بی‌ام‌و پس از مسابقه با بیمر دیگری در کانکتیکات برمی‌گردد و غلت می‌زند

بی‌ام‌و پس از مسابقه با بیمر دیگری در کانکتیکات برمی‌گردد و غلت می‌زند

یکی از شاهدان عینی مدعی شد راننده و سرنشین بی ام و سری 4 با سرعت زیاد توانستند بدون صدمات جدی از تصادف فرار کنند.

                                        https://www.carscoops.com/author/bradcarscoops-com/                                    

توسط برد اندرسون

4 ساعت پیش

فیلم‌های دراماتیک داش‌کم لحظه تصادف تماشایی یک BMW سری 4 مشکی در کانکتیکات را در اوایل این هفته در حالی که ظاهراً در حال مسابقه خیابانی با یک BMW سری 5 سفید بود، ثبت کرده است.

دو ویدیو در Reddit به اشتراک گذاشته شده است، از جمله یکی در صفحه کانکتیکات، که هم تصادف و هم رویدادهای منتهی به آن را به تصویر می‌کشد. در اولین کلیپ، سری 5 سفید با سرعت بالا از دوربین می گذرد و بین ترافیک با سرعت بالا حرکت می کند.

سری 4 مشکی نیز از همین رویه پیروی می‌کند و جلوی سایر رانندگان می‌رود و از تصادف جلوگیری می‌کند. هنوز مشخص نیست که این دو تا چه مدت در حال مسابقه بودند، اما آنها به سرعت در بزرگراه ادامه دادند تا اینکه فاجعه رخ داد.

تماشا کنید: بی احتیاطی باورنکردنی BMW M4 مسابقه خیابانی با راننده بی گناه در نیویورک تصادف کرد

در این ویدئو، بی ام و مشکی رنگ نمایان می شود و به نظر می رسد که در حال حرکت به سمت لاین سمت راست است تا از VW Jetta نقره ای در لاین سمت چپ سبقت بگیرد. با این حال، راننده جتا به لاین سمت راست تغییر می کند و باعث می شود راننده سری 4 به سمت چپ برگردد. این مانور عقب خودرو را ناآرام می کند و به نظر می رسد راننده در حال تصحیح بیش از حد، فرمان به چپ و از دست دادن کنترل است.

ویدیو Reddit

سری 4 سپس از جاده خارج می‌شود، خاکریزی از چمن را پایین می‌آورد و به تپه‌ای از خاک یا سنگ برخورد می‌کند، آن را به هوا پرتاب می‌کند و آن را تکان می‌دهد. راننده سری 5 سفید شاهد همه چیز بود اما نتوانست خود را کنار بزند و با سرعت به دوردست رفت.

یکی از کاربران ردیت گفت که راننده یک وانت که شاهد این تصادف بود، خود را کنار زد و دو سرنشین را از خودرو بیرون کشید. قابل توجه است که آنها بدون آسیب فرار کردند و به عنوان گواهی بر ویژگی های ایمنی وسایل نقلیه مدرن عمل کردند.

مشخص نیست که آیا پلیس از این حادثه آگاه است یا خیر و آیا آنها فیلم های اهانت آمیز داشکام منتشر شده در رسانه های اجتماعی را دیده اند یا خیر. اگر آن‌ها داشته باشند، ما انگشتان خود را روی هم می‌گذاریم، آن‌ها برای رانندگی خطرناک اتهاماتی را اعمال خواهند کرد.

ویدیو Reddit

منبع: https://www.carscoops.com/2024/03/bmw-flips-and-rolls-in-connecticut-as-driver-sped-through-traffic-racing-another-bimmer/