نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که مردم انگلیس مجبور هستند در سال‌ جاری برای خرید مایحتاج خود از فروشگاه‌ها، معادل 1000 دلار بیشتر هزینه کنند. طبق آخرین نرخنامه اتحادیه میوه و سبزی قیمت عمده هر کیلوگرم پیاز در کمتر از یک هفته تا ۷ هزار تومان افزایش داشته است. با این شرایط به نظر می‌رسد بار دیگر پیاز رکورد دار افزایش قیمت در گروه کالا‌های خوراکی سبزیجات و حبوبات باشد. در این وب سایت نیز به طور مختلف عکس‌ها و ویدیوهایی منتشر می‌شوند که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

تمامي خبرها بصورت خودکار و توسط نرم افزار جستجوگر خبر سايت گردآوري شده و سايت parseek.com در مورد محتواي اخبار مسئول نمی باشد. ضمن اینکه آینده دنیای cryptocurrency لزوما به بیت کوین وابسته نیست و ممکنه تاثیرش به مرور کمتر بشه و اینطوری نمیشه نسخه کلی پیچید. لزوما اینطوری نیست ، باید بررسی بشه از لحاظ آماری اون ارز مدنظر چقدر با بیتکوین همبستگی داره…. خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان علاقمند به تکنولوژی و ارز‌های دیجیتال به اشتراک بگذارید.

تغییر استاندارد آلودگی کار ما نیست!

مولد سازی دارایی های دولت منجر به سرمایه گذاری های جدید و افزایش… گام بلند دولت سیزدهم در عدالت آموزشی با افتتاح ۱۱۰۰ مدرسه و… گام بلند دولت سیزدهم در عدالت آموزشی با افتتاح ۱۱۰۰ مدرسه و پروژه… مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی بهپاک با حضور ۶۸ درصد سهامداران، برگزار شد. مجمع عمومی فوق العاده شرکت پتروشیمی شیراز با حضور ۸۸ درصد سهامداران،برگزار شد. بر اساس بخشنامه جدید منتشر شده از سوی گمرک، تعرفه‌های جدید واردات خودروهای مختلف با حجم موتور کمتر از ۱۲۰۰ سی سی تا بیشتر از ۲۰۰۰ سی سی از شش درصد تا ۳۱ درصد تعیین شده که کاهش چشمگیری نسبت به تعرفه های فعلی ۶۰ تا ۹۰ درصدی دارد.